diumenge, 16 d’octubre del 2011

Cap de setmana... Intens, i alhora Gratificant.

De fet, en podria dir que la Setmana a estat intensa... doncs el Dimarts amb la Sortida al Turó de l'home ja vaig quedar força trinxat, ja.

Aquest Dissabte, com ja vaig publicar en aquest Bloc, sortida intensa a fer la Ruta de la Cursa de Sarrià
A les 3:25 en Pipo i en Nava ("escoleteros"), en Xavi "Platja d'Aro" i jo... que de moment vaig per lliure, jejeje, ja comencem a pedalar.

Ja de bon començament hem imposat un ritme intens a la pujada del Golf... coi que pugem 125mts amb menys d'1.2Km i sembla que estiguem en cursa!!! Be, però els que avui pedalem ja ens agraden aquestes apretades, per tant seguim fotent-li, vinga.

Ja enfilem el primer corriol de baixada, i aquí ja sento els primers gemecs de plaer... "Que guapo"... "Que xulo"... sento com van lluant aquest corriol. Doncs jo penso, si això tot just comença, ens esperen més de 40 Km de corriols, aquesta ruta es corriolera i si ja comencem així, no vull ni pensar com acabarem amb aquesta penya!!!
Hem anat fent tota la ruta, corriols de pujada, de baixada, poca pista i una mica d'asfalt. Tot un continu trenca-cames que ben s'ho val el "gustasso" de baixar per aquests corriols amb nivell força tècnic. Avui amb qui m'acompanya aprenc molt a baixar aquests corriols, i en pujar, en Xavi em fot la canya que de tant en tant m'agrada... em posa a to!!!
La pujada de "La Pizza", jo com sempre... no l'he pogut fer sencera, m'he apartat i he deixat que passes en Xavi, que de ben poc fa el repetxó punyatero i ja he vist per on s'ha d'agafar... ho seguirem intentant!!!
A mitja ruta he improvisat un parell d'avituallaments d'aigua.  Quin "lujo"!!!... doncs la ruta es llarga i de fonts no n'hi han per poder reomplir bidons. L'aigua encara estava fresca i ens ha anat de conya!!!
La pujada més canyera, cap el Montbó, avui no l'he pogut fer sencera, no m'extrana amb el ritme que portem!!! Tot i així, en Xavi si l'ha fet...
Aquest Xavi no te l'acabes ni fent la cursa dos cops!!! com està el payo!!! Que fort!!!
En Pipo... fort com sempre, incombustible... te piles per hores.
I en Nava... constant en el seu ritme, que en algun moment em costa de seguir-lo.

He canviat un tros de la ruta, per no fer a peu una pujada de la riera Rimau, i així poder gaudir mes de la pedalada. Final de ruta amb la pujada a Can Fita Petit, últim corriol de baixada a la riera Xunclà i llantasso per part meva... toca canviar càmara (8min.).

Finalment ruta de 45Km amb 3:25Hr i 1200desnivell.
Molt Xula, Guapa, Tècnica, Intensa... i amb la companyia d'avui, tot un merescut 10.
Gràcies, com no, a l'indret que tinc a tocar a casa i al Club Ciclista Sarrià de Ter pel traçat de la ruta.

I com no en tenia prou, avui Diumenge, hi havia la Marxa del Carrer Nou i ahir al midgia en Quim m'ho va recordar, així que avans de les 13:00 hores del mateix dissabte vaig anar a incriure'm i també vaig convèncer la Rosa per que m'hi acompanyi, senti el "gusanillo" i respiri l'ambient de cursa.

