diumenge, 10 de juliol del 2011

Setmana amb mes sortides.

Dilluns, vaig sortir tot solet a pedalar una estona, aprofitant que sembla que es posarà núvol i s'amagarà el "solaco" que espetega per aquestes dates, faré un puja/baixa ràpid a Els Àngels, ja que desprès de NO sortir el Diumenge, tenia una mica de "mono" i més al llegir el bloc de l'Edu i veure que va anar a fer ruta a Els Àngels... doncs cap allí me'n vaig a fer entreno, que sinó aviat l'Edu "me pilla"!!!
Tot i que per pujar m'ho he complicat una mica més per fer-ho mes duu, començant ja per pujar a Torre Gironella i baixar per la Font de les Curculles, per desprès fer el corriol de la pujada del radar fins Puig Estela, i totes les dreceres d'apeu a Els Àngels, ha estat una ruta plàcida... sense mes complicació que les pedres/roques que hi han en alguns dels trams de pujada a peu, i també dels troncs sueltos per terra al darrer tram d'arribada a dalt d' Els Àngels. Amb 1:15 ja era a dalt, al Santuari, un parell de minuts per recuperar forces i cap avall que fa baixada!!!
De baixada per les dreceres que he fet de pujada, i pel corriol dels bancs al radar, però a prop del radar, he provat a fer una pujada a l'esquerra, a un turó que hi ha en aquest darrer corriol, per baixar-lo i tornar a la pista, pujar una mica i fer el corriol de pedres d'apeu que passa per sota de la variant.

Ruta distreta i canyera!!! 2Hr, 28'55km i 750desnivell+

El Dimarts ja he quedat amb l'Edu,... a les 8:30 del matí per tornar a anar cap a Els Àngels i tinc pensat d'anar a provar una ruta de la Castanyeda de Gatell, si el temps ens acompanya i les cames aguanten!!!
Ens hi posem puntuals, i ja a bon ritme comencem a pujar per la pista de les dones. Avui l'Edu el faig anar una mica alt de ritme... ja que diu que l'hi va bé sortir amb mi per que així te un referent... doncs... "Toooooma referencia"!!! jejeje. de bon rotllo, Eh?
Després del camí de les Dones, dreceres d'apeu a Els Àngels, tret del darrer tram, ja que sabem que està molt brut de troncs i ho fem per asfalt. A dalt, fem paradeta per recuperar i reomplir bidons d'aigua. L'Edu ha comprat un "ISOSTAR"... que, tot s'ha de dir, com es passen al bar... que careros!!! 1'60euros.
Han arribat dos bikers, i al veure que un d'ells portava el mallot de Sarrià, l'hem fet petar una estona.
Ells ja han anat per baixar, i l'Edu i jo hem anat a fer el que tenia previst... Corriol-Pista-Corriol-Pista de Baixada a la Castanyeda de Gatell per tornar a pujar a Els Àngels. He de dir que ha estat un baixa puja que no te "desperdici" i amés ens ha portat a travessar dos cops la pista que puja de Juià i un dia que pugem a Els Àngels des de Juià el podem fer per alternar la Pista amb camí-corriol.
De tornada, per les dreceres d'apeu, jo he fotut un "llantasso" i ni càmeres amb líquid ni conyes amb vinagre, que això no ho tapa res de res... Apa, toca canviar la càmara i a seguir baixant, ara amb més prudència, doncs quan ja portes una càmera menys, t'ho has de repensar dos cops per saltar pel cim de pedres i troncs.

Finalment, una ruta de poc més de 3Hr, 40'25km i 950desnivell+

Dijous, sortia a les 18:30 de Fontajau, amb en Tomàs, en Xevi Ruhí i l'altre Xevi "company d'en Ruhí" (Quina colla de Xevi's)!!!
Be que anem cap a St.Miquel per fer un baixa/puja a les Mines Nen Jesús i en Xevi Ruhí s'ha trobat malament. Ja venia amb una lesió, però ell tant si com no ha volgut complir amb la sortida, fins aquests moments que ja hem anat de tornada. Que tot i així, a tots ja ens ha estat be per avui.
Vinga noi... que et recuperis ben aviat!!!

La Sortida ha estat de 1:45, 22km i 450desnivell+.

1. Hola; xexiiiiiiiii;
    si estic be fisicament, pero molt lluny de tu!!!, crec que sempre seras la meva referencia, docns no estare mai al teu nivell, aixi que vull mes CAÑAAAAAAA!!!. SALUT GRAN AMIC!!, que pasisi un bon estiu!!!