divendres, 2 de març del 2012

Molt bé... però emprenyat!!!

Avuí Divendres tenia "cita" amb en 'Lato' (desfrenat), un company més conegut arrel de les noves tecnologies... (quantes gràcies n'he de donar a internet i totes les seves eines que ens acosta i ens apropa per poder gaudir amb gent que son collonuda i que d'aquesta manera podem estar junts compartint afició). Bé i així a estat, amb en Quique quedem a Girona per sortir plegats amb el cotxe i trobar-nos amb en Lato a Besalú a les 10:00. Hem arribat una mica avans, temps per descarregar bicis, conèixer-ns i ja ens posem en mans del "sherpa" Lato.
Hem anat tot seguint el Fluvià, passant a tocar la resclosa i pugem fins la carretera de Figueres, on hem passat pel pas soterrani, pel "tubo". D'aquí ja anem prenen alçada i  fins Sta.Magdalena, on hem parat una petita estona, jo per treure'm roba i contemplar la vista des d'aquest indret. Avui el dia està una mica "encalitxat" i no es pot veure gaire enllà, tot i així es una vista preciosa!!!
Seguim pujant, per pista i camins fins Coll Sacreu, i ja fins trobar la carretera asfaltada que no deixarem fins dalt de tot de La Mare de Deu del Mont.
He de dir que fins aquí, tot ha estat com em suposava... perfecte, bons camins, poca pista i algun caminet/corriol que es d'agraïr. Ara bé, un cop a l'asfalt,... no som gaire amics jo i l'asfalt, però és el que toca... 10Km aprox. d'asfalt, amb un desnivell d'uns 700mts aprox. Els primers metres hem anat fent, en Quique es queda una mica enrera, però ens diu que tirem, que ja sap el camí... jejeje, coi, pujar, pujar i pujar, no hi ha altre mes camí. Així que En Lato i Jo a un ritme una mica més alt, anem fent que ja ens trobarem a dalt.



 


Coronem el Cim i visitem en Cinto, esperem en Quique i temps de menjar una barreta. En Lato ens fa una breu repassada dels cims i indrets que contemplem des d'aquí... IMPRESSIONANT!!!

De baixada... agafem un corriol, be, corriol per dir-ho d'alguna manera, en Lato diu que es gaire bé ciclable, o com a mínim el que n'hes més de ciclable... veient-lo com baixa, no m'extranya!!! Per mi que està fet d'una altre pasta... uns pedregots!!! uns rocs!!! un desnivell!!! i tot i així el vaig veient com s'allunya!!! Collons quin payo!!! pujant ha pujat fort, i baixant està com si fos al pati de casa seva.
Res que em toca baixar de la bici de tant en tant i fer-ho a peu, no m'hi veig en cord, no es tracta de prendre mal. En Quique també a estat prudent i a fer-ho a peu on no se n'està del tot segur!!!
Arribem a Falgars i fem 1km d'asfalt, per tornar a fer mes corriol, ara ja no tant pedregós, però no ens escalfem que encara queda molt desnivell per baixar. Hem anat fent corriols i baixant desnivell, amb algun ensurt que altre. Corriols cada cop més xulos... i en arribar a la carretera asfaltada que ens durà a Beuda, m'adono que HE PERDUT EL GPS!!! collons, quina putada!!!
A partir d'aquí, la sortida no la he gaudit amb les plenes condicions que voldria, el coi de cap, vulguis o no m'ha anat donant voltes... on he pogut perdre el gps??? per més que vulgui, no puc concentrar-me, però tot i així, desprès de fer asfalt, a Beuda, en Lato ens regala un festival de corriols que ha estat perfecte per acabar la sortida.
Un dia hem de tornar a quedar i fer corriols dels voltants de Besalú!!! de ben segur que si!!!

Ara he de deixar passar una mica l'emprenyada amb mi mateix per perdre el gps.
Demà aniré a fer-hi un voleyo a peu, a veure si el trobo, tot i que no en tinc gaires esperances, però ho provaré!!! així que demà res de sortida amb btt, demà toca senderisme!!!

Finalment, 4Hr, 40Km i 1200 desnivell+... tot aprox., ja que no disposo de les dades del GPS, Quina mala llet!!!


Salut!!!

5 comentaris:

  1. Et desitjo tota la sort per que trobis el GPS, dels collons. Confia una mica i ves a fotra una ullada, ens veiem !!

    ResponElimina
  2. espero i desitjo que el trobis, jo ja he comentat a gent que pedala de la zona que si el troben m'el facin arribar... de totes maneres no crec que es trobi de casualitat, però buscant-lo, amb una mica de sort... mai se sap. Ja t'ho he comentat, jo en vaig perdre dos...
    Per cert, a mí em surten 46,7 km, 3:36 hrs, 13,5 km/h i 1250 m de desnivell.
    Quan vulgueu podem tornar a quedar i pedalem per la zona de Sant ferriol, molt xula !
    sort amb el gps!

    ResponElimina
  3. Companys... no hi ha hagut sort.
    buuuuaaaaa!!!! bu, bu, bu... buuuuuaaaaaa!!!!

    Ahir vaig anar-hi, però es fa fotre a ploure només d'arribar i vaig girar cua.
    Avui hi he anat, he pentinat els dos corriols de baixada de la Mare de Deu del Mont i ni rastre!!!

    Mala llet, que hi farem???

    Salut!!!

    ResponElimina