diumenge, 3 de març del 2013

Sol o en companyia.

Aquest esport em te "pillat". Si no tinc company de sortida m'ho munto sol, qualsevol excusa es bona per sortir a pedalar pel bosc, això si.
Però, com no, si tinc oportunitat de conèixer algu per pedalar junt... no m'ho penso, doncs tothom que he conegut arrel del BTT... es collonuda.


Dilluns vaig sortir a pedalar per la tarda... un puja/baixa a St.Miquel.
Pujo per la pista de la Font del Ferro. El cel està tapat i sembla amenaçar pluja/neu. Per tornar ho faig per Can a la Farriola, Cal Dineret, corriol de pujada al Puig Estela, corriol fins la pista dels bancs, Can Pol, pista de baixada a la Font d'en Fita i St.Daniel.

Finalment, 25Km, 1:33Hr i 550mts+.


Dimarts hi torno abans no arribin les pluges, així que a 3de5 de la tarda... tiro cap a Girona amb la intenció de planejar i treballar el "fondu".
Carril verd a St.Gregori, Bescanó i corriols tota vora el Ter fins la sorrera de Vilanna. Travesso la passera i pista de tornada pels ànecs, St.Gregori, on faig el corriol de la llera esq. del Ter i carril verd fins Girona-Sarrià.

Finalment, 34Km, 1:40Hr i 130mts+.


Tres dies de pluja o amenaça de pluja, així que no es fins el Dissabte que no he sortit a pedalar. En Simon i Martí no surten, i en Pep Comas m'envia un whats al matí que no es troba be.
Com que no he trobat amb qui compartir sortida, surto a les 10 del matí, no tinc pressa... i sense saber que vaig a fer em poso a pedalar fins Fontajau amb el pensament de pujar a St.Grau.
Mentre vaig pel carril verd, rumio i rumio... "i si faig un St.Grau+St.Miquel?"
Vinga... com està tot molt moll, no em lio a fer corriols i apa, pista amunt fins St.Grau. 1Hr i ja soc dalt de tot. Baixo per la pista, i vaig a "investigar" un tros que fa temps em te intrigat. Arribo a St.Gregori i veig que es totalment factible fer el segon cim i poder estar d'hora a casa. Així que continuo pel carril fins a Girona i St.Daniel pista amunt per la Font del Ferro. Arribo fins dalt al castell i cap avall que fa baixada!!!

Finalment, 42Km, 2:30Hr i 830mts+.


Avui Diumenge he sortit amb en Ramon i la seva colla (8) "Menjacamins". (Ramon, Francesc, Lluis, Mias... perdoneu, però em costa recordar els noms de tots)
Ja fa temps que parlavem per fer una sortida junts... i des de la Sortida del Sol de l'1 de Gener que ho tenia pendent.
Ens trobem a les 8 a Sta.Eugènia i en Lluis es qui sembla ser que marca la ruta d'avui.
Pugem per St.Daniel i la pista del Mirador. Una pista que hi ha un tros amb molta i molta pendent que amés avui es farà doblement dura per lo moll del terra. Al mirador ens repleguem i seguim pujant fins els bancs, Puig Estela i el corriol a la pista d'avall per anar fins la Casa de les Figues, baixem per la nova pista i seguim la que ve de Can Pol per no deixar-la fins agafar el corriol de l'Open de Quart... de baixada.
Be en quest... "pinxasso" d'un 'menja'. Toca fer de manetes i ajudar en el que puc. 5min i seguim pedalant. Anem fins Vall Preona i cap a la casa dels gossos per pujar una pista que desconeixia.
Coll*ns com pica!!! Quins cony de rampots!!! Em diuen que de un 25%... ja m'ho crec, ja.!!!
Jo els he fet tots pujat a la bici, però ha costat, ha costat.
Seguim que aquesta pista no acaba de pujar. Hi ha batuda de seglar... nosaltres a lo nostre. A la creu de ferro ens repleguem i fem foto de rigor.

Foto (Ramon)
D'aquí anem cap a Montnegre (unaltre pista que no coneixia) i anem pensant en tornar, no?
En aquestes que en Mias punxa... tornem-hi que no ha estat res!!!

Baixem fins el Celre i pugem a la pista de Can Mascort per baixar fins Quart, Carrilet fins Girona... i ja podem anar cap a casa, tenim la feina feta!!!


He de dir que he estat molt ben acollit per tots els integrants del grup.
Saben con gaudir d'una sortida i passar una bona estona amb companyia.

Finalment, 51'5Km, 5:28Hr i 1025mts+



Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xevi, tota la colla dels "menjas" hem gaudit amb la teva companyia en aquesta sortida. Esperem que tu també t'ho hagis pasat bé amb nosaltres. Sempre que ho desitgis, ja saps on ens pots trobar.
    Només una pega, no tiris tant tiu!!! je,je,je
    es broma company.
    Salut i pedals

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ramon,

      com no??? Hi tant que he gaudit amb la sortida.!!!
      De ben segur que repetiré... intentaré no tirar tant, difícil, però s'intentarà, jejeje.
      Es que quan veig un repetjó... m'escalfo!!!

      Salut!!!

      Elimina