divendres, 7 d’octubre del 2011

Diumenge Repetiré la Cursa de Sarrià

Aquesta setmana he continuat amb la iniciació a la BTT de les meves filles, Sílvia i Marta.
Així que Dilluns i Dimecres vàrem anar per Sarrià i tot i que els costa força les pujades, m'agrada que vagin agafant confiança en les baixades i corriols.

Avui Divendres també he anat amb la Rosa, direcció a St.Daniel i hem pujat pel camí de les dones fins a Can Pol.
Com costa pujar!!! Sembla ser que la muntanya no es per mi!!! Ahi que no puc més!!!... i fins a no se quantes frases mes he escoltat avui. jejeje
Com me recordava els meus inicis de la BTT!!!.
Jo he intentat anar-la distreient i aconsellant de com pujar, com baixar... però la veritat es que els primers cops es fan durs... s'ha de reconèixer el mèrit que té el fet de intentar-ho. Cada dia que passa sol ser mes lleu... temps al temps, paciència!!!

El Dimarts el vaig dedicar per mi... i vaig anar a fer la Volta Curta de la Cursa de Sarrià. 1:30Hr, 24Km i 620desnivell.

El Dijous, em truca en Quim i proposa de fer una sortida... jo que no tenia res millor a fer, jejeje, m'hi apunto, i cap a St.Miquel. Proposo de fer-lo una mica diferent i pugem pel cami dels presoners... un corriol que de baixada ja es du... doncs apa, a fer-lo de pujada. Et deixa fet caldo, i si pots fer-lo tot sencer... "Una Gossada"!!!
Desprès hem fet algun corriol i camí per Puig Estela i ja hem agafat pista fins a St.Miquel.

Bé, doncs... per Diumenge, tornaré a repetir la Cursa de Sarrià. En Quim, malauradament no va poder fer mes de 5 o 6 Km en la Cursa i va trencar la patilla del canvi. El mateix dia ja vàrem quedar per repetir-la aquest cap de setmana, sense decidir dia/hora.
El Dimarts, en Quim em confirma que el dia disponible és el Diumenge al matí i així ho faig saber als companys BTTteros que tinc a la meva llista de correu. Tot i que en Pipo "Escoleta" l'hi va be de fer-ho el Dissabte a la tarda, em sap greu no poder lligar-ho amb la resta de companys, i ja que hi havia posat data, ho sento. Pipo intentarem lligar el proper dia 22 i si no fem aquesta ruta, ja en prepararé un altre amb nivell més que acceptable.

Per tant... qui vulgui venir a fer la Cursa de Sarrià, en plan Sortida i no Cursa, pot afegir-s'hi, serà Benvingut.

Dia:                          Diumenge 9 d'Octubre
Hora:                          08:30
Lloc:                           Cooperativa de Sarrià
Temps estimat:        4 hores

Hem d’aprofitar aquest temps de bonança, que quan vinguin les pluges el terreny de Sarrià és molt fangós.

1. xevi, durant la setmana ja et confirmare, si venim aquest dissabte o el proxim, perque no es segur que anem a llagostera a correr. Usease que no et dire que vagis entrenant , perque aixo es evident que ho fas, pero si que et preparis , que da ganes ni ha. Salut company

2. jajajaja... Ostres molt guapo el vídeo de la capçalera!!

3. Pipo,
    ho tinc be per un dels dos dissabtes, així que cap problema. Aixó si, avisa'm uns dies avans per preparar una bona ruta.

Xavi,
    molt ben currat.
    Em vàren passar el link i no vaig dubtar en posar-lo uns dies al bloc.