divendres, 29 d’abril del 2011

Nou Camí-Corriol-Trialera

Avui, desprès de que ahir la pluja hem fes la guitza i anular la sortida amb BTT prevista amb en Tomàs i l'Agus, he sortit amb la Cannondale (ja amb la forquilla pertinent) abans el dia no es giri com ahir i acabi plovent. El dimarts vàrem sortir jo i en Tomàs cap a St.Miquel, i en un camí que hi ha per darrera del Puig Estela, per fer la ruta diferent, em vaig ficar per un camí (marcat com a pista verd-blanc) que semblava que baixava cap a les Mines del Nen Jesús. En Tomàs no va voler seguir per que no ho veia gaire clar, sembla que baixava molt... o massa, i anàvem força tard.
Però avui m'he decidit i tot solet cap a St.Miquel i a agafar aquell camí que em sembla que fa molt bona pinta. Estic segur que acabarà a on em penso, m'ho he estat mirant pel Wikiloc i amb el MapSource l'he sobreposat amb alguna altre ruta que ja he fet en algun altre ocasió. El camí baixa, i baixa molt, amés és dels camins que es troben a faltar per aquella zona, doncs últimament, tots el camins els han convertit amb pistes, i en queden ben pocs d'aquests camins "verges". El camí arriba a baix a una caseta on jo he seguit les pintades als arbres, tot agafant un corriol a la dreta, que segueix baixant i baixant... que guapo!!! es converteix en trialera un tram curt, però sense cap dificultat extrema. Torna a camí tot seguint baixant amb ziga-zaga, fins arribar a un trencant que empalma amb un camí que baixa de St.Miquel a Celrà passant per les Mines del Nen Jesús... tal i com jo m'havia pensat!!!
Ja se on sòc, em dic, i no se si tirar a la dreta per fer un altre tram que no he fet mai o anar cap a l'esquerra que se que aniré a St.Miquel, però a la inversa... això vol dir que en un parell de cops hauré d'agafar la bici a coll. Avui ja he vist un camí nou, així que... cap a l'esquerra. El camí segueix sent d'aquells "verges" es veu poc trepitjat, travesso la riera... avui està ben seca, es raro per que ahir va ploure¿?. A partir d'aquí ja amb la bici a l'esquena, per pujar un parell de trialeres, fins a un trencant que agafo un corriol molt estret a la dreta, està moll i costa una mica de fer-lo tot sense posar peu a terra. S'acaba el corriol i es converteix amb camí per arribar a un trencant que baixa una pista de St.Miquel a Celrà, allí cap a l'esquerra i a pujar, pujar fins al Castell.
Per baixar ho faig per Puig Estela i el camí-corriol que segueix tot fins a baix a la variant, on hi ha el radar.
Ha estat una bona sortida, curteta, però no pas per això ha deixat de ser intensa.
26,50 km, 625mts+desnivell, 2:00 Hr
BON ENTRENO!!!

La propera... agafaré el mateix camí-corriol i faré una volta per tornar a pujar per la pista de Celrà a Puig Estela. Ja ho comentaré.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xevi;
    que tal? he vist que m as trucat, pero avui ha sigut una mica liat!!!, la setman k be, quedem i sortim, per cert hem de fer un sopar...no??? salut gran company

    ResponElimina
  2. Edu,
    doncs si, tenim un sopar pendent. La veritat que m'està resultant complicat trovar-hi dia. Hi si fem un toc com el dia d'en Pep, en un dijous???. Ja en parlarem.
    Si et va be, la propera setmana provem el mateix camí per fer la volta que en aquest cas no he fet.
    Salut!!!

    ResponElimina