dissabte, 14 d’abril del 2012

Engrescat per Els Àngels

Avui alguns companys feien la Sortida dels 100Km de les Gavarres (és tot el dia), els del Club Escoleta surten a les 2 del migdia (em va millor sortir pel matí), altres no poden avui, i d'altres ja fa temps que no en se res d'ells...¿?
Ah!!! i en Joan que a mig matí m'ha enviat un correu per combinar una sortida... però jo ja estava pedalant. Un altre dia serà, que hi farem?

La primera intenció no era sortir massa estona ni fer massa desnivell,... però com fa tres dies que no pedalo i em conec, res del pensat serà el resultat final, segur!!!
Com no he quedat amb ningú, no tinc pressa per llevar-me, esmorzar molt suau (iogurt + barreta) i a les 9:45 m'hi poso sense ruta, però amb rumb marcat cap a Els Àngels. Pujo per St.Daniel, Font d'en Fita, Font del Ferro i l'itinerari 1... pujada pel mirador (pujada cabrona!!!), s'em resisteix i perdo la tracció, peu a terra i Sant Tornem-Hi!!!
A la torre d'alta tensió, pujo fins els bancs i baixo pel camí d'apeu a la Casa de les Figues. Segueixo fent el camí-corriols d'apeu per la vessant dreta de la carretera... pista de Montnegre, travesso la carretera i segueixo cap amunt, on vaig a fer una prospecció del turó de la dreta de Els Àngels, hi veig una pista que puja, es converteix en corriol i arriba a un ballat. Pujo tota vora del ballat, un tros es pot fer damunt la bici, però desprès ja no. Dalt del turó, hi trobo els fonaments d'un antic dipòsit d'aigua pels bombers... Baixo el turó i acabo de pujar a Els Àngels. 5min de reposar i cap avall,... segueixo sense ruta en ment, a veure cap on m'engresco!!!
Baixo pel camí d'apeu, i quan soc al corriol llarg de pedres em be al cap la Font de l'Alau.
Així que quan arribo a la carretera, pista cap avall... direcció Font de l'Alau i Celrà. No hi he baixat mai, a veure que m'hi trobo. De moment baixa poquet i planeja una estona, on hi trobo bassals força plens d'agua i una mica de fang. Desprès de planejar... baixa, i baixa, però baixa molt!!! Em ve al cap que pujar per aquí te que ser La Ostia!!! Molt pedregam i una pendent més que considerable. S'acaba la pista i a la dreta comença un corriol collonut. No es totalment ciclable, però s'hi val la pena de fer-lo. M'ha agradat molt. Es força llarg, en mig de natura totalment verge, tret del corriol... acollonant!!!
Arribo a la Font, faig una paradeta per beure una mica, fer una "afoto"

 

i segueixo el corriol fins trobar-me amb la pista que ve de Celrà.

Opcions... 1 Celrà i cap a Casa, 2 amunt, amunt fins, suposo, Els Àngels i seguir l'aventura.
Cap amunt per pista que puja i puja, segueix pujant i tinc a tocar Els Àngels. No hi acabo de pujar, sinó que torno a fer el camí d'apeu de les pedres i segueixo baixant pel camí d'apeu. En aquestes que em torna la inspiració... així que tombo a l'esquerra, i baixo per pista a la Vall Preona, per tornar a pujar corriol+pista fins Can Mascort i anar a baixar els "tobogans", mes que tot per millorar una mica la tècnica i agafar confiança... I una merd*!!! hi vaig per que és el que m'agrada!!!
Val la pena la pujada, per gaudir de la baixada.

A Bicentury, torno a pujar per la pista de la torre de llum, pujo i pujo fins Can Nardis, on m'aturo una estona, ja porto 3Hores i 1200 de desnivell. Potser que vagi per plegar, la feina ja està feta, així que pista cap avall, avall... Font d'en Fita, St.Daniel i Sarrià.

N'he quedat sorprès de la ruta com ha sortit... collonuda!!!

Finalment, 3:20Hr, 43Km, i un desnivell+ de 1250mts



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada