dijous, 30 de juny del 2011

Mes sortides, i... Resum 2n Trimestre 2011

Dimarts, a les 7 de la tarda he quedat amb en Tomàs. A les 5 m'ha trucat en Quim Barral i també s'ha apuntat a la sortida. Així que a 3/4 de 7 vaig a casa d'en Quim i ja anem cap a Fontajau a esperar que arribi en Tomàs, com sempre els 5min de rigor. Avui té excusa, ha tingut de canviar les pastilles de frens de la roda posterior i sembla ser que no l'hi ha quedat del tot ben ajustades, així que agafo l'eina "multiusos" que sempre porto i les desmunto per fer recular els bombins i tornar-les a muntar... ara ja si funcionen com cal!!!
Sense perdre més temps, ja anem cap a St.Daniel per pujar a Els Àngels per pista i dreceres d'apeu. Ara ja feia força que no ho fèiem i de tant en tant s'ha de revisar els corriols i pistes. Per cert que l'últim tram de corriol-pista, desprès de la corva de la piscina, el camí-pista està ple de brossa de troncs tallats i és per fer-se-hi mal o trencar la bici... No es fotaràn aquests troncs on els quepi a qui es dedica a fer aquestes destrosses, NO!!!... perdoneu, però algú ho havia de dir!!!
En Quim no surt en bici ni a córrer últimament, però aquest tiu no afluixa per res... sempre està fort!!! Costa deixar-lo enrere... i sempre el veus allà a roda, uns cops mes a prop que altres, però sempre el tens allí.
Avui en Tomàs estava molt fluix i amés se l'hi sortia la cadena cada 2 x 3... fins que m'he liat amb la eina un altre cop... (avui veig que em toca fer de MacGuiver)... res gaire important... ajustar el tope del canvi per que no llenci la cadena a la roda/raids... Ara ja sembla que té el canvi ajustat!!!.
De baixada no hem fet el tram de la trencadissa de troncs i aquest tros l'hem fet per asfalt... desprès els corriols de pedres i trialeres si que els hem fet i cap a baix per la pista mateixa que hem pujat, que sembla ser que es fa tard.
El poc que costa baixar i el depresa que es baixa... amb el patiment que costa la pujada!!! Tota una recompensa que s'ho val, creieu-me.

Una ruta d'entreno, de poc mes de 2Hr, 28'75Km amb 590mts desnivell+

El Dimecres hem quedat els mateixos d'ahir, a les 7 de la tarda a Sarrià de Ter, per canviar una mica d'aires i fer corriols per aquesta zona. L'Edu ha sortir una estona abans tot sol i desprès, a la mateixa hora, s'ha afegit a nosaltres per fer mes ruta conjuntament i així plegar una mica més d'hora que nosaltres.
Hem fet algun que altre corriol, sense més complicació, pel que ha estat un dia normal d'entreno amb molt bona companyia i alguna que altre "esgarrinxada" amb les romegueres fresques que hem trobat pels corriols tant i tant ofenosos. Si aquest corriols no els neteja ningú, aviat no s'hi podrà passar.
L'Edu està fort i s'ha notat en cada pujada i cada corriol que hem fet. M'ha comentat que l'hi va bé sortir amb mi, així te un referent per comparar i veure així les millores i progressions que va fent.
Avui he vist en Quim una mica mes fluix que ahir, sembla que ha catxat una mica. Falta d'entreno!!!
En Tomàs segueix estant una mica fluix, l'he vist com ahir... Serà el tabac???
Jo... segueixo al meu nivell, sembla ser que ja no pujo més i m'estanco on estic, o jo mateix no veig aquesta petita progressió. De fet, ja m'està be el nivell que tinc actualment. Ara es tracta de mantenir-lo.