Per tant, avui Diumenge, a les 10 del mati la Rosa i Jo ja èrem al Carrer Nou, amb un ambient impressionant, molta i molta gent, dels que només vaig coincidir amb en Quim. El seu fill va fer la seva cursa per categoria/edat i va quedar tercer... tot i que li vàren pispar el podi. Hi ha meinada que, ja de ben petit, no te cap escrùpul i se l'hi va colar a l'arribada i doncs això, que li vàren "robar" la plaça.
A les 10:30 és la sortida de la Cursa de 10Km i de 5Km, amb una mica de retras es dona el tret de sortida, i es fot un tap a la sortida... "pa cagarse". Molt mala organització en la Sortida, tot s'ha de dir.
La Rosa i Jo hem sortit molt tard, els primers ja debien ser mes enllà de Correus i nosaltres tot just travessàvem la línia de Sortida. El circuit ha estat molt bé, pel bellmig de Girona, amb una pujada a la Catedral al Km 6 o 7 que ha servit per cremar allò que ja no tenim i ens falta a aquestes alçades de la cursa. Jo he anat molt bé en tot el trajecte i aquí a estat on he passat a més gent, be, aquí precissament no. He anat adelantant a molta gent en tot el recorregut, i en la baixada de la Catedral i les Pedreres és on he fotut unes "zancades" de 'pro', a l'estil que em vaig aprendre aquest estiu amb en Xevi de Manlleu, al fet els Carcaixells. La penya els escoltava com avans d'avançar-los ja m'anàven deixant lloc per passar... Com he gaudit de la baixada!!!
Desprès han vingut els darrers 2 Km, tot planer i a acavar de cremar les cames!!! He pujat una mica mes el ritme... i un continu d'avançar gent. Fins als darrers 300 metres, Plaça Catalunya, Pont de Pedra i recta de meta al Carrer Nou... Esprintada Final!!! Aquí he posat la resta i ho he donat tot per avançar als del davant meu. Finalment 49min... si descompto els min. de retràs de la meva sortida, es pot quedar amb 45min... SATISFET!!!
La Rosa ha fet la seva cursa amb si mateixa... un repte que mai havia fet "ASSOLIT"!!!... i la primera Cursa acabada dignament i sense aturar-se ni caminar en cap moment... ENHORABONA!!! Finalment 1Hora... molt i molt be, ànims i a per la mitja!!!
En Quim... 44min, que també es poden quedar amb 40min pel retard en la sortida. Molt BE!!!

El tret mes destacable... LA MALA ORGANITZACIÓ A L'ENTREGA DE XIPS a la finalització de la Cursa... DESASTROS!!! es imperdonable, indignant,... sembla que s'en hagin enfotut de nosaltres.
Hi ha gent que ha estat 1 hora per l'entrega del Xip i per donar-li la samarreta amb la bossa d'obsequis... un ZERO!!!... per properes, val mes que s'ho fagin mirar... aquesta organització d'organitzar, poc organitzen. Que es mirin altres curses com ho fan, que els falta molt per aprendre!!!

Jo he trobat a la cua, mes endavant que jo, en Quim i l'hi he pogut entregar el meu Xip i el de la Rosa. Gràcies n'he tingut, que sinó em veig fins a les quinientes, i amés a plena hombra, suats i amb el percalç d'agafar un refredat. MOLT MALAMENT, ORGANITZACIÓ!!! i moltes Gràcies, Quim!!!

Classificació 10 Km 786 de 1590 finisher's, amb un temps real de 0:47:30

La crònica d'un altre emprenyat com jo...

Forum Facebook d'emprenyats

1. Xevi t'agraeixo la sortida, molt divertida. Tu també vas fi, seguint el bloc ja es veu que no pares.

2. Noi, 10 sobre 8 recorda be la puntuació. A hores d'ara encara tinc les cames mirant enredera, estic ben cansant, ara, el recorregut, es precisament el que mes m'agrada, super guapo, companyia també acollonant, i ritme escoletero, que això fa tota una bona barreja de sortida bttra, per repetir, amb alguns companys que també la mereixen. Xevi moltes gracies per el refrigeri final, i per ser com ets, coste trobar bones persones als temps que corren. Per últim, he de dir, que si continues agafant mes forma, a nosaltres ens anirà de conya, ja que tindrem a les nostres files un veterano pro, que també mola. Je, je. cuidat i fins Castell d'Aro o abans, depèn de tu.

3. jo no puc afeigir re mes del que han escrit els meus companys, senzillament perfecte tot, amb avuituallaments al mig i final a casa teva. El circuit com ens agrada a nosaltres, tope corriolero i tecnic tambe. Gracies company per ser com ets, de rollo escoletero . Els 4 molt ben avinguts i molt de caxondeo. Com he dit, Gracies a tots per la sortida.

4. Felicitats cracks!!!! segur que ens vam perdre una gran sortida, tot i que hauria anat amb el ganxo tota l'estona!!!
    Xavi, la veritat es que quina setmana t'has tirat!! i de postres al carrer nou!! sense paraules!! Felicitats crack!!
    PD: veig que et fas amb bona gent! grans els escoleteros!

5. Moltes Gràcies,per els teus consells que m'han sigut molt utils,i la confiança que tens amb mi, saps que no em rendeixo, tants d'anys alguna cosa he tingut que apendre,tinc un bon professor.....je je.