divendres, 22 de juliol del 2011

Matxacant el "Crono"

Aquesta setmana segueixo estant "per la labor" que diguem, no he estat al càmping per les previsions de pluja i he sortit a entrenar per la zona de St.Miquel.

Així, doncs, el Dilluns vaig sortir tot sol per Sant Miquel... vaig començar fort, pujant per St.Daniel cap a Torre Gironella i fer la baixada de la Font de les Curculles. Aquí ja en poc recorregut, es fa un desnivell prou considerable... 100mts en poc més d'1km, afegitó recomanable a tothom que vulgui allargar la pujada a St.Miquel. Després vaig agafar una pista a l'esquerra de la Font dels Lleons i que puja per sota la Variant i desprès la torna a creuar per dalt en un altre pista que segueix fins trobar la que ve del radar de la variant... puja fins els bancs i ja continuo la pista fins a St.Miquel passant per Puig Estela. A l'arribar a la darrera pujada, ho faig pel corriol... que així poso mes forts el pistons i també milloro la tècnica de pujada corriolera!!! A dalt del castell, faig una baixada curteta per tornar a pujar i baixar de nou per darrera i tornar a pujar pel camí de les pedres. Ara ja per tornar ho faig per Puig Estela i baixada corriolera pel meu corriol passant per sota de la variant (on hi ha el radar)... i cap a caseta.
Ahhh... en el darrer tram he fet un tros de corriol nou... ja el farem junts ven aviat!!!

Ruta intensa... 28km, 1:50hr amb 740desnivell+

Dimecres, desprès de la pluja que va caure el dimarts i anular la sortida que teníem prevista fer en Tomàs, en Quim i Jo, vàrem quedar els mateixos, amb l'afegitó d'en Pep (Cuiner). Ara feia força temps que no coincidia una sortida amb en Pep... i sempre és bo no perdre el contacte.
Res... que enfilem St.Miquel pel meu corriol... Duu, si senyor, i com que sembla ser que disposem de poc temps, em deixen escollir per on anar... jejeje... fotem-li canya!!!
En Quim, com sempre,... no surt tot el que voldria a pedalar, però el veig fortíssim. No vull ni imaginar el dia que estigui 100% i pugui sortir mes sovint, em fot pooooor,... i crec que no m'equivocaré, serà dels que crearan un refent a seguir, de ben segur!!!
En Tomàs, segueix afluixant-se sortida a sortida, sembla ser que hi està posant més seny cada dia que passa i si amés hi afegim el que torna estar enganxat a la nicotina... no se, no se... els vicis finalment ens passen factura!!!
I en Pep, com sempre... al seu ritme, "sin prisa pero sin pausa". Ell va feeeeent i va pujant.

Després del corriol, a Puig Estela i cap a St.Miquel, fent el darrer corriol (el corriol dels valents).
En Tomàs no el fa i agafa la pista.
Jo el faig tot sencer... ja li tinc la mida pressa!!! i fins i tot he arribat a dalt avans que en Tomàs!!!
En Pep segueix sense fer-lo sencer, però ja arribarà el dia, ja!!!
En Quim és el primer dia que el prova de fer, i tot darrera d'en Pep a veure'ls venir. Segur que ven aviat el farà sencer, amb unes quantes pujades que vagi tot darrera meu i vegi la traçada... FET!!!

A dalt fem una estona de xerradeta... i cap avall de baixada cap a casa ven d'hora, ja que hem quedat en Quim, en Pep i Jo per anar a fer un sopar d'aquells que tant ens agrada fer de tant en tant.

I avui, Dijous, he anat tot solet cap a St.Miquel, per no perdre la costum... però avui he anat amb la intenció de rebaixar "crono"... un repte personal que de tant en tant intento fer per competir amb mi mateix.
Així que he começat a pedalar de valent... plat gros i pinyó 2-3petit només de començar... i carretera cap a Pedret, pujada a St.Daniel i Font del Ferro amunt per pista fins a St.Miquel.
Avui estava sorprès del meu rendiment i a mida que anava fent quilòmetres, ja veia que seria un dia de rècord!!!

Pujada a St.Miquel des de casa (Sarrià de Ter) amb 33min8seg... per mi ha estat una bestiesa!!! El meu objectiu era fer-ho amb 35, ja que el darrer cop que el vaig fer va estar amb 38min32seg. el darrer 17 de març.

 Ara... per la propera intentona... el repte el tinc en 30min... crec que no està al meu abast, però per això serveixen els reptes o objectius, per intentar millorar un mateix!!!

Un cop a dalt, al castell, he anat cap a Puig Estela per anar a baixar pel camí dels presoners i tornar a pujar a St.Miquel pel camí de les pedres, baixada ràpida cap a St.Daniel, i allargar una mica la sortida tot anant a fer una volta per Montjuic, St.Daniel un altre cop i cap a caseta!!!

Finalment, 26km, 1:38Hr amb 678desnivell+



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada