dimecres, 4 de juliol del 2012

Perdut??? NO... feina i miges vacances.

Sembla que estic "perdut" una mica. Aquesta darrera setmana no he escrit res al bloc, no per que no hagi fet res, sinó que per tema de temps i feina, ho he tingut una mica complicat... Ahh, i les miges vacances que ja començo.
Si, si,... miges, perquè no faig vacances "senceres" des de... ni ho recordo. No em queixo, però es que el que es diu "desconectar" al 100%, en la meva feina és impossible.

Be, que no és de feina del que vull escriure... sinó del que he fet amb BTT o Run aquests dies perduts... així a estat que...

El Dissabte 23, revetlla de St.Joan... tot i així, allí les 8 de la tarda-vespre, em decideixo a anar a "trotar" una mica en vistes del tiberi que tenim preparat pel vespre.
Surto del Valldaro fins Sta.Cristina i tornar. 40min i 9km aprox.


El Diumenge 24, desprès del tiberi i una nit sense a penes descansar, descanso de dia, però a les 8 de la tarda-vespre se'm desperta el cuc de l'esport... i apa, tornem a "trotar". Avui del Valldaro fins St.Feliu i tornar. 51min i 10km aprox.



Dilluns a les 18:30, amb en Quim, agafem la bici i ens anem a fer un tomb per Sarrià i la Mota. Corriols aprop de casa i que en aquestes dates, amb la calor que fa s'agraeixen de fer. Llocs tapadets, on el sol no ens toca i podem pedalar, suant, però deixant el sol a l'altra banda de la muntanya.
Finalment, 2:15Hr, 25Km i un desnivell+ de 675mts.



Dimarts proposo de pujar a Rocacorba... correns. Tinc en ment com a repte a fer aquest any SaGuilla i EsPollastre, el 25 i 26 d'Agost... i tinc que anar-hi preparat!!!
En Quim i en José Antonio s'hi apunten, així que a les 18:30 anem amb el cotxe d'en José A. i a les 19:13 comencem a "trotar". Hem deixat el cotxe una mica més amunt d'Adri. Fem una mica més de 1Km de pista de pujada i ja ens endinsem al corriol d'apeu. Puja dret, molt i molt dret. En llocs s'ha de pujar caminant, però intentem de fer tot el que podem trotant. En Quim és qui està més sencer i puja millor. Jo tot seguit... i tot darrera en Jose A., que sembla ser que no hi està massa acostumat a fer aquest corriols tant empinats!!!
Un cop a l'esplanada, seguim la pista i asfalt fins les antenes. Reposem 2min i cap avall!!!
Ara el corriol és de baixada i s'ha d'anar amb cura de no prendre mal. Tot i així, un es va escalfant, escalfant... i fins i tot jo m'he torçat el turmell, però res greu... puc seguir.
Arribem a la pista, i fins el cotxe fins i tot fem algun que altre "pique" de baixada!!!
Hem anat be, millor que la primera vegada que ho vaig fer, 1:24Hr, 11Km i 700mts desnivell+



Dimecres, tornem a Rocacorba??? però amb bici!!!
En aquestes que en Quim s'hi apunta... en Jose A. està tocat de cames i prefereix recuperar, sàbia decisió. A les 6 de la tarda sortim de Sarrià, tot fent algun corriol fins St.Medir i asfalt a Adri, per ja agafar la pista de la dreta i fins al trencant de Biert. I ja fem la pista de pujada a la carretera de Rocacorba. Ens quedem a la primera antena, en Quim te un problema amb el canvi i no sembla anar massa fi.
De baixada agafem el corriol de l'Open de Canet fins Adri i tornada a Sarrià.

Finalment, 2:45Hr, 38Km i un desnivell+ de 925mts.



Divendres faig un puja/baixa ràpid a St.Miquel. Però ràpid!!!
A les 7 de la tarda ja pedalo cap a St.Daniel i pista amunt fins el castell... sense perdre pistonada!!!
33min46seg. Sarrià-St.Miquel... gens malament. N'estic content. 9'3Km, 300mts+ aprox.
Baixar... per Cala Ferriola, corriol dels presoners, Montjuic... i acumular metres de desnivell!!!

Finalment, 1:10Hr, 19'3Km i un desnivell+ de 490mts.


Dissabte estic al càmping, no he baixat la bici i tinc ganes de "castigar-me", ja he reposat el dissabte!!!.
Així que sortiré a còrrer... però pujaré al Golf Masnou... res de carrilet!!! A veure com vaig!!!
Començar costa... i molt!!! Al primer Km ja volia tornar, només de pensar on volia anar i sabent que l'any passat no hi vaig arribar i amés molta estona la vaig fer caminant. On m'he ficat???... però mica en mica em mentalitzo... i pas a pas, trota que trota, vaig fent un km darrera l'altre. Pujo per la pista de davant la recta del St. Josep. Veig un corriol que vaig fer la darrera cursa de Castell d'Aro i m'hi poso... sempre és mes distret que pista, tot i que sol picar més i més. Mica en mica vaig pujant i ja veig la caseta de boca d'incendis... bufo, bufo més i més fort, però no m'aturo. Segueixo i ja tinc fet el tram més dur de la pujada, ara queden uns 2 o 3 km de pista amb fals planer que segueix pujant fins l'asfalt del Golf.
Arribo a dalt content amb mi mateix... ho he fet tot sencer!!! Recupero un parell de min. i ja vaig cap avall, per pista fins Castell d'Aro i carrilet fins el Valldaro.
N'he sortit prou bé, més del que n'esperava de mi. 1:15Hr, 13'5Km i 330mts+.


Dilluns vaig quedar amb en Jose Antonio per fer una sortida per St.Julià. Tinc una ruta de l'any passat que ara fa temps que no faig, i cal d'anar recordant.
A les 6:15 de la tarda vaig cap a casa d'en Jose A. i de seguit comencem a pedalar.
Travessem l'autovia de Banyoles i pugem la Costa Roja, tota vora de l'autopista. Seguim pujant una mica més el turó per anar a buscar un corriol de baixada al Pla d'Olivars. Aquí ja veiem marques de la cursa de Cornellà d'enguany. Planegem per el Pla d'Olivars i fem algun corriol més que també es va fer en la cursa (nosaltres ho fem a contra direcció). Arribem fins la República i tornem al Pla d'Olivars per un corriol d'una línia de llum que es va fer també en la cursa i que jo desconeixia.
D'aquí anem a la muntanya del Castell de St.Julià, pujada "canyera" de la sortida... on val per mesurar el nivell que un va agafant any rere any.
I... darrer corriol de baixada del castell a la pista de Medinyà-St.Julià.
Només queda fer el darrer tram de camí i travessar la NII, l'autopista, la variant de Banyoles (no hi ha carreteres per aquí ni res!!!)...

Finalment, 1:54Hr, 26'5Km i un desnivell+ de 590mts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada