dimecres, 22 de juny del 2011

Dos sortides més... ara ja d'estiu

Dimarts he quedar amb en Tomàs a 6:30 de la tarda a Fontajau, i em va trucar l'Edu que també s'ho podia combinar i vindria amb en José Antonio,... Perfecte!!! Ara feia uns dies que no sortia amb l'Edu i més encara amb en José...  Ja se que tan l'Edu com en José tenen mainada petita i els és complicat sortir a aquestes hores, però a mi em va molt be, a l'estiu, sortir amb la fresqueta y quan el sol ja s'envà es pedala de conya!!!
Be, ells dos son molt puntuals i a les 6:10 ja rren a casa per anar junts a Fontajau. A l'arribar a Fontajau, en Tomàs encara no hi era... Sempre fa tard 5min. Sembla com si ens veies des de casa seva i fins que no hi ha algú no baixés... ja se que no ens veu des de casa seva, ja!!!


Vinga... per feina cap a Puig Estela, que l'Edu i en José sembla que a les 8:30 tenen previst ser a casa... no se, no se... amb la ruta que els tinc preparada, una mica justet anirem!!! L'Edu vol anar a fer uns corriols que vaig trobar per Celrà i anem pujant a Puig Estela pel camí mes curt, això si, el mes duu i que pica més. Font dels Lleons recte,... recte... i que puja, puja... en alguna petita pendent s'arriba a 25%. A Puig Estela baixem cap a la riera Mavalls i fins a Celrà... en José no l'havia fet mai aquest corriol de baixada i l'hi ha agradat molt
.

Després a Celrà he provat de fer un corriol que vaig veure i la veritat que m'ha sorprès!!! A-LU-CI-NA-NT... Duu de pujada i tècnic, amb pedra i molt tapat. Jo l'he fet sencer al cim de la bici i sense posar peu a terra. Reconec que és una mica complicat i que s'ha d'estar una mica preparat per fer-lo com l'he fet jo.

En Tomàs ha fet algun que altre trosset a peu. L'Edu no ho se, doncs l'he vist que ha pujat molt bé i últimament també está molt fort.
En José ha tastat una mica l'herba... doncs ha caigut quan ja estàvem acabant el corriol, sense fer-se res i caient sobre tou.

D'aquí hem anat a fer un altre corriol de Celrà/Juià que també s'ha convertir "fer-lo de rigor" ja que és dels que val la pena fer!!! M'ha faltat ensenyar-los un altre corriol de St.Joan Salerm, però es que ja anem tard i hem d'anar de tornada,... amés en José ha punxat i encara se'ns farà més tard del previst. Així que enfilem pujada cap a Puig Estela... una pujada que sembla que no s'acaba mai!!! Ja pica ja... jo la pujo molt bé, però també noto com s'escalfen les cames... no creieu que per que pujo així de bé no pateixo... NO !!! jejeje.
Ara, que l'Edu no es queda curt... i el veig que segueix molt be el ritme. En Tomàs l'hi està costant una mica més de lo normal... i es que es veu que tornar a fotra-l'hi al tabac... i això es nota!!! Darrera en José, tot i que va amb bici d'estreno!!!, sembla ser que la "quebrantahuesos" l'hi està passant factura. Arribat al dipòsit, jo reculo una mica i baixo fins trobar-me amb en José i l'acompanyo en el darrer tram de pujada, per que fer-lo sol, si s'està una mica tocat, es fa encara mes duu.
Un cop dalt a Puig Estela... agafem la primera baixada més ràpida cap a St.Daniel... i baixem a tota pastilla!!! Com sempre... amb el que costa de pujar... i ho baixem amb un plis-plas!!!

Encara no hem acabat... jejeje. A Pedret em deixat en Tomàs i de tornada per Pedret-El Pont Major, l'Edu i Jo ens hem marcat un ritme d'escàndol!!! en algun tram a més de 40km/h amb BTT !!! fent uns relleus de "carreteros"!!!

Finalment, una sortida amb uns companys i amics immillorables i una ruta per repetir.
Poc mes de 2:45Hr, 33'5km i un desnivell + de 820mts

Ahhh... l'Edu també ha escrit, per la seva part, una crònica d'aquesta sortida.


Dimecres, em llevo d'hora i es que abans de començar a treballar tinc que desmuntar, un altre cop, la forquilla de la CANYON per tornar a portar-la a reparar... i ja en van 3!!!. Després he preparat el correu per comunicar al servei oficial que això segueix sense funcionar, també els he trucat i avui mateix me la passen a recollir per enviar-la a DTSwiss. A veure si tinc sort i a la tercera va i me la reparen definitivament!!!

Bé, doncs a lo que vaig... que el dimarts ja vaig quedar per dimecres amb en Tomàs a la mateixa hora, 6:30 de la tarda i ens hi hem posat puntualment. Un altre cop, per no perdre la costum, hem anat cap a St.Daniel i per la Font dels Lleons, camí de les dones... (que ara ja en podem dir PISTA DE LES DONES),... no ho se però crec que hi ha gent que confon el netejar corriols per fer-ne pistes i estan deixant un bosc que fa pena!!!
Vinga amunt per la pista de les dones i travessem la carretera dels Àngels pel corriol, seguim la pista a la dreta per anar a buscar, després de un baixa-puja, la pista que va a Can Marcó del Clot (o la casa dels avis i els gossos) per seguir i enfilar el corriol de pujada fins la pista de Montnegre a els Àngels. Aquí jo m'he posat les piles i he deixat a en Tomàs que seguís pujant al seu ritme que jo pujo al meu... jejeje. De la pista, seguim i anem a buscar un camí que baixa fins la carretera dels Àngels... que deu ni do com està de romagueres!!! S'ha d'anar molt em compte, n'hi alguna que t'enganxa pel coll i et pot fer molt i molt de mal. Hem continuat baixant per les dreceres d'apeu dels Àngels i per la baixada de la Torre de llum a la Font dels Lleons,... cap a St.Daniel i cap a caseta que ja és d'hora.

Finalment una ruta de 2:30Hr, 34'50km, 660desnivell+

Aquestes festes no se que faré amb BTT,... Hi ha revetlla de St.Joan i un cap de setmana llarg.

Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi; la sortida de dimarts, es d escandol. quina pasada!!! el corriol que dius si el vaig fer sencer, pero patint, la setmana que be, anem a buscar el de St Joan de lerm, o com es digui, i si ten rao, aquestes hores de sortir son genials!!! per la temperatura, t ho ben aseguro, que jo pateixo, cuan surto a les 16h, o senblant...bona revetlla, i com sempre un encert!!!! sortir i tenor l teva amistat.

    ResponElimina