diumenge, 14 d’abril del 2013

Marxa BTT de Crespià 2013


Des de la darrera entrada al bloc (1 d'Abril), només he parat 3 dies.
Dimecres 3,       2Hr, 35,12Km i 550mts+.
Dijous 4,            2Hr, 46Km i 240mts+.
Divendres 5,      3Hr, 39'5Km i 515mts+.
Dissabte 6,    2:20Hr, 40'7Kkm i 580mts+.
Dimarts 9,     2:23Hr, 56Km i 300mts+.
Dimecres 10,     2:30Hr, 35'5Km i 670mts+.
Dijous 11,            2Hr, 35Km i 534mts+.
Divendres 12, 2:30Hr, 37Km i 625mts+.
Dissabte 13,         2Hr, 54Kkm i 250mts+.

I el més important... em segueixo trobant be!!!


Diumenge 14...


Avui podia anar amb el club a fer una sortida llarga per les Gavarres, de ben segur que s'ho hauran passat de conya... però finalment he decidit anar a fer una cursa amb BTT.
La Marxa de Crespià.

Ara ja fa... be, fa força que no vaig a una cursa amb btt... i la veritat, que ja va sent hora de posar-me a prova amb nivell de cursa, res a beure amb les sortides que pugui anar fent setmana rere setmana, sense desmerèixer res... sinó que es un altre manera d'agafar la bici i donar-li als pedals.

A les 7:30 em llevo, amb temps més que suficient. Arribo a Crespià a les 8:35, i faig la inscripció en un plis-plas... ha estat un vist i no vist.
No pensava que seria una marxa amb gaire gent, però ja m'ha sorprés a l'arribar que per la hora deu ni do... serem forces i el nivell... com totes les marxes, de verano azul, ja pots comptar!!!.

La sortida és a les 9:30... cosa que he tingut temps per poder escalfar una mica les cames, preparar el "coco" i menjar una mica. Puntualment "petardu" per donar la sortida... GAS a la burra!!!, amb els pedals, es clar.
Ben col-locat entre el grup davanter d'inici, però aquests del davant son molt per a mi... i mica en mica s'envan i s'envan. Amb un grupet anem fent amb molt bon ritme. La ruta sembla ser molt machacona, a velocitat d'infart, amb un puja/baixa constant. Pista ràpida, corriols per gaudir, ritme molt alt... i sento que vaig cada cop més i més cuit. Però sembla ser que em trobo prou be, i vaig aguantant-lo millor del que em pensava... a veure si puc seguir així fins el final.
Portem uns 10 km, i demano un noi de l'organització si n'han passat gaires davant meu... i em diu que 7 o 8... igual (penso) fins i tot 10 o 12 segurs, no pot ser que vagi tant endavant. Ostia, estaria be d'acabar una cursa entre els 10 o 20 primers. Això m'anima.

Segueixo fent la marxa al meu ritme junt amb un biker que fins acabar hem estat davant/darrera tota l'estona. Algun ens va pillant... doncs com sempre, els de darrera apreten, i els de davant no afluixen, tot i així seguim fent. Hi ha hagut una estona que l'he perdut tot darrera, i he anat fent tot sol, però al Km 15, aprox. noto la roda del davant que ha perdut pressió d'aire, intento de continuar, però tinc de parar finalment per donar-li pressió, sinó em pot passat algun ensurt.
Mentre que dono aire  a la roda, em passen 3 bikers, cosa difícil de portar mentalment, ja que no se si la roda podrà aguantar fins acabar la cursa. Amb la pressió que li correspon, continuo la cursa... fins avançar 1 dels bikers... continuo i arribo a contactar amb un company desfrenat (Quim Pujiula), i amb ell hem "anat fent" ja fins a Meta.

A l'arribada, la fem petar amb en Quim i saludo els del Club Sarrià, doncs he pogut veure de primera mà el nivellàs que tenen algun d'ells i casum l'olla, com hi van!!!

També tinc una "sana" satisfacció de veure que hi ha poca gent esperant... això vol dir que potser si que he acabat be.
Miro la classificació... i 12ena, pendent de confirmació. Coyongs... quin gustàs!!!
Estic feliç com un tornavís (com diria el company Lato).
Surto sencer de la primera cursa i amés estic satisfet de mi mateix per com he anat i com he acabat.

Finalment, 1:44Hr, 30Km i 664mts+.
Vel.mitja 17'3Km/Hr
Pulsacions: Mitjana 171, Màxima 188

A 19min. del primer classificat.


Tret d'un parell de corriols amb repetjons impossibles (per mi) de fer pedalant amb les cames cuites com portava, la resta m'ha semblat perfecte. Molt bona senyalització, un parell d'avituallaments (que no m'hi he parat), bona organització i finalment una botifarra collonuda i una bossa de regal amb mel i 4 anous.

Primer any que hi participo, i que de ben segur no serà pas el darrer.


Salut!!!
Xevi.

4 comentaris:

  1. Jose Antonio:
    Enhorabona Xevi, gran cursa ets un crak.

    ResponElimina
  2. Molt bona marxa, veig que estàs a tope, je je. Si no hi ha cap imprevist el Diumenge vinent tots cap a Cornellà. Salut campió!!!

    ResponElimina
  3. Molt bé Xevi! Et vaig seguint ;-))))

    ResponElimina
  4. A aquest ritme, encara et posaras mes fort!!!
    Salut i pedals

    ResponElimina