dilluns, 30 de desembre del 2013

Passant full,... ja s'ha acabat el 2013.

Més de dos mesos sense escriure ni una sola entrada a aquest bloc... cada cop que hi penso sembla ahir que el vaig començar, amb unes ganes que semblava que mai se'm haguessin d'acabar.


Doncs, les ganes d'escriure si que han anat minvant, menys mal que no li han seguit les ganes de pedalar!!!
Be, les sortides de pedalar continuen a bon ritme, diria jo. Ja més en ment del que ha de vindre al 2014, que no pas pel que n'esperava d'aquest 2013... arrel d'això, suposo, no m'han entrat gaires ganes d'escriure una a una totes i cadascuna de les sortides... que mira que n'he fet!!!

Fent un breu resum, pel que fa a la BTT, em venen a sortir un total de
8.700km (vuit mil set-cents)
deixant-hi 625 hores (sis-centes vint-i-cinc)

El mes més fort va ser el mes d'Octubre, amb 1.225km.
De fet, he començat a fer tirades més llargues des de Setembre... vaja, des d'aquell dia en que en Quique ens va proposar de fer els Pedals De Foc NonStop, una altre Quicada!!! vàrem dir... però que dia rere dia a anat prenent més força i qui mes qui menys ja ho ha assimilat.

Amb aquests números, no cal dir que em trobo en el meu millor moment, i que començo a veure una mica més al meu abast aquest repte pel proper 2014... els Pedals De Foc NonStop. 220km, 6000mts+.
Això no vol dir que estigui tot fet, sinó que tot està per fer i que cal seguir amb aquest ritme de sortides per afrontar-lo amb garanties de, com a mínim, acabar sent un finisher digne, patint es clar, però sense passar-ho massa malament, espero.

He fet curses com la TramunBike (la més dures de totes), la de Maià de Montcal (amb un final que em va deixar trinxat), 7 ermites de Bescanó, la Ratpenat de Roses (nocturna), la Marxa de Vilaür, la del Pollastre de Sta.Cristina d'Aro (espectacular), la de Sarrià de Ter (molt exigent, corrent a casa), ... i alguna més, de ben segur.


Entre les sortides d'aquest 2013, hi han rutes llargues, com
La Volta a Girona no completada al 100%, hi vaig anar tot sol, i vaig "petar" a Torroella (176km, 2850mts+, 9:37hores)
 

Les dues primeres etapes de la Transpirenaica, amb en Quique, en Dani, en Jordi i en Quim, i baixant d'Olot a Girona amb en Quim per carretera (67+120km, 1650+2450mts+, 5:15+9:15hores)
 

La 1a etapa de la Transpyr que vaig fer amb en Jordi Casanoves... de Llançà a Camprodón (120km, 3375mts+, 9hores).
La 1a prospecció de la TransBrava, Tossa-Platja d'Aro, amb en Dani i tornada per carrilet (90km, 1500mts+, 5:25hores)
La Volta a la Selva, amb en Dani i en Jordi (114km, 1850mts+, 7:20hores)
Girona-Olot per muntanya, amb en Quique, Jordi, Dani, Xevi Mir, David, Dúnia, Txema... (58km, 1800mts+, 6:15hores) i tornada per carrilet amb en Dani, Xevi Mir, Quique i Jordi (63km, 250mts+, 2:45hores)

La 2a prospecció de la TransBrava, Torroella-Portbou, amb en Jordi (84km, 1250mts+, 5:45hores)



Sortides amb companys del Club ciclista Sarrià, a St.Martí Sacalm - Sau - Susqueda, al Puig d'Arques, a fer Corriols de la Tramun des de l'Hostal del Fang... i moltes altres, que si be no tant llargues, molt exigents!!!


Com no, les sortides amb els meus companys Martí, Simón, Pau, Xevi Fosses... aquelles sortides que si no les faig les trobo a faltar.

I també, amb en Quim, que darrerament sembla que s'adormi al paller!!! No toca la bici, però quan l'agafa, se't fa difícil de creure que no l'agafa!!!

Amb l'Edu i en José A., aquest any sembla que no hem coincidit tot el que voldríem, a veure si el proper 2014 coincidim més sovint.

Amb el club Escoleta... aquest estiu si, però no ens hem vist més.

Per cert, aquest any canvio de club... em faig del Club Ciclista Sarrià.
És del meu poble, que us he de dir!!!
Aquest dos anys que he estat amb l'Escoleta m'hi he sentit com a casa, em varen acollir i me hi he sentit com a casa, espero poder seguir pedalant amb tots ells... molt bona gent i bona colla.
Així que, seguiré anant de blau, però dels colors del nou Club.

Pel proper 2014... espero seguir amb TOTS els que he pedalat al seu costat, de veritat que m'agrada poder comptar amb la vostra companyia.



Apa, Salut i bon any!!!


5 comentaris:

  1. Be, per las ganes d'escriure al blog, tranquil, aixo ens passa a tots, i per el camvi de club, tranquil, seguiras sent un escoletero per sempre mes, un salut company, i que pasis una bona entrada d'any 2014!!

    ResponElimina
  2. Un balanç d'any que molts voldriem. Ara a començar l'any pensant en noves sortides Long Play. Bon Any!!

    ResponElimina
  3. Em deixes parat tot això has fet!!!! Qui et va parir!!!!

    ResponElimina
  4. Com sempre el meu referent!!!
    <Salut, amic

    ResponElimina
  5. Deu n'hi do quin any Xevi!!! El que si que està clar que estàs millor que mai i m'has fet patir de valent intentant no fer-te esperar gaire i al final hem gaudit de bones sortides junts... Doncs res, a continuar gaudint i a preparar el gran repte que tenim per aquest 2014

    ResponElimina