divendres, 14 de desembre del 2012

RUN a St.Miquel

Tenia com a repte a curt termini de fer un puja/baixa correns a St.Miquel, des de casa meva.
Tot i que no hi estic gaire familiaritzat amb el running, segueixo dient que el meu esport és el BTT, tinc pendent de fa molt temps dedicar-hi una mica més de temps al run en detriment del btt.

La veritat es que li acabes agafant "gustillu"... sempre i quan es troti per muntanya i tocar asfalt el menys possible.
Acabes tenint una percepció diferent de la muntanya. No es veu igual amb bambes que amb rodes.

Avui me he calçat les bambes a les 9:30 i 10 min. després ja estava trotant per Sarrià direcció el Pont Major. D'aquí ja passo per darrera (m'atabala el trànsit!!!) i enfilo per la sorrera "DECSA" el darrer tram d'asfalt. Porto vora de 2km i sembla que va be, però es clar, no he fet encara desnivell.
D'ara endavant ja m'endinso a la muntanya... mmmmmm m'agrada!!!, això canvia!!! Però també "pica", és el que te la muntanya... agraïda i punyatera!!!
Camí de pujada, rocós, brut de desbrossar... així és el bosc. 1km més i 100mts de desnivell+. Soc a Can Ginesta, a tocar Campdurà-Montjuïc per darrera. Esbufego, però no paro... segueixo ara toca planer uns metres per recuperar, i anar a travessar la variant de Girona per començar el festival de pujada.

Agafo la pista del "mur"... doncs que he de dir, si ja en bici sembla una paret, fer-ho correns pitjor encara. Tot i així m'ho he agafat amb calma, al meu ritme... trota però no paris!!! concentració i cada passa una menys que falta. Mica en mica he vist que era possible que ho fes sencer sense aturar-me, i això m'ha donat força... 1km de pujada i 130mts més de desnivell+... 9min he trigat!!!

Ja em dic que això està fet!!! corriol i camí per sota de St.Miquel i darrera pista de pujada al Castell.
1'6km i 100mts més de desnivell+. Reposo 1min al Castell, faig un trago (arresserat del vent que bufa... i com bufa!!!) i cap avall que fa baixada!!!

Camí de les pedres, pista de St.Daniel i torno per Montjuïc per no fer tot de baixada i posar-hi algun repetjó a la tornada.
Sorrera "DECSA", Pont Major i Sarrià. 4 estiraments per posar-ho tot a lloc i a pensar en quina altre en puc fer... o si més no, repetir aquesta tot sovint.

Finalment, 14Km, 1:31Hr i un desnivell+ de 375mts.



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada