divendres, 16 de setembre del 2011

Aquest estiu es resisteix a marxar

Aquesta setmana es la darrera de l'estiu, i realment s'està comportant com a tal, doncs segueix fent una calor que les sortides s'agraeix fer-les ben d'hora o d'enderrerir-les a darrera hora de la tarda. Per cert que el proper dissabte hi ha la cursa de Salt "La Baronia de SAS"... i la hora... res mes que a les 4 de la tarda. Com sigui un dia de calor com aquests darrers serà per cagar-s'hi!!!

Tot i la calor, he anat fent alguna que altre sortida BTTtera i tampoc m'he oblidat de córrer.

Dilluns al matí vaig aprofitar per anar de compres,... recanvis de bici, jejeje. Darrerament son les úniques botigues que m'agraden. I al migdia a revisar i reparar la bici. La roda del darrera està com un ou i tinc de canviar-hi 3 o 4 raids, amés està força "agarrotada" i no roda lleugera que diguem.
He desmuntat el canvi i el nucli, per netejar-lo i engrasar... amb oli mineral, doncs es un nucli Mavic.
També he canviat els raid i centrat la roda... ara ja està en condicions. Mes tard em va trucar l'Edu i va portar-me la bici i l'hi vaig revisar la cadena, canviar un raid i netejar i engrasar el canvi, res d'importància. També vaig repassar i canviar la cadena de la meva Canyon.

Bé, un cop vaig endreçar les eines, vaig agafar el cotxe i amb la Sílvia i la Marta vàrem anar a la Devesa a fer unes voltes corrents. Això de córrer en el mateix lloc i fer-hi voltes encara es mes duu que córrer un recorregut. Quan duia 2 voltes ja volia plegar, però es que això només son 4Km... així que fins a donar-hi 5 voltes no he parat, per fer uns 10Km.
Elles dues els ha costat, ja que darrerament no fan res d'esport... però tot i així han fet tres voltes, entre caminar i córrer.

Dimarts a la 1 del migdia m'ha trucat en Quim per fer una sortida amb BTT aquesta tarda. Sembla ser que es mes fort encara del que em pensava. Tot i la caiguda del diumenge a la desfrenada, ja vol tornar a pedalar!!! Així que dit i fet, quedem a les 6 de la tarda i ja veurem per on podem anar a pedalar.
Mes tard, cap a les 5 em truca l'Edu, que ha quedat amb uns companys i avancem una mica l'hora per tal d'anar plegats, així que a les 5:30 en trobem l'Edu, en José Antonio, en Pere, l'altre Pere, en Quim i Jo.
Avui la sortida te d'esser light i curteta, ja que en José te que ser a les 7:30 a casa, així que fem ruta per Sarrià i Taialà. Comencem pel tram primer de la Cursa del 2010, hem d'anar esperant forca estona, els Pere's no estàn gaire fins en corriols, però cap problema, nar fent i nar tirant!!!
Desprès de la baixada de la torre de llum al bosc d'en Xunclà anem cap al rec de Can Murtra per girar a l'esquerra i anar a Taialà per la Costa Bruta, aquí fem uns corriols i quan son prop de les 7, en José Antonio te de tornar i jo, tossut de mi, els faig fer un darrer corriol per anar a petar per on hem començat i així anar de tornada... en aquest corriol, ja estàvem acabant-lo, l'Edu es posa al davant meu quan veig que travessa una branca i un dels troncs l'hi trenquen la patilla del canvi. Anem malament de temps i en José te que tornar, així que l'hi mostro el camí mes fàcil de tornada, l'hi lligo el canvi al quadre de la bici de l'Edu i em tocarà arrossegar-lo de tornada... per tant agafem el camí de tornada amb mes baixada i planer que puguem, que tot i ser planer, arrossegar un altre biker es un "crema cames" afegit... i així ho hem fet, m'he encarregat d'arrossegar-lo tota l'estona que he pogut i hem tornar prou bé...,
Oi Edu???
Finalment en trec una sortida més amb una que altre per explicar i en la que el mes important ha estat que l'he pogut compartir amb uns bons companys.

20'5Km, 2Hr i 425desnivell.

Dijous he sortit amb BTT amb en Tomàs, hem quedat a les 6:00 al pavelló de Fontajau, i jo he començat a pedalar a les 5:30 tot fent corriols de Sarrià fins a Taialà,... per fer una mica de temps i acumular algo mes de desnivell. Un cop a Fontajau, amb en Tomàs hem anat fins a St.Miquel pel camí de les dones i abans d'arribar a Can Pol, a la corba de la línia d'alta tensió hem baixat fins trobar la pista del mirador i hem seguit baixant una mica per ja agafar la pista que puja de la font dels lleons i acabar de pujar fins la torre d'alta tensió i pista direcció als bancs, Puig Estela i St.Miquel. Aquí jo he acabat de pujar pel corriol i en Tomàs per pista fins a dalt del castell. Un cop a dalt hem fet la parada i xerrada, i sense perdre gaire el temps, ja que es fa tard de seguida, agafem el corriol de baixada, pista fins Puig Estela, Can Pol i la darrera pista que baixa per Can Barrell fins Can Sirvent, la Font d'en Fita i St.Daniel.
Finalment, a mi m'ha sortit una ruta acumulada de 31'50Km, 2'20Hr i 685desnivell.


Crec que el dissabte podré anar a la cursa de la Baronia de SAS, a Salt.
A veure que tal és una cursa que comença tot just després de dinar, a les 4 de la tarda, i amés amb la calor que fotrà... pot ser duríssima!!!
Be, si finalment i vaig, ja penjaré una crònica de la cursa amb les impressions que hi copsi.

Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi,
    Moltes gracies per l adjuda, em vas arrosegar un bon tros,i encara hi costaba que ens segueixin els demes, ets l ostia!!!!!
    Gracies per posar-me la bici a punt!!!! pero no em cansare mai de repetir GRACIES PER L AMISTAT, i garcies per les bones estones que pasem...UN PLAER!!!! SORT DISSABTE

    ResponElimina