Finalment una ruta de 2Hr, 25km amb 625mts desnivell+

Dijous, també he sortit, avui amb en Quim i amés s'ha apuntat en Xevi Ruhí amb dos companys més. A les 7 de la tarda, tots puntuals, hem quedat a casa meva. Avui ha estat un altre dia que ha apretat la calor, no tant com ahir o abans d'ahir, però deu ni do com a apretat.
Vinga som-hi, no perdem el temps i comencem a pedalar, que sinó després venen les tardances i haurem d'escurçar ruta!!!
Avui tenia prevista fer la ruta de Palol de Revardit Castell de Sant Julià. Ara ja feia mes de dos mesos que no la feia i és d'aquelles rutes que cal fer de tant en tant per recordar que a prop de casa també hi tinc camins i corriols que no tenen res a envejar a altres contrades.
Hem començat a bon ritme, i no hi ha ningú que s'adormi mes del compte. I si arribo abans al cim, ja sabeu que m'espero o baixo i torno a pujar,... cap problema!!! Ja arribarà el dia que m'haureu d'esperar algun o altre, ja!!! No hi ha res que duri sempre!!!
La ruta transcorre per St.Julià, travessant l'autovia de Banyoles pel pas de vianants enlairat, pugem la Costa Roja tota vora de l'autopista, per seguir pujant una mica mes i agafar ara ja un corriol de baixada molt guapo, i que no sembla esta gaire embardissat... es fa molt bé. Desprès agafem pista per passar per la hípica i anar seguint pista de pujada fins casi a tocar Riudellots de la Creu. Aquí agafem un altre corriol dels que m'agraden fer... per baixar fins trobar-nos el pont de l'AVE. Aquí ens hem trobat un ase,... si, si ... un ASE català, completament perdut i desorientat!!! Hem seguit sense donar-li més importància, total per mes que li preguntem... no ens dirà pas on viu i no el podem ajudar a tornar a casa!!! Be, segueixo... seguim per pista i pugem un altre cop, ara tot el que hem baixat per passar per dalt de l'AVE i baixem un tram d'asfalt... de baixada, i girem per tornar a pujar per un altre costat ara per pista, fins on herem fa escassos minuts.
Una mica "masoques" som... ja que ens fem un fart de baixar per tornar a pujar... que hi ha gent que ens diria que estem bojos o llampats... potser si, però aquesta bogeria ens apassiona!!! al menys a mi.
Be que seguim una pista que retalla molt de camí de tornada, ja que es fa per tota la carena de la muntanya i arribem un altre cop a la Costa Roja. Però aquí noi s'acaba la ruta, No!!! Ara prenem direcció cap a Medinyà, sense arribar-hi, ja que quan baixem la Costa Roja, travessem la nacional per sota i ens anem a l'altre banda, per pujar fins al Castell de St.Julià. Aquesta pujada ja és de les durilles... fins ara no havíem apretat gaire els pistons i ara si que farà falta posar-hi la resta que teníem guardada!!! Un cop dalt de la muntanya, be, quasi a dalt, ja que hem anat fins al cementiri i hem fet parada per recuperar una mica les forces, tot gaudint de la impressionant vista que hi ha des de aquí.
Ara ja si que toca anar tornant, ja estem de pujar, així que fem un altre corriol d'aquells que m'agraden... ara de baixada ciclable 100% i amb una pendent prou considerable. Només falta un tram de pista i agafar 1km de carretera per arribar ja a casa.

Finalment, una ruta de poc menys de 2Hr, 26'5km i 580mts desnivell+

Un altre sortida d'aquelles que he gaudit de la gent que dia a dia vaig coneixent en aquest apasionant esport i que no em cansaré mai de recomanar-lo a tothom.

S'ha acabat el 2n Trimestre, i com vaig fer en el primer, Resum 1r Trimestre, en mostro les dades d'aquest segon trimestre. Tot es deu a la constància i perseverança. Vaja... un cremat de la BTT!!!

2.006Km amb un desnivell acumulat de 42.353mts
Això, fent la mitjana ve a ser un parcial d'uns 670km i 14.000desnivell mensuals.
Una mica/força superiors a les dades del trimestre anterior, (550 i 10875 respectivament)

En aquest segon trimestre, he pogut participar en dos curses/marxes que les tenia com a objectiu, i n'estic molt satisfet de la meva participació i de com les vaig acabar. La Tramun la vaig acabar per sota de les meves expectatives, però ja estic pensant amb el proper any per, si el temps i la salut m'ho permeten, poder millorar la meva participació.

Dir també que aquest trimestre, juntament amb les acaballes de l'anterior, ha estat el que m'ha despertat el meu instint de "bloguero" i també estic sorprès de la resposta que he tingut per part de tots vosaltres que l'aneu seguint de tant en tant i llegiu les meves ximpleries que hi escric.

D'objectius i noves fites, espero que en vagin sortint, de primeres tinc el fer sortides nocturnes, que tant bon punt m'arribin els llums que tinc demanats, m'hi apunto en alguna que en Quique segur que prepara un altre cop ben aviat.
Ahhh... i també la sortida que prepararé pel 9 de Juliol a Platja d'Aro,... que espero que m'hi acompanyeu!!!
I... també la cursa d'Es Pollastre!!! a l'Agost.

Res mes, només agrair-vos el recolzament que tot sovint m'aneu donant a fi de seguir amb aquest bloc, i, com no, agrair-vos la vostra companyia en cada una de les sortides que fem junts.


Salut!!!

1 comentari:

  1. Hola Xevi,
    com et vaig dir m agrada tenir un refernt, per anar a mes, i es clar que el tinc amb tu, tmabe et dic que si vas mes fort que fa mesos, si no mira els km que portes!!! es IMPRESIONANT!!!!!
    Que no decaiga!! i podem disfrutar junts!!!!
    Salut i força pedals

    ResponElimina