dissabte, 12 de novembre del 2011

Dit i Fet... Puig d'Afrou

Qui m'ho anava a dir... tant de temps dient que volia que algú em portés a fer el Puig d'Afrou, que ahir a la tarda, truco en Tomàs, i em comenta que hi ha prevista una sortida al Puig d'Afrou amb el club "ambisist" del BTT Fornells ... poc em costa per dir-li... Puc venir??? i es clar!!!... tothom que vulgui s'hi pot apuntar a aquesta sortida.


A les 9 del matí ja soc a Bonmatí, m'hi ha portat la Rosa, que ella anirà a fer carrilet fins a Les Planes... va be canviar d'itinerari de tant en tant.

La colla, impresionant... crec que pels voltants d'uns 50 bikers.
Molta gent que no conec, i d'alguns que feia dies que no ens retrobàvem... l'Alfons Adroher, en Pep Perez, en Quim i la Marisa, en Josep Quintana, en Tomàs... tota una bona companyia per aquesta sortida, amb un dia perfecte, que sembla ser que ens acompanyarà, també, una bona temperatura.

A les 9:25 una part de la colla es posa ja a pedalar... faran una pujada més curta i a les 9:36 ens hi posem els que volem una sortida més "canyera" i llarga. Comencem pujant a St.Julià del Llor i baixem per la trialera fins trobar pista i direcció a la cellera tot fent un seguit de puja i baixa per més muntanya.
Seguim per camins tot seguint el riu Ter fins el Pasteral on agafem la carretera direcció Girona i ja agafem un camí, tot fent algun que altre corriol i pista que puja i puja per portar-nos al Puig d'Afrou.

Els que havien sortit abans per fer la curta, ja hi son a dalt... no fa gaire, jo he arribat força "sencer", doncs la pujadeta te lo seu i deu no do com puja!!! He pujat a un molt bon ritme, en alguns moments una mica "tocat" ja que quan hi ha diferents nivells en una sortida com aquesta amb tanta gent, quan et trobes be i pujas be, t'has d'atura a esperar a algú i quan tornes a arrancar ja no tens el mateix ritme que portaves... però satisfet de la pujada com la he anat seguint.

A dalt de tot... Foto de rigor amb part de la colla!!!



Per baixar, uns han baixat per pista, jo volia baixar per trialeres i corriols i m'he esperat. El sherpa de la baixada trigava molt i amb dos companys hem baixat abans,... que es fa tard i jo tinc d'anar fins a Sarrià. Tot i això hem baixat per un altre pista diferent que la que hem pujat i hem fet dos corriols trialers, amb força nivell tècnic. El primer ha estat molt bé,... ara el segon ha estat millor!!! Llarg, llarg,... tècnic, moltes ziga-zagues... una "gozada" que et deixa els braços i canells fets caldo!!!
L'esforç de la pujada queda compensat amb la satisfacció de la baixada!!!

Un cop a La Cellera, carril bici i cap a Bonmatí. Truco a la Rosa, ella ja ha tornat de la seva sortida i ja ha agafat el cotxe i és a casa. Així que vaig baixant per carrilet i ella "tossuda" en que ve a recollir-me, finalment ens trobem a Salt, on ja carrego la bici al cotxe i cap a Casa.

Finalment, la Sortida... 3:08Hr amb 2:48Hr de pedaleig. 31'7Km i 987mts desnivell+.
I l'etapa d'enllaç... Bonmatí - Salt, 24:32min, 10'55Km.

Gràcies, companys!!! i fins la propera.


Salut!!!

2 comentaris:

  1. Hola Xevi. Quina sortida més ben parida!!! Després d'aquesta setmana de treball sense tocar la bici ja en tinc ganes. El dilluns vull fer-li un repàs a la màquina, però a partir del dimarts, si el temps acompanya i et va be, a veure si fem algo. Ens veiem.

    ResponElimina
  2. be Xevi..ja puc veure el teu blog dsde el movil¡