divendres, 29 de juliol del 2011

Dimarts i Dijous amb en Quique

Dos sortides que teniem ja en ment de fer, i mira que en vàrem parlar abans de coincidir i mira per on que les dues han estat en dos dies.
El Dimarts per la zona de Platja d'Aro i el Dijous una Nocturna Corriolera.

El dilluns a la tarda em truca en Quique per quedar per Dimarts a primera hora, a les 8:00 al pàrquing del càmping Valldaro, i dit i fet. Desprès de la salutació i unes primeres converses, agafem el camí tot lateral a la variant de Sta.Cristina, Golf Sta.Crsitina per arribar fins a la casa d'en Lara començant per fer un corriol de puja/baixa curtet per escalfar. Ja tot seguit agafem camí/pista direcció a Solius i cap al Puig Portugal per mes camins fins travessar la carretera de l'abocador per seguir fent corriols i tornar travessar la carretera i fer un altre corriol cap a les Roques Bessones i desprès d'aquest corriol, asfalt fins a dalt de tot, passant tot a vora de l'abocador. I es que ja no conec cap corriol més per evitar l'abocador i la veritat que pases uns minuts molt desagradables... amb el "tufo" que fa... insoportable!!!
Be, pasat el mal tràngol... seguim per pista tot anant direcció a St.Baldiri i mes pista fins a La Creu d'en Barraquer.
Ara ja podem gaudir del que més ens agrada!!! corriol i mes corriol, 4km, (3 de baixada i 1 de pujada) i com que a en Quique l'hi agrada igual o més que a mí... fotem-li gardela als pedals i a pedalar i gaudir!!!
Baixem de la Creu d'en Barraquer per un tros de la línia i a l'esquerra, tota vora de la cinglera del Puig de Cols i fins trobar la pista, per agafar mes corriol, ara de pujada fins la carretera de Pedralta.
Ens toca pujar a Pedralta per asfalt i baixar per la pista, ja que tinc pensat fer un altre corriol que encara és més exigent tècnicament. Tot i que a baix de la pista hem d'agafar la pista que puja al Montclar i aquesta pica i pica de debó!!! No acabem de pujar al Montclar, però el tros que hem fet és el mes duu de tota la pujada i a una corva d'esquerres agafem recte per fer la baixada tècnica "La Tita Negre". Comencem per unes lloses de pedra i corriol força tècnic. Aquí ja hi posem la resta i es com un esclat de satisfacció!!! Fins i tot en Quique ha fet unes "afotos"...

Ja un cop a baix a Can Lara, agafem el corriol que hem fet per escalfar, ara al revés, de tornada i camí fins al Càmping Sta.Cristina, per fer uns corriols del Tàctic St.Feliu, acabar de coure les cames i anar acumulant mes i mes desnivell.

Vinga ja n'hi ha prou!!! anem cap al càmping a fer un refrigeri, o dos, i fem-la petar una estona Quique!!!

Finalment, rutilla intensa, tècnica... 47km, 3:40Hr, 936desnivell+.

I... amés, quedem per fer una Sortida Nocturna, però d'aquelles que ens agradarà de fer... Corriolera!!!
Així que ens trobem Dijous a les 9 del vespre per anar tot junts cap a les Casernes i trobar-nos amb la peña que ens acompanyarà... ni mes ni menys que 23 bikers!!!
Ja a l'arribar hi havia molta gent però amés ens vàrem esperar a uns altres. Arranquem pel Carrilet fins a Quart i a l'estació ens esperem un altre estona fins que la colla estigui complerta.
Es ara, quan ja hi som tots 23 que anem ja de nit per el primer tram de la Marató de les Gavarres i creuar el Celré uns quans cops... amb força aigua que portava la riera, tot fent un i altre corriol entre camins. Fem camins i corriols que ja els he passat, però mai els havia fet de nit, i m'ha agradat l'experiència.
Hi ha estones que em costa força d'orientar, de fet es negre nit i tot i la lluminària que portem, els camins no es veuen fins que hi ets a tocar. Sort d'en Quique que ell si sap on és i es coneix aquests indrets com ningú. Estem amb bones mans, anem amb un bon "Sherpa".!!!
Del Celré, cap a la Casa de les Figues i Puig Estela per fer de baixada el corriol que va tot lateral a la pista dels bancs. Un corriol "tremendu" de día... imagineu-vos de nit!!! En Quique i Jo en aquest terreny corrioler i de nit!!! Hem baixat a molt bon ritme i de fet, a baix ens hem esperat una bona estona a la resta dels companys. Com hem disfutat!!! També s'ha de dir que els altres no es coneixien el corriol i han baixat una mica amb "canguelis" que si ja de dia es tècnic, de nit s'hi afageix la complexitat de la visibilitat.
Un cop a baix, hem anat a Torre Gironella, per baixar pel barri vel i fer escales de baixada fins la Rambla... tot un ritual que acostuma a fer en Quique i companyia tot sovint i que no te "desperdici".

Una sortida no gaire intensa, però si molt i molt gratificant... 29Km, 3:15Hr, 400desnivell+

Una companyia excelent, molta gent que desconeixia i encara desconec, ja que em costa molt de fer-me amb la gent i no soc una persona el tot oberta que voldria, però temps al temps... tot s'esdevindrà!!!