dilluns, 14 de març del 2011

Cap de Setmana amb una mica de tot

El divendres a la nit ja va començar a ploure, tal i com estava previst, aquest cop ja estàvem avisats per tots els mitjans de comunicació... dissabte tot el dia pluja i diumenge bo.
Així va ser, el dissabte pluja a dojo, amb tot el que comporta, qui mes qui menys, tothom a casa a reposar d'una setmana de treball, i sense poder fer les cosetes que ens agrada fer en aquests dies de la setmana, esport, lleure, oci i/o esbarjo. Quin dia de pluja!!!
Ens llevem tard, que ningú ens mana la pressa i desprès d'esmorzar, toca fer una mica d'endreça, i l'oci el fem a casa amb el que puguem, Ordinador, Pelis,... Cap el tard, decidim sortir a sopar fora, ja que portem tot el dia tancats, segueix ploguen i amb aquest panorama, l'endemà diumenge, Què farem?
Jo i en Tomàs avui havíem quedat amb la colla d'en Simón per anar a fer la ruta de l'Open de Llambilles, ja que en el seu dia no la vaig fer i un altre dia que ho vàrem provar no la vàrem acabar per estar ballat un corriol. Quedem l'endemà, però què s'espera d'un dia que el dia anterior està tot el dia ploguen.

I arriba el diumenge, a les 8 del matí... vaja diumenge mes espaterrant!!! Qui s'esperava un diumenge tant bo!!! La veritat que s'agraeix un dia així.
Vàrem sortir a pedalar amb en Tomàs, en Quim, en Pep i en Quintana... i a enfilar pista, (avui no toca corriols) i cap a Sant Grau a veure com trobem el camí. El ter baixa força ple, i es que ha caigut molta aigua, ja que va estar més de 20 hores ploguen.
La veritat és que fa molta calor, ens posem de màniga curta per pujar. Anem pujant, la pista està molla, s'enganxen una mica les rodes però es va be. Un cop a dalt, la vista és preciosa, un dia molt clar. El dia promet.
De baixada provem la pista de la Font d'en Bach fins la sorrera de Bescanó-Bonmatí. Esta força mes molla que la que hem pujat i comencem a quedar esquitxats per les basses, però com avui ja tenim quasi la feina feta... hem deixo anar una mica per la baixada, ja no be d'estar una mica brut a estar molt brut. La bici l'hauré de rentar igualment. Res a fer la baixada gaudint-la... que maca, que bruta i que distreta ha estat!!! Portem tots la bici arrebossada, però ha valgut la pena la sortida. Ens ho hem passat molt bé tots plegats.
Al final han sortit 33km, 550desnivell, en poc mes de 2hores.

Una bona dutxa, a la bici i desprès a mi, que crec que ens ho hem guanyat!.
La tarda es per la família. Campionat de Funky a Begur, on la Sílvia i la Marta (les meves filles) debuten en aquest apartat. He vist força nivell en els participants, tampoc es que hi entengui gaire. Tot i que aquests esports on hi ha un jurat que és qui decideix qui guanya no m'han convençut mai. Ja hem va passar el mateix quan anaven a campionats de patinatge.
Bé que ja s'ha acabat el Finde i com aquell qui no vol... tornem a començar un altre setmana.