dimarts, 9 d’octubre del 2012

"Tast" de la Copa Gironina St.Martí Vell

Vaig veure que hi havia penjat el track de la Cursa de la Copa Gironina de St.Martí Vell del proper Diumenge, i ahir truco en Quique, (que se que te lliure uns dies) per si em vol acompanyar... i com no??? anem però a rodar hores, res de fer un puja baixa. PERFECTE!!!

Porto una setmana sense fer gaires sortides (3 o 4 puja/baixa a St.Miquel) i fent molta bondat per tal de recuperar-me finalment de la lesió del hombro

A les 9:30 ens trobem a St.Pere Galligans, ens acompanyen l'Oscar i l'Albert, dos companys d'en Quique... fins on puguin per temps i/o per cames.
Pugem per St.Daniel, camí de les Dones i anem fins la Casa de les Figues per fer un camí i corriol per enganxar el track al corriol de la Font de l'Alau. Fins aquí els companys amb el ganxo i al seu ritme, en Quique i jo els anàvem esperant en cada replà, l'Oscar tot darrera, i l'Albert amb més calma... però sense sentir cap queixa, jejeje.
El corriol d'enllaç de la pista de Cal Dineret al Torrent de l'Infern (Font de l'Alau) ja està més ciclable que el primer cop que el vaig fer a peu... fins i tot m'he atrevit a fer-ne el tram inicial... en Quique també ha fet  la resta del corriol (el que jo no he fet!!!) Tècnic i molt, molt xulo!!!
Doncs, travessem la riera i ja comencem el track des d'aquest punt... corriol a la Font de l'Alau... a gaudir-lo!!!
Arribem a la pista i l'Oscar i l'Albert ens deixen, ells van a pujar fins la carretera de Els Àngels i cap a casa. Nosaltres seguim el track. Corriol per Celrà (un que jo l'he fet tot sovint en l'altre sentit), camí i corriol a l'hermita de St.Joan Salerm, on fem una parada per menjar alguna cosa i tornem-hi. Seguim fins Juià, i pugem al Castell de Juià, baixem al cementiri i seguim fins trobar-nos la pista de St.Martí Vell...  on agafem per on comença el track, així que pista i camí i tot amunt, amunt!!! per un camí que no hi havia passat mai, tota vora de la Riera de Valldemià... camí de pujada,i més camí de pujada... no es podrà dir en aquesta cursa que hi hauran taps. Arribem a la pista que puja de St.Martí Vell, per agafar-la de baixada per desviar-nos direcció a Madremanya... seguim fent camí!!! Portem 10 km dels inicials del track i tot ha estat pista-camí i cap corriol!!! A Bevià prenem direcció al Puig de Llavaneres i en aquestes que després de planejar una estona ens trobem amb un rampot de collons!!! El darrer tram a peu, seguim entre planejar i pujar per camí, quan girem a la dreta i ens porten per un corriol que de baixada deu ser collonut, però posar-lo de pujada es una tocada de dellonsis... el primer corriol que fem del track i el fem a peu, ja els val!!! 
Un cop altre cop a fer mes pista fins on érem fa una estona, a la pista de St.Martí Vell, ara toca seguir pujant fins fer cima Els Àngels.. però per mi ja es tard, portem quasi 4 hores pedalant i a les 14 tinc de ser a casa... així que en Quique em diu que faci, al meu ritme i que vagi per feina, que ell ja anirà fent. Jo vaig per agafar l'asfalt de Madremanya a Els Àngels, un parell de km i ja faig cim, per baixar per asfalt a tota llet fins la Casa de les Figues i pista avall fins St.Daniel i a casa, a les 13:57... ;-)

M'han sortit 4:32Hr, 54km i un desnivell de 1275mts+

M'ho he passat molt be amb la companyia. Ara portava dies que no feia una tirada llarga, l'hombro m'ha respectat i m'ha deixat gaudir-la.
Tot i no haver fet tot el track, el que m'he deixat ja ho conec... massa camí-pista i poc corriol pel meu gust.

El proper Dilluns 15 anem al Turó de l'Home, des de Girona... si, si, com ja varem fer l'any passat, però aquest cop, tot i que per anar-hi farem la mateixa ruta, la baixada del Montseny serà per corriols i camins, 'Made in Quique'... tot una aventura.
Si algun valent li fa petxoca d'acompanyar-nos, de moment serem uns 7 o 8.



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada