diumenge, 21 d’abril del 2013

Cursa BTT Vall del Terri

Es de les primeres curses en que em vaig iniciar a la BTT, ara deu fer uns 5 anys, des de llavors no he tornat a fer-la, uns anys per la pluja i d'altres ves a saber !!!

Aquest any si que si... tot i que vaig prendre'm la setmana una mica mes relaxada,
Dimarts 16, un pitiiiit tast de la ruta de St.Jordi Desvalls, des de Sarrià, en el que em van sortir 2:15Hr, 39Km i 375mts+
Dimecres 17, amb uns companys del Club Sarrià, un puja/baixa per St.Miquel, 2:45Hr, 26'8Km i 825mts+

Però ahir, Dissabte 20, igual em vaig passar una mica... anat a fer la Sortida de St.Jordi Desvalls, clar des de Sarrià de Ter... 5:15Hr, 63Km i 875mts+
Amb la companyia d'en Martí, Simon, Pep, Albert i Miki, i amb la que va ploure el dia abans... vàrem trobar molt de fang!!!


Amb petites molèsties al peu esq., m'he llevat avui Diumenge igualment a les 7:30, desprès de no passar una nit gaire bona, tot s'ha de dir. He descansat poc, però poden més les ganes!!! i com se que els companys Edu i José Antonio van a la Cursa de Cornellà... Apa, som-hi!!!

A les 8:15 arribo, m'inscric ràpidament, saludo el crack Xevi Ferrer (Radikal Bikes) i en Quim Pujiula (Desfrenats). També en Carles (Cromoly), organitzador.

Una mica de temps per escalfar i fer un parell de fotos

Fotos de l'Edu. Gràcies.

"Petardassu" a les 9:30 i com totes aquestes marxes populars... GAS!!! i marcon l'últim!!!

He intentat anar amb el grup del davant una estona, però coi, aquests son molt per a mi... "muxo maxo" i un nivellàs impossible de seguir, per a mi.
Tot i així, he aguantat el tirón primer, el tirón segon, el corriol primer, el corriol segon... jejeje entre els 30 primers. Algun avançant i avançant-ne algun altre jo, però a mida que la cursa anava passant, els quilòmetres caien... jo amb ells m'anava desinflant. Potser estic pagant la sortida d'ahir???
El cas es que les cames estaven a punt de dir prou. M'han avançat uns quants bikers... el coco donava voltes... he intentat menjar una mica, beure, però la darrera mitja hora s'ha fet llarga. Sort que coneixia una mica per on estàvem i podia anar reservant algo per quan més ho necessitava.

Avui ha estat un gaudir de corriolets, en alguns llocs una dificultat extrema per lo de "popular", però que com sempre, on la bici no passa, que hi passin les cames!!!
Molta pista trenca-cames. Puja baixa constant, que amb un ritme un punt més del que hi estàs acostumat, es per acabar ben trinxat!!!

Ruta ben senyalitzada al començament, però manca de senyalització en lloc en mig del bosc. Molta cinta per marcar, i poc guix he trobat en la ruta.
Tres avituallaments (en els que no he parat) però ben situats.
De regal, una samarreta o una tovallola, a escollir.
Bona organització, i una butifarra boníiiiiiiiissssiiiiiiimmmmmaaaaaa!!!


Finalment, 2:01Hr, 33'7Km i 840mts+.
Posició 39ena. de 110 participant a la volta Llarga
A 19min del primer classificat, Xevi Ferrer.
Satisfet, una altre cursa acabat sencer i amb bones sensacions!!!

Pulsacions: mitjana 173, màxima 190.

Apunt per tornar-hi l'any vinent!!!


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada