dilluns, 8 d’agost del 2011

Vacances = + Entreno

Dilluns, dia de Repòs.
Dimarts, com que ho tinc bastant oblidat... i es un tema pendent que tinc en tot el que porto d'any, surto a còrrer una estona per carrilet, aprofitant que el tinc a tocar del càmping. Ja m'agradaria de fer muntanya correns, ja... però si ja em costa de fer-ho en planer, no vull ni pensar el duu que es de fer-ho amb forts desnivells. Res, que he fet 9Km de planer i ho he fet amb 48min., per millorar... a més de 5min/Km.
Dimecres ja he tornat a agafar la CANYON i he pensat de fer algun corriol del passat diumenge. Així que m'hi posso a les 7:30 del matí i ja pujo per Castell d'Aro a fer el corriol de pujada al Cim d'Aro. Pujo la urbanització, per veure si trobo un enllaç a les antenes o a algun altre corriol, però no en veig cap i baixo per asfalt fins la barrera del Golf MasNou. Aquí agafo Gr groc, en lloc de pista per pujar fins a Can Perot i segueixo per pista a veure si trobo algun altre corriol o enllaç per baixar a la Riera de Molins, però tampoc... avui no és el dia per trobar nous corriols o camins!!! Així que giro cua i baixo per la pista/camí que ja conec i pujo per la pista dels Monjos al Golf MasNou. Per baixar no em complico i ho faig per la pista que em porta al Carrilet, a la recta del Càmping St.Josep... i ja en tinc prou per avui...
Ruta de 25'5Km, 1:45Hr i 725desnivell+.
Dijous... torno a còrrer. Faig el mateix tram, 9Km de planer i només he pogut rebaixar 2min... ho he fet amb 4min., continua esent per millorar... a més de 5min/Km.
Divendres vaig tornar a agafar la CANYON. Ja havia quedat amb en Xevi de Manlleu i ens hi posem ben d'hora. A les 7 del matí ja estem pedalant direcció al MasNou, per ensenyar-li alguna pujada per pista que podrà fer tot sovint correns. Sempre va be saber nous camins i indrets diferens, per anar canviant de rutes i tindre així mes alternatives. Pujada al Puig del Monjo passant pel puja/baixa a Can Perot des de la barrera del Golf MasNou. Pujada de les que pica... pica fort!!!
Un cop dalt al Golf, baixem a la Castanyeda, pel Puig Rodó i fer una Baixada/Pujada d'infern!!! 150mts desnivell amb 2Km.
Seguim pel Golf i fem els corriols que vaig fer amb l'Escoleta el passat diumenge... "una passada de corriols" de baixada fins a la Font Picant per fer una mica de parada i comentar la sortida. Ja agafem el carrilet i cap al càmping tot xino-xano i sense preses, ja que anem prou be d'hora.
Ruta de 32Km, 3Hr i 835desnivell+
Dissabte estic tocat de lumbars i faré repòs.
Diumenge, Sant Tornem-hi... amb l'Escoleta a fer unaltre d'aquelles sortides que tant i tant bé ens ho pasem i que jo, en el meu cas, aprenc a millorar la meva técnica de baixada corriolera-trialera.
Sortim una mica tard d'hora, però l'espera s'ho val.
En Nava en té una de pensada que ens posarà les piles per poguer anar al "Pollastre" el proper 28 d'agost.
Així que un cop tots junts, sobre les 9 del matí, ens hi posem per Castell d'Aro a pujar al Golf MasNou per la pujada més curta,... això també vol dir que és la mes dura de pujar, es clar.
Aquí ens trobem amb en Clemente i la seva filla, que no ho dubten i ens acompanyen en la Sortida.
Baixem del Golf pel Puig Rodó "Cesar", fins la Riera Molins i traversar la carretera de Romanya-Calonge per pujar cap a Puig d'Arques per pista fins fer un corriol desconegut per mi, fins avui. Aquí en Pipo ja m'ha deixat clar que avui els piques prometerien més que l'altre dia i sembla ser que ho tinc negre per anotar-men algun.
Agafem mes pista i fem un altre corriol que ja coneixia cap a Cebrià dels Alls i finalment Puig d'Arques.
Aquí comença la ruta completament desconeguda per mi. Baixem per pista ziga-zaga fins on n'anomenen "Les canyes". Una pista amb molta pedra solta i molt sorrenca... Em poso a la cua, mes o menys, i veig les traçades que fan els que van davant meu.
Que toca fer quan som a baix???... doncs tornar a pujar!!!
160mts amb poc mes de 3'7km... no es "La niña del Cèsar"...  que tenía pensat fer en Nava, però amb el desnivell que ja portem, Vaja si pica!!! En aquesta pujada, en Pipo m'ha posat les piles i ha posat l'Escoleta a lloc... o sigui no he vist més enllà del seu cul!!! De fet, n'estic molt content del meu rendiment... avuí estic una mica "tocat" de les lumbars i ahir al vespre no sabia ni si tan sols podria sortir a pedalar. Prou de plorar!!! No hi ha excuses que valguin!!!
Un cop trobem la pista que ens porta a Romanyà, i desprès de pasar per... una caiguda tonta, pinxazos, trencada de patilla de canvi,... decidim fer la Foto de Rigor a la font de Romanyà... i anar per vall que fa baixada!!!
Però aquí em trobo amb una sorpresa inesperada!!! De baixada de Romanyà m'ensenyen un corriol que fa poc vàren netejar i condicionar... A-CO-LLO-NA-NT!!!
Ja a la Font Picant, agafem carrilet i cap a Castell d'Aro, on em conviden a fer una cervesseta que agraeixo i espero convidar-vos jo en una propera sortida.

Gràcies, Escoleta... no sabeu com gent com jo agraïm la vostra feina al bosc. Jo ho expreso obertament en el meu bloc, n'hi ha que ho diuen per la boca petita... però crec que parlo per qui tot sovint passem per aquests corriols, i us puc dir que el que feu... no te preu!!!

Ruta de 36km, 3:25Hr i 990desnivell+

Salut!!!

3 comentaris:

  1. I els mecanics encantats amb nosaltres...jeje

    ResponElimina
  2. ets una maquina...i dura..i dura.....i dura!!!!, no t agafarem!!!! cuan vinguis per Girona. salut company

    ResponElimina
  3. i tu no saps com disfrutem que tu disfrutis de les nostres sortides i corriols , que a la fi i al cap, es per tots nosaltres el disfrute corriolero . Ja saps diumenge sant tornem-hi i a mes a mes tindras un altre picat dels collons com el nostre super Conchi ( aqui si que veuras un picat professional jejeje ). Siau nano

    ResponElimina