diumenge, 17 de juliol del 2011

Una Setmana mes Relaxat.

He de dir que aquesta setmana me l'he pres amb tranquilitat, tot aprofitant d'una setmana sense les meves filles.
Desprès de la sortida del dissabte passat en la que ja vàrem pedalar amb força, he estat quatre dies sense agafar la bici i he gaudit del temps lliure d'altre manera.

Ara be, dijous ja tenia "mono" i vaig decidir anar a pedalar, sinó, semblava que m'agafava algo raro!!!
Vaig recordar-me que tenia una ruta carregada al gps que vaig veure d'un veí del càmping i que la tenia a tocar... tot just al costat... muntanya del camp de golf del Mas Nou. I es que sempre tinc una o altre ruta per provar... des que tinc gps que no m'acabo les rutes que vaig descarregant!!!
Així que surto a pedalar per la tarda, cap a les 6:30 i ja enfilo cap al Mas Nou per la pista que hi ha a la dreta de la carretera que puja al Golf per Can Tirant / Can Perot, baixar fins la Riera de Molins i tornar a pujar direcció al Golf per la Font del Molí Cremat per tornar a baixar un altre cop fins la Riera de Molins i ara tornar a pujar fins el Golf passant pel Puig Rodó, 3'5km per fer un desnivell de 300mts.
He passat per un tros de pujada!!! que no he estat capaç de fer-la al damunt de la bici i he fet uns metres (20 o 30) a peu. Amb les polsacions disparades a més de 185... o sigui he fet una passada de voltes que ja cal que recuperi ben aviat. La propera hi tornaré per conseguir pujar-la!!!
Un cop dalt del Mas Nou, he baixat per la Pedra de les Goges i abans d'arribar a la casa de la boca d'incendis he tornat a pujar per anar fins la urbanització del Mas Nou i agafar una pista que tampoc havia fet mai i que passa per la Font de la Boixa , tot seguint el Torrent de la Coma i acabar sortint a Castell d'Aro.

No m'esperava aquesta ruta... 1:53Hr, 26'28km i 740desnivell+,... m'en esperava una mes light... ara bé ha estat molt guapa i la penso repetir ben aviat.

Divendres ens disposem a anar a la platja i gaudir d'un dia esterrossats a la vorera del mar,... jo sota l'ombrela, es clar. Ara bé com el dia sembla que no promet i la Rosa sembla que te ganes de sortir a pedalar, anem a fer carril bici fins a la Pujada d'Alou i de tornada passem per darrera el Golf de Sta.Cristina per canviar una mica la ruta i no fer la mateixa d'anada/tornada.
Tot i així ens han sortit 25km, que per ella està molt i molt bé, i el que més m'està agradant és que sembla que s'hi està enganxant a això de pedalar un parelll de dies a la setmana!!!
A mitja sortida ha anat aclarit-se el dia i finalment ha sortit un sol espectacular, així que després de la bici, anem cap a la platja i passem la resta del dia de "relax".

Dissabte ja vaig quedar per sortir de bon matí, amb en JosepMa, en Javi i en Ruben tot i que no estava gaire clar on i com fer la sortida. A l'anar amb companyia d'en Javi i en Ruben no serà una sortida gaire dura, així que decideixo agafar la "Cannondale" i deixar la "Canyon" per sortides amb més nivell i exigència.
Com he dit no estava gaire clar que fer... així que quedem a les 8:00 del matí i els proposo de fer la ruta que vaig fer el dijous... tinc pendent la pujadeta que no vaig aconseguir pujar sencera!!!
Així que anem i comencem a pujar a Can Tirant / Can Perot i ens "piquem" en JosepMa i jo, anem junt molta part de la pujada, fins que en JosepMa m'ha fotut un canvi de ritme dels seus i m'ha deixat a 20mts d'ell. Bona referència per tenir en compte!!!
Per no esperar-nos, hem fet mitja volta i hem vaixat fins a trovar en Ruben i un altre cop a pujar. En Javi ha seguit i nosaltres confiats que havia pres el camí correcte, hem baixat fins la Riera de Molins, però allí a baix no hi era, així que hem trucat i es veu que ha agafat un altre camí... Apa, tornem a pujar en JosepMa i Jo,... per no refredar-nos, jejeje i al trobar-lo, un altre cop cap avall!!!
Ara ja si, tots quatre seguim la ruta del Dijous... Font del Molí Cremat, Riera Molins, Puig Rodó.
Un altre cop la pujadeta dels c*llons ens ha fet la guitza a mi i també a en JosepMa. tot i que ho hem reintentat... res... la propera a veure si podem amb ella!!!
Aquí hem afegit una baixada fins la Riera de Can Jan i tornem a pujar fins al Puig Rodó, Mas Nou i baixada fins Castell d'Aro per la pista del a Pedra de les Goges, per no entretindren's gaire, que avui toca platja i sol i les respectives famílies ens esperen a tots quatre.
He trobat a en Javi força be per lo poc que agafa la bici i ha seguit força be la ruta. En Ruben ha estat el mes fluix, però es que l'hi falta sortir més amb la bici, i no sortir tant "de farra" la nit abans d'una sortida amb BTT. En JosepMa segueix sent un referent per mi, i res mes a dir... està fortíssim.

Finalment una rutilla de 2:17Hr, 24km i 725desnivell+

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada