divendres, 16 de desembre del 2011

3 sortides entre setmana

El Dimarts vaig anar tot sol a fer un Puja/Baixa a St. Miquel, el matí prometia... bona temperatura i un dia molt agradable per sortir a pedalar.
Res d'especial, pujo pel camí de les Dones, a la torre d'alta tensió baixo al Mirador per fer un repetjó més de pujada per pista i fins a dalt als bancs. Segueixo per pista fins Puig Estela i darrera pujada fins l'esplanada de St.Miquel pel corriol d'apeu, i fins a dalt el Castell. Baixo pel mateix corriol i després de mirar l'hora, agafo pista i cap avall a St.Daniel i cap a casa que es fa tard i tinc de fer el dinar.
Finalment, 1:20Hr, 24Km, amb un desnivell+ de 525mts.

El Dimecres faig una sortida de Tarda-Nocturna amb en Tomàs, com no... a St.Miquel. Com no pot combinar-s'ho per venir amb en Quim demà Dijous, sortim avui. Pugem per St.Daniel, i anem direcció a Montjuïc per agafar la pista del Mur. Avui no fa gens de fred i a mitja pujada em tinc que posar màniga curta... doncs porto una suera al damunt que sinó quedaré empapat i per baixar em puc refredar.
Continuem per la pista i fem el camí fins la pujada de les pedres, per agafar i seguir per la pista de sota i fins la pista que puja de Celrà, per acabar de pujar fins a dalt al Castell de St.Miquel.
Fem una bona parada... estona per recuperar i aprofitem per posar-nos al dia... portem una temporada que ens veiem poc.
Per baixar, pugem fins Puig Estela, els Bancs, pista de baixada al Mirador i repetjó de pujada a la pista que baixa fins la Font dels Lleons. Agafem un camí a la dreta que puja fins la variant i ja baixem fins St.Daniel.
Finalment, 2:20Hr., 24'5Km amb un desnivell+ de 555mts.

Dijous, sortida Tarda-Nocturna setmanal, amb en Quim. Amb els llums que duem ja podem fer bona ruta, així que de ben segur que algun corriol passarem.
La temperatura no es la mateixa d'ahir a la mateixa hora... sembla que refresca una mica, així que ens posem a pedalar per St.Daniel i pugem fins la variant per baixar fins la Font dels Lleons i cap als bancs passant per la pista de la casa que restaurant i el camí que em va ensenyar l'Edu... i amunt, amunt!!! Com renega en Quim!!! no parem de pujar i entre mig hi poso una baixada curteta per pujar per la pista del Mirador i fins la torre d'alta tensió. Seguim la pista fins els Bancs, Puig Estela i a la pujada de St.Miquel baixem un tall de pista per pujar per darrera al Castell de St.Miquel. Desprès d'una bona estona de parlar i reposar... doncs també ja fa uns dies que no ens veiem, ens posem al dia i decidim anar de baixada que sembla que la fred ja la tenim al damunt.
Aprofitant que tenim bones llums, proposo de baixar pel camí de les pedres... i com gaudeixo amb aquesta baixada!!! Seguim baixant aquest tros de camí d'apeu fins la pista... i ja amb les mans i els peus freds pista de baixada fins St.Daniel, de tranquis!!!

Finalment, 2Hr, 24'3Km amb un desnivell+ de 535mts.

Uns dies entre setmana força tranquils, sense gaires ganes d'agafar i fer molts de Km... però que els he passat amb tant bona companyia com son en Tomàs i en Quim... Gràcies companys!!!
Seguim amb la proposta de la Sortida Nocturna Setmanal... els Dijous a les 17:30 a Fontajau!!!