diumenge, 25 de maig del 2014

1a Cursa BTT Vichy Catalan

Avui s'ha fet la primera marxa en BTT Hotel Melia Golf Vichy Catalan.
El lloc a estat impressionant, quanta pela hi ha en aquest campus, quin "luju"!!!

A les 8 del matí quedàvem a la Cope de Sarrià amb els companys del Club Sarrià. Jesús, Jose, Xassis, Sugu, Buxi, Enric i Jo mateix. Avui m'hi acompanya la Rosa, que aprofitarà per conèixer una mica aquest indret tot fent una caminada, i ens veurà en un punt del recorregut.

Aviat ens trobem amb les inscripcions fetes, recollida de dorsals, i amb el welcome pack de refrigeri+xocolata.

Amb la feina feta, ja anem per "escalfar" una mica, que el dia sembla una mica fred i gris.


Ens posem a l'arc de sortida, i ens avisen que la sortida es retrassa una miqueta,... mitja hora??? (si tindríem temps de fer mitja cursa!!!, jejeje). Va, tornem a escalfar una mica més encara i així veiem el tram inicial de la cursa.
Altre cop ens posem a l'arc de sortida, i quan ja sembla que tot és a punt... la moto que obre cursa que no arranca!!! Ja es mala llet!!! Que ens deixin anar, que ja obrirem pista nosaltres!!! Si total es tracta de seguir al de davant, NO??? jejeje. Res, que truquen i ja ve una altre moto.

Quan ja son passades les 10, es dona ja per vàlida la sortida, i com sempre... mariquilla l'últim!!! Gas a fondu!!!. Mentre es per asfalt i pista ample, cap problema, tothom a roda i amb alegria, molta alegria. Ara be el primer corriol, i passa el que passa... embut i tap. Toca resignació i en fila d'un, que no en treurem res d'emprenyar-nos.

Passem una bona estona de corriols nets, ràpids i sense complicacions, res de tècnica. El ritme que es va és ràpid. He intentat tirar tot el que he pogut, i pedalat una estona amb en Xassis amb una grupeta de 5 o 6 bikers, fins que m'ha donat per fer un canvi de ritme en una pujada... i m'he marxat una mica, no gaire, però si per canviar de grupet.
Camins i corriols... corriols i camins, tota vora de l'autopista, NII, i per una línia de llum. Voltant de l'urbanització Vallcanera, que arribem a l'havituallament (km.12 aprox). Fins ara no han tingut gaire feina, ningú s'hi atura, no sigui que perdem temps... (quin coi de picats que som!!!) Ahhh, jo tampoc m'he parat.
Poc més endavant arriba el desviament de Curta-Llarga. Crec que encara no ha passat ningú de la Curta, i crec que no vaig pas massa malament. Segueixo a ritme i avançant algun biker, fins que arriba la pista. Aquí em costava de contactar amb un grupet que tenia davant, fins que m'han avançat  un parell que anaven amb més ritme que jo... i m'he post a rebuf. Osti, osti... quin ritme que portàvem!!! Hem començat sent 3 i a mida que contactàvem, el grup ha crescut fins a 7. Tirant primer un, desprès un altre, ara jo, ara tu... Hem anat així uns 6 o 7 km. que hem entrat a corriols i contactat amb els de la Curta. Hem seguit ja fent cada un al seu ritme, sempre sense perdre massa la vista l'un de l'altre. Sortim del darrer corriol, i ja pista i asfalt fins a meta. Ara no es el moment d'apretar, no s'ha de disputar el lloc a ningú, crec jo. El que no he fet en tota la cursa no aniré pas a fer-ho en aquest darrer km. així que miro crono, i veig que vaig per sota de 1:30Hr... perfecte!!! Ja m'està be!!!

He entrat a meta amb un temps de 1:29:57, que a mi em deixa molt satisfet. A 14min del primer classificat de la Llarga (1:17Hr)

Ara toca recuperar, felicitar i comentar-ho amb els companys. Un temps de tertúlia merescuda i necessària.



Track Wikiloc Garmin
Classificacions Llarga Curta
Fotos Sergi Guell





Salut!!!

1 comentari:

  1. Llegint tot això es nota amb quin entusiasme has escrit aquesta cursa recordant-la! Malegro molt de veure com disfrutes d'aquest esport i quines ganes hi poses! Moltes felicitats per aquests resultats obtinguts i a seguir fent més curses amb aqestes ganes que hi poses!!!



    Marta Comas

    ResponElimina