divendres, 23 de setembre del 2011

Sensacions de la Canyon Nerve XC

El Dilluns m'arribava la Nova CANYON Nerve XC 5.0... no es per treure el lloc a la CANYON Lux MR 9.0 NOOOO!!!... sinó que aprofitant que la Rosa s'està aficionant a la bicicleta, res millor que fer-ho amb una bona eina... i també em servirà a mi com a segona bici o... a veure si enganxo a la Sílvia i la Marta i puc treure'n profit de les 3 bicis que tinc ara. El fet es que la compra ha estat encertada, el dilluns mateix, a les 5 va arribar UPS amb el paquet, em vaig posar a muntar-la i a les 6 ja estàvem pedalant la Rosa i Jo per Sarrià. Vàrem fer una petita sortida junts de poc més de 10Km amb un desnivell de 150mts. que va valer per posar a prova la bici i la Rosa, ja que tot just la he iniciat en pujades i camins.
Quan tornàrem a casa, vaig anar a fer una mica mes de Kms i desnivell... 3 de carretera fins a Fontajau i 4 més de muntanya per tornar de Fontajau a Sarrià pels corriols del Puig d'en Roca i Bosc d'en Xuncla.

El Dimarts vaig quedar per sortir amb l'Edu per fer la darrera nocturna... però fer-la diürna i així poder gaudir més dels corriols on ens va portar en Quique. Així que, aprofitant que tinc la nova CANYON i que la Rosa ja l'ha "tastat", avui me l'emporto jo i veure quines sensacions em transmet. Només de començar a pedalar m'adono que va de conya!!! lleugera, manejable, còmoda... no com la Lux MR, es clar, però qualitat/preu... bona elecció!!!
Travessem Girona, agafem carrilet fins a Quart i ja comencem a enfilar per pista, camins i corriols fins la carretera de Montnegre (el cementiri de Castellar). Tornem a agafar mes pista, camins i corriols... ara direcció a Can Moretó... en un corriol de baixada, l'Edu punxa i toca canviar la càmera. Tot i que porta la càmera "antipinxassos" ha fotut algun "llantasso" que no s'ha pogut tapar. El mes extrany és que canviem la càmera i en posem una altre que també és "antipinxassos" i duu un forat que tampoc es tapa. Així que m'ha tocat deixar-li la meva càmera de recanvi i hem pogut continuar amb la ruta. Acabat el corriol a la pista que va de Can Mascort a Can Marcó del Clot, ja pugem per pista fins a la carretera dels Angels (La casa de les Figues) i anem de baixada per la pista més directe a St.Daniel, no portem cap mes càmera i no podem posar a prova la sort.
Avui hem fet la sortida a un molt bon ritme... he vist l'Edu tot darrera, sense perdre apenes roda, però suant de valent!!! Ja només de sortir, ens hem posat de Sarrià a Quart amb 30min. Desprès hem estat pujant contínuament durant 45min i un desnivell de més de 325mts, per agafar el corriol de baixada i al cap de 5min punxar i fer una parada de 20min... poca broma!!! Desprès del corriol em pujat un desnivell de 175mts amb 20min i baixada a Sarrià amb calma i sense pressa.

Finalment una Sortida de 2:25Hr, 33Km i 550desnivell... amb les bones sensacions de la nova Nerve XC.

També he sortir el Dijous amb BTT, he anat amb la Sílvia i la Marta, (aprofitant que disposem de 3 BTTs) per iniciar-les en muntanya i corriols. Hem anat a fer la ruta que vaig fer amb la Rosa, però al veure que s'hi han adaptat prou bé, els he afagit un darrer corriol de pujada per allargar una mica mes la sortida. Per ser el primer cop que agafen bicicleta BTT, s'hi han acoplat depressa. La primera pujada al col·legi Montserrat ha estat dura i s'els ha fet una mica feixuga... però tan aviat com hem fet baixades, camins i algun corriol, veig que els agrada i paga la pena l'esforç de la pujada.
Desprès d'una hora de pedalar per la muntanya, ja podem plegar, estan cansades i el cul fa mal!!!

Jo continuo... i me'n vaig fins a St.Miquel per fer la meva sortida i el meu desnivell, això si, agafo primer les llums per que la tornada ja serà una mica fosca.

Divendres tinc coses a fer pel matí i m'és impossible fer una sortida amb en Quique. Em sap greu, ja que en les seves sortides sempre aprenc nous indrets i corriols, però quan es pot es pot i quan no,... que hi farem.
Tot i així, com la tarda la tinc força endreçada, a les 5:30 quedo per sortir amb en Quim i en Tomàs.
Ens trobem primer en Quim i Jo a Sarrià i finalment amb en Tomàs a Fontajau. Avui tinc previst fer corriols de Sarrià, per tant sense perdre el temps ja enfilem per Taialà un corriol que puja direcció al Puig d'en Roca. Ja només de pujar, en Quim ens te que deixar, te una ungla d'un peu que li fot molt mal i s'envà al metge que li doni una ullada.
En Tomàs i Jo seguim cap al Bosc d'en Xuncla per endinsarnos-hi entre corriols i camins que a aquesta hora del dia s'agraeix la temperatura i la fresqueta que hi fa. A les pujades, en Tomàs el veig fluixet... així que toca baixar el ritme i si mes no... esperar-lo de tant en tant.
Del bosc d'en Xuncla anem cap a la Costa bruta, Taialà, per fer un anada/tornada i cap al Bosc d'en Lledó, fins el Puig d'en Fita. A can Fita Gros girem a la dreta per baixar un camí que a aquesta hora sembla de nit, però a l'arribar a baix, al camp i girar a l'esquerra per tornar a pujar, s'ha tornat a fer de dia. Es el que te quan t'endinses pel mig del bosc en aquestes dates i hora.
Tornem a Can Fita Gros per baixar unaltre pista, i fer uns corriols al voltant de Can Joan Gros, i ja anem de tornada tot agafant el camí que ens porta a Can Sais i la Riera d'en Xuncla. Aqui en Tomàs ha anat ja una estona amb la roda del darrera fluixa i tot i que porta càmera amb líquid, sembla ser que no vol reparar-se i acabem per canviar la càmera... així que ens hi posem i amb 5min. ja tornem a pedalar cap a Can Xunclà, Taialà i cap a casa... que ja es fa fosc.

Finalment una sortida de 2:25Hr, 26Km i 500mts de desnivell.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. Papa, Gràcies per la sortida, al principi es va fer una mica durilla, ja que ens feia molt de mal el cul jejej... però va valdre la pena!!! :)

    SÍLVIA I MARTA

    ResponElimina
  2. Hola Xevi, estic molt interessat en aquesta Canyon Nerve, podries dir-me on la vas comprar (internet?) i si realment val la pena? Jo vinc d'una rígida i aquesta seria la meva primera doble. La vull per fer camins de tot tipus (polivalent).
    Si em pots escriure a l'adreça mtubella_arroba_gmail.com
    Gràcies!

    ResponElimina