divendres, 20 de gener del 2012

Setmana de menys a més

No se que m'ha passat aquesta setmana, potser els tres darrers dies de l'anterior setmana vaig fer massa, (divendres pujar a St.Miquel Correns, Dissabte Sortida BTTtera a Llorà i Diumenge Pujada a St.Grau fent senderisme), però no m'ho semblava acabar tant 'carregat' de cames fins que Dilluns les vaig posar a prova.
No va ser fins darrera hora de la tarda-vespre que em vaig decidir a sortir a córrer. Només de fer els primers metres m'adono que em foten un mal els turmells i també veig que tinc agulletes a les cames... i si amés l'hi afegeixo que els bessons els noto una mica més durs del normal... tot un còctel que pocs metres em puc trigar a aturar-me.
El dolor de les cames les puc anar aguantant, però el dels turmells no... i no he fet 2Km que m'aturo i camino, tot fent algun estirament, un parell de minuts per veure que coi passa a la màquina!!! No es posa a to així que giro cua i torno cap a casa, correns, ja que fa molta fred i si torno caminant arreplegaré un altre constipat. La tornada se m'ha fet molt, molt dura. Tocat de dolor i pensant amb si no m'hauré carregat les cames, no puc caminar pel fred i tinc de córrer per no refredar-me... 2 Km de calvari!!!

Reposo i faig bondat el Dimarts, i el Dimecres provo d'anar a pedalar. Així que al migdia, aprofitant la bona temperatura i el bon dia que fa, me'n vaig cap a St.Daniel per pujar a St.Miquel. A les pujades noto que els turmells els tinc encara dolorits, però les cames ja les noto bé.
Faig la pujada a St.Miquel per la Font d'en Fita, i pista  ala dreta fins l'esplanada per seguir la pista fins Can Pol, els bancs, Puig Estela i els Castell de St.Miquel. De baixada agafo alguns corriols de la pujada d'apeu fins St.Daniel.

El Dijous tinc jornada doble.
Al matí, l'Edu i Jo,  ens hem apuntat a la Cursa de Policies de Girona.
No ens en perdem ni una!!!
Fem algun escalfament previ... on veig que no estic fi... no estic al 100%, però estic millor que Dilluns, així que som-hi!!!

La ruta es planera, tot vora les ribes del ter. El matí es fred i la participació en aquesta cursa no és competitiva... però com totes aquestes curses, hi ha nivell!!!
Comencem a les 10:15 i sembla que em sento bé, m'avanço una mica a l'Edu, no gaire, doncs vaig a ritme de 5min/Km, que es on em sento còmode ... així que segueixo.
Ha durat poc, i ja tinc l'Edu al costat... el veig molt bé i seguim amb el ritme de 5m/k.
En això que a l'únic i petit repetjó que hi ha en aquesta cursa, sentim unes mans que ens empenyen per acabar de pujar-la... en Dani, que ens ha vist sortir davant d'ell i ha contactat amb nosaltres per seguir amb el nostre ritme, més calmat que el que ha dut fins ara.
Passen els Kms., jo em vaig sentint millor, malgrat el mal que encara tinc als turmells, i l'Edu minva una mica el ritme, jo com m'hi trobo bé a aquest ritme... seguim els tres junts, i gaudim amés de la cursa, de la companyia!!!
Finalment hem fet 33min, 6,6Km. a ritme de 5min/Km. Collonut!!!

Ep, no t'ho perdis!!! Botifarrada, Refresc, Samarreta, Regals... en una Cursa totalment Gratuita!!!
La organització, un 10!!!


Però el dia no s'ha acabat, doncs com els dijous va sent habitual... a la tarda-vespre Sortida Nocturna amb BTT.
I així a estat que amb en Quim, a les 17:30 ens hi posem... cap a St.Miquel. On sinó???
Avui allargarem una mica més la ruta de pujada a St.Miquel, així que Font d'en Fita, i pista a l'esplanada, per seguir-la pujant fins Can Pol.
Aprofitant que anem equipats amb bones llums, travessem la carretera i baixem el corriol per seguir amb la pista i corriols fins la Casa de les Figues. Agafem la pista a la dreta fins pujar a Puig Estela i cap al Castell de St.Miquel.
Desprès de fer-la petar, com cada dijous en la nocturna, corriolejem una mica de baixada... i cap a casa que avui anem de sopar!!!

Finalment, 2Hr, 25'5Km i un desnivell+ de 550mts.

I ara a esperar a demà... no tinc clar que fer, i Diumenge... a veure si puc anar amb l'Escoleta!!!


Salut!!!

3 comentaris:

  1. Xevi; no parem!!! pero tu encara mes!! un plaer fer la cursa junts i segur que vindran mes!!!. T ho dic en public Gracies per les bones estones!!!
    Crec que moltes curses de btt tindrien d agafar nota.. de curses com l d avui!!
    Salut

    ResponElimina
  2. Xevi, tots els dijous fas una nocturna? A quina hora surts? Voldría fer una, depenent del torn de la feina.
    Salut

    ResponElimina
  3. Edu,

    Hem de fer moltes curses i sorties junts aquest any!!!
    Ja ens podem preparar. I si, que si, que les organitzacions vagin prenen nota de com es fan curses, que n'hi ha cada una!!! em ve al cap la Cursa del Carrer nou del 2010... vaja organització... LAMENTABLE!!!

    Ramon,
    procurem de fer una sortida tarda-nocturna cada dijous, a les 17:30, així agafem i fem tram amb claror i negre nit. Quan vulguis pots acompanyar-nos, cap problema, seràs molt benvingut i segur que t'ho passaràs bé.
    Només cal que m'avisis abans, ja que no sempre sortim de Fontajau, donat el cas que sàpiga que no ens acompanya ningú més. Però si que intento que a les 17:30 comencem a pedalar o des de Fontajau o des de Sarrià.
    pots escriure'm a xevicomas@gmail.com o em pots trucar al 615213232.
    I qui vulgui pot també venir. No es tracta de fer una gran sortida, sinó de fer una bona pedalada de nit.

    Salut!!!

    ResponElimina