dilluns, 21 de març del 2011

Diumenge Light i Dilluns d'Open CANET (Curta)

Aquest diumenge vaig fer "campana" de Bici i amb la família i els meus amics Richard, Carme i l'Aitor,  vàrem anar a caminar per aiguaviva i els voltants de Sant Roc. La Rosa, buscant Fires populars per internet, va veure que era l'aplec... i cap allí vam anar, tot i aprofitant el bon dia que feia, i de pas anar a buscar espàrrecs, que ja n'és la temporada i ben bons que son amb una bona truita.
L'aplec estava ple de gent, crec que mai hi havia vist tanta gent. Bones fogueres i una oloreta de carn a la brasa que convidava a estirar la mà per arreplegar alguna botifarra per anar fent boca. Però això no estava previst i així que a seguir caminant i agafant gana per desprès dinar. La baixada de St.Roc la vaig dirigir jo, vaig fer de "sherpa", doncs em coneix-ho aquells corriols de camí a Aiguaviva de fer-los amb bici i se que no son gaire transitats per caminaires i podem trobar forces espàrrecs. Deu ni do els que vàrem trobar. Ara ja toca anar a dinar, així que anem a comprar menjar cuinat i ens quedem a casa dels amics per dinar i fer-la petar!!!.

Ja que diumenge no vaig sortir a pedalar, el dilluns he quedat amb en Tomàs i l'Edu per anar a fer la ruta de l'Open BMW de Canet... farem la curta hi a veure quin estat trobem els camins i corriols, ja que dissabte tenim pensat fer la Llarga amb la colla d'en Simon, Martí, Alfons,... i en Tomàs, si el temps acompanya aquesta setmana.
El dissabte varem fer la meitat de l'Open de Llambilles i va anar força be. S'ens va fer tard per fer-la tota, ja que quan es va una colla grossa (11) sempre surt algun que altre imprevist.
Tinc que dir-ho... aquest dissabte vaig al-lucinar amb l'Albert,... un home que fa BTT amb un sol braç (l'esquerra),... (no tinc paraules per descriure aquest esperit de superació).
Aquesta ruta l'hem de repetir un altre dia hi fer-la completa... ens vam dir. Jo vaig comentar que la de Canet els agradaria molt, també. Jo ja la vaig fer en dos parts, la primera part sol i l'altre part amb en Quique.
Hi dit i fet, ja varem quedar per fer-la aquest proper dissabte.

Be, com anava dient abans, avui hem anar a fer la Curta, i és aquesta la que toca comentar avui.
Hem sortit de Sarrià Jo i l'Edu per anar fins a Domeny a trobar-nos amb en Tomàs. D'allí agafem carretera fins a St.Gregori i agafem camí per darrera fins a Canet d'Adri. Hi ha una casa en aquesta carretera,... Coll*ns quina casa... be això es una Mansió ES-PEC-TA-CU-LAR!!!
Ja arribem al pavelló i sort de l'Edu que em diu que veu una cosa rara en la meva cadena... i efectivament, està a punt de sortir-se una baula (eslabón), així que toca reparar-la abans no es trenqui del tot.

Un cop "retallada" la cadena, comencem a enfilar cap amunt,... que fa pujada.
Tot el camí sembla força eixut, i no creiem tenir problemes de fang. Fins arribar a l'enllaç del camí d'apeu a la pista de pujada a Rocacorba, només hem trobat quatre basses que costaran d'assecar-se, però que es poden sortejar fàcilment. Desprès de baixar el tall de la pista de Rocacorba, tirem recte i ens tornem a enfilar muntanya amunt, uns quants metres més de desnivell i tot seguit el camí de baixada és guapíssim i pels que com jo, ens agrada baixar fort, et deses-tressa totalment!!! Vaja que et regula l'adrenalina. No és molt tècnica i es pot fer molt i molt ràpida, sempre amb precaució mesurada, es clar.
Acabada la baixada, sortim a la carretera asfaltada i a pocs metres, ja girem a la dreta per anar al volcà d'Adri.
La vista des d'allà dalt es preciosa.

Ja queda poc, baixem un corriol i cap al pavelló, que és on acaba aquesta ruta.

Ja de tornada de Canet d'Adri, ens ho agafem una mica a pit... i a fer relleus. Hem tornat a una velocitat de 30-40km/hora amb BTT!!!
En el tram de St.Gregori a la Nestlé Jo i l'Edu ens hem enganxat a en Tomàs, que ha aguantat fortíssim en tot el tram d'asfalt.

Finalment... ha estat una sortida molt xula i amés, amb aquesta companyia millor i tot!!!
675desnivell, 43km. 3 horetes amb el contratemps de la cadena inclòs.
En el meu GPS em surt una velocitat màxima de 55,6 km/hora

Salut!!!

3 comentaris:

  1. Hola Xevi;
    A mi m encanta fer fotos!!!!, pq despres es molt xulo comertar-le, jo almenys ric una estona.
    Bona cronica, i millor ruta en bona companyia, QUE NO DECAIGA!!!!!
    HENS VEIEM

    ResponElimina
  2. Hola Xevi. Ja veig que no pares de pedalar. A veure si podem sortir aquesta setmana alguna estona al matí. Em vaig enrecordar de tu a Múrcia mentres feia uns corriols de baixada interminables... t'encantaria. Doncs res, a veure quin dia et va bé i sortim a pedalar una estoneta.

    ResponElimina
  3. La veritat es que val la pena viure moments com aquets tan intensos gaudim de la companyia d·en Xevi i d·Edu.
    Jo ho valoro moltisim!

    ResponElimina