diumenge, 21 de desembre del 2014

Agafant ritme, després l'aturada obligada.

Molt de temps, poder una mica massa i tot, ha passat des de la darrera entrada a aquest bloc. Falta de ganes, temps, motivació... Jo que se!!! El cas es que veig també que els amics i coneguts que també tenen bloc, com jo, també el tenen "abandonat".

Be, ara ja fa més de 3 mesos, una caiguda em va suposar un "parón" TOTAL de la meva afició BTTtera. Anava fent una ruta per El Far (Amer), gaudint-la amb el companys del club, i baixant per on no s'ha de baixar amb bici (si més no, el corriol es per fer a peu), una caiguda em va causar trencament d'ambdues mans, el dos canells trencats, i altres contusions.


Amb una rehabilitació inclosa en aquest període, ara ja torno a pedalar... però en un estat una mica "lamentable" de forma. Be, valgui això com a objectiu principal per aquest proper 2015... tornar a l'estat de forma anterior, que no se si serà molt demanar.

Aquest mes he provat de sortir amb bici, dos o tres cops sol per anar agafant ritme, però és molt dur això de tornar a agafar el fil. Es farà llarg!!!
Una cosa que he trobat molt a faltar ha estat el pedalar, però el compartir les sortides amb els companys... això si que ho he trobat a faltar.

Per anar tornant a la normalitat, i més en aquestes dates de festes, res millor que amb companys i a poder ser, amb un bon acompanyament d'esmorzar.
Ahir vaig fer una sortida amb la grupeta de l'Edu, amb en Jose Antonio, David, Jesús i en Pere.


Una pujada a St.Miquel per la pista i allargant una mica la baixada per estar a l'hora al restaurant on em quedat amb en Joan, Ivan i en Marc.


Les sensacions van ser bones, tot i que quan vaig portar 1 hora pedalant ja volia plegar. Les cames i el cos no estan en condicions per poder seguir més a aquest ritme, però el cor i les ganes em feien aguantar.
Una molt bona sortida, bona teca, molt bona companyia, i una bona xefla!!!


Avui hi he tornat, si, si... pedalar amb esmorzar.
Aquest era el previst, al menys era el que jo tenia previst. Suposava que rodariem una mica més d'una hora, i cap a entaular-nos... però no. Fent cas al Reinols, ens ha acabat sortint una ruta massa exigent per el meu estat de forma.

En Quim em passa a recollir i ens trobem a les 8:30 a la Cope, amb en Jesus, Sugu, Xassis, Jordi, Xavi i en Joan, en Buxi tenia de venir, però encara dorm... aquest jovent!!!
Anem per carrilet... a ritme Jordi (collons com planeja aquest payu!!!) fins a Bescanó, on quedem amb en Reinols.


En Reinols ens portara la ruta (ja esmorzarem a l'hora del dinar, pensem tots, m'equivoco?).
Tirem per Carrilet fins a Bonmatí i enfilem per corriols a l'ermita de St.Julià del Llor, on fem la foto del grup.
Es fa tard, no, per esmorzar? Que va, no tenen cap presa "aquestus". En Buxi ha sortit pel seu compte, i intentem quedar a Llorà. Si, si a Llorà. Com no sigui per dinar, penso jo!!!
Baixem de St.Julià del Llor i uns agafen el corriol i uns altres un altre... ja estem així!!! Coi de picats que som els BTTterus. On veiem un corriol, ja hi fiquem la roda.
En aquestes que baixant, en Joan punxa... res que no es repari amb una bona inflada, ja que porta càmara amb líquid. Seguim i a veure si podem fer-ne avia, que el temps passa!!!
Continuem per pista, que volem anar fins a Llorà, però em pujat a una casa que no toca. Això vol dir que fem marxa enrera, per prendre la pista correcte. Pugem, i pugem entre bassals de fang per arribar a St.Climent d'Amer, on ja veiem que se'ns ha fet tard i decidim baixar per asfalt fins tocar Amer i pista cap a Bonmatí, que sinó no tindrem temps per fer l'esmorzar.
El ritme que hem fet fins ara ha estat força exigent, tot i fer parades, em pedalat amb ganes!!!.

Un cop a Bonmatí... anem a la teca!!! En Quim i en Xassis no s'han quedat, tenien compromisos, i primer és el primer, I TANT!!!
Portem més de 40 km, que per mi s'han fet una mica més llargs del normal. A més, no he esmorzat res, doncs jo comptava fer una sortideta i esmorzar més d'hora... i a més, ahir també vaig sortir a pedalar... això vol dir que es una mica normal que em trobi més "atrotinat" del que esperava.



Amb la panxa plena, toca tornar a pedalar... si, si, ja se que es carrilet i tot planer fins a Sarrià, però que voleu que us digui, les cames fredes, la panxa plena i un rodador com en Jordi... mala combinació!!!
20km més em fet, UUUUFFFFF !!!
M'ha costat, però m'ha motivat això de veurem "cascat"... això em demana més, i més, i més...

Fins la propera... que serà ben aviat, espero.


Salut!!!

2 comentaris:

  1. Compañero!! espero que pases unas felices fiestas y un prospero año nuevo, me alegro de que estés otra vez dando pedales y disfrutando de este nuestro deporte.
    Es seguro que el año que viene, estarás en la sortida del Ciri, con nosotros, disfrutando de este gran día. Bueno espero que no tardes en bajar un día a medirte con nosotros, así de paso vas cogiendo la forma, je,je, cuídate Xevi, y me alegro muchísimo de tu recuperación.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nava,
      Gràcies, igualment company, MOLT BONES FESTES.
      L'any que ve espero poder compartir més sortides amb vosaltres, tot i que no estaré per Platja d'Aro, però ja m'ho muntaré per vindre, ja!!!
      Ahhh, i la del CIRI, també, també!!!

      Salut!!!

      Elimina