divendres, 22 de febrer del 2013

"De tot un poc"

Després d'un diumenge dia10 de carrilejar (Girona-LesPlanes-Girona)... tinc sed per pujar de pulsacions. Si, ja se que no es el que més convé, però em ve be.
Així que  reposo un parell de dies, i Dimecres dia13 faig un puja/baixa a St.Miquel... però pujant per la pista de la Mina Victòria toooooomaaaa!!! això si es pujar de pulsacions. Faig un parell de ziga-zagues per la carena de St.Miquel i baixo pujant per Can a la Farriola i la pista del Mirador.

Finalment, 27'4K, 1:54Hr i 690mts+.

Dijous un whats d'en Quique per sortir a planejar... Hi tant!!!.
Divendres a les 10 a Fontajau. Ufff!!! quan de temps fa que no quedem???
Ens posem una mica al dia tot fent el carrilet fins Vilanna, on agafem el corriol tota vora el Ter i tornem a Bescanó. Travessem el Ter i fem un corriol que jo desconeixia per l'altre riba del ter fins petar al camp de fútbol de St.Gregori. Seguim una mica el llémena i travessem a l'altre costat de St.Gregori, a fer corriols per acabar per la zona de Tailà.
Ens hem sortit una mica del que es diu planejar... però hem fet el que més ens agrada, compartir sortida i corriolejar!!!

Finalment, 39Km, 2:45Hr, i 290mts+.

A la tarda em truca l'Edu. També fa una pila que no quedem ni sortim!!!
Com fa força que no surt, vol planejar per anar agafant forma altre cop. Li proposo de fer la sortida que he fet amb en Quique... Dit i fet. Dissabte quedem a les 9 i fem la sortida mateixa... jo repeteixo, però per mi cap problema, el que compte és sortir, gaudir i compartir la bona companyia. Que no ens falti!!!

Arribem d'hora, l'Edu ja portava estona demanant l'hora... jejeje. Es el que passa quan aparquem la bici al traster, després ens fa pagar aquest "parón" amb escreix. Ens fot mal el cul, les cames... petem de per tot!!!
Jo estic be i com tinc temps faig un puja/baixa a St.Miquel... per acabar la sortida.

Finalment, 57Km, 3:40Hr, i 725mts+.

Diumenge... un passeig per mi, ara be, per qui m'acompanya, la Rosa, tot un repte. Anirem a fer una volta circular per el Ter, fins St.Jordi-Flaçà.
Comencem per darrera de Sarrià, St.Julià, Montagut i pujar a urb. Camp de les Comes, travessar l'autopista i NII fins la cimentera... un error per part meva, en lloc d'anar directament a la cimentera tot planejant pel mig de Sarrià. Aquest començament ha fet exigir més del compte la Rosa i al final de la sortida ho acabarà pagant.
Be, un cop a la cimentera, pista i planejar!!! Medinyà, Cervià, St.Jordi Desvalls, Sobrànigues, on travessem el Ter i passem l'altre riba i recorrent-la  per Flaçà, St.Joan de Mollet, Bordils, i Celrà.
Aquí no hi ha altre que fer un parell de km de carretera fins Campdurà i tornem a la riba del Ter fins el Pont Major i Sarrià.

Finalment, 40Km, 2:47Hr i 175mts+


Dimarts em truca en Quique per quedar demà i fer corriols de Quart. A la tarda, abans no es faci fosc faig una escapada una mica exigent a St.Miquel 22Km, 1:15Hr i 500mts+... curta però intensa.

Així que Dimecres a les 10 anem per carrilet fins Quart... i a gaudir dels corriols d'una part i altre costat  dels turons de Quart. És impressionant el que donen de si aquest parell de turons. Està plegat de corriols, una zona neta, ràpida, no massa tècnica, per aprendre o millorar tècnica acollonant!!!
En Quique va just de temps, però ja hem pogut gaudir d'una bona estona de corriols, així que anem per tornar que hi ha mes dies que llonganisses. Ja hi tornarem!!!

Finalment, 30,4Km, 2:11Hr i 350mts+.

I ahir Dijous... abans no vinguin aquestes pluges que hi ha previstes que arribin, deixa'm avançar i faig una sortida que tinc en ment.
M'he baixat el RoadBook de Cornellà d'enguany, l'he mirat una mica i m'he dit, que coi... vaig a probar-ne una part.
Així que a les 10 em poso a pedalar per darrera Sarrià, Montagut, pujo el Montaspre i baixo al Pla d'Olivars per anar a "enganxar" el track... però decideixo per continuar fins St.Andreu, Ravós, Prades, Sta.Llogaia i continuar asfalt fins "pillar-lo" a St.Mer. Ho he fet així per que no se com aniré de temps... i vinguent de Sarrià això es farà llarg, amés aquesta és la zona que més desconec i ja tenia ganes de pedalar per aquí.
A l'hermita de St.Mer faig una aturada per beure i reposar una mica. I d'aquí un corriol collonut de pujada fins la pista de Medinyà. Gir a l'esquerra per canviar de pista, Olives i ja veig St.Esteve de Guialves. Sense arribar-hi tombo a la dreta i començo una zona molt maca de bosc, camins, pistes i algun corriol... voltans de Vilafresser fins Medinyà. A l'arribar a la NII al trencant de Cervià, el trac tomba a la dreta per anar a Medinyà pujant un turó, però abans hi ha una riera que va massa plena d'aigua. Decideixo tornar enrera i tornar a pujar fins una casa de pagés que he passat i recordo un trencant... i amb l'ajuda del gps segueixo una pista que em porta a enllaçar altre cop amb el track... direcció Medinyà, Pla d'Olivars i direcció Riudellots de la Creu... on abans d'arribar-hi decideixo anar de tornada... que va sent hora i sembla ser que vaig una mica justet de forces. No he menjat res i ho pagaré.
Torno tot pujant el Montaspre i per rematar la sortida, pujo al Golf i cap a caseta!!!

Finalment, 43,4Km, 2:52Hr i 1050mts+.

Deu ni do el que ha donat de si aquesta sortida!!!
Sortir a pedalar sol es fa més feixug, però de vegades va molt be per retrobar-se un mateix.
Ara, aquestes rutes desconegudes, millor fer-les amb companyia... mai saps que et pot passar i amb que et pots trobar. Un animal, un ensopeg, perdut per mig el bosc... val mes no pensar.hi.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada