dijous, 12 de juliol del 2012

Sense la Nerve XC

El passat divendres, arribo al càmping i em trobo amb que una veïna que tenia d'estrenar bici no l'ha pogut trobar de la seva talla. Jo que soc petitó, tinc una bici que "em sobra", i amés es la talla que necessita, li ofereixo la Nerve XC (vermella)... jo ja en compraré una altre si em cal. No s'ho ha pensat dos cops... al preu de una rígida té una doble molt ben equipada... i amb el rodatge fet, jejeje.
He quedat una mica "cardat" per que aquest estiu el meu pensament era tindre una bici a Platja d'Aro i l'altre a casa, per fer alguna sortida els dies que vingui a pedalar a Girona... ja m'espavilaré!!!. De moment, en Quim m'ha deixat un "ferro" (que benvingut sigui) ja em servirà per fer alguna sortideta. Gràcies, la cuidaré i li treuré la pols!!!


Be, que tot i quedar-me sense una de les meves eines, segueixo fent sortides...

El passat Dimecres vaig anar a còrrer amb en Quim i en Jose Antonio. Varem fer una ruta de corriols de Sarrià que tot sovint fem amb BTT. Tot un puja/baixa trencacames, que de fer correns es encara, si cap, més trencacames. 14Km amb 1:26Hr i un desnivell de 250mts.

Fins Dissabte no vaig agafar la bici, per darrer cop la Nerve XC. Quedava amb en Martí, Simon i Alfons a Palamós, per acompanyar-los en una d'aquelles rutes que només ells saben preparar per la zona de Fitor. Així que a les 7:30 surto del càmping amb prou temps per arrivar a l'hora (8:00) a Palamós. Ara feia dies que no pedalàvem junts, espero poder tornar a vindre els dissabtes d'estiu.
Desprès de fer una ruta mig corriolera, i per camins i poca pista (tot el que m'agrada de fer, com molt be sap en Martí) vaig quedar molt sorprès de l'indret de Fitor i Fonteta. M'encata passejar per zones desconegudes.
Finalment 3:50Hr, 56Km iun desnivell+ de 875mts.

Diumenge, a l'estiu i si soc a Platja d'Aro, toca sortida "escoletera".
Així que a les 8 del matí, m'acompanya en Xevi de Manlleu i ens trobem amb el grup de l'escoleta, l'àngel, Pipo, Nava i arribant a darrera hora, en Xavi del CC Platja d'Aro.
Anem a fer corriols nous, d'altres que ells coneixen però que jo desconeixo, puja/baixa,... "piques" per estar entretinguts i no "aburrir-se", tot per pasar un bon matí tapadot i que s'agraeix a aquestes dates. No ens hem mogut de Solius i jo flipo del que dona aquella zona.
Enfilem cap a l'abocador per anar a fer un corriol que s'ha obert no fa massa, a la pista que baixa al carril groc/verd. M'el volen ensenyar i creieu que val la pena d'anar-lo a fer... xulíssimmmmm!!! Té el just de tècnica per poder-lo fer sencer damunt la bici, es llarg per poder-lo gaudir plenament... una passada!!!
D'aquí tornem a pujar un turó i baixem per pista... malauradament, en Pipo s'ha fotut una gardela força considerable, i molt aparatossa, que podia haver estat més del que ha estat. Genoll i colze del costat dret, el que sempre rep. No allarguem més la ruta, ja hem fet per quedar a gust i el que en Pipo necessita és unes bones fregues i reposar una mica.
Tot i així han estat 3:00Hr, 41Km i un desnivell+ de 725mts.



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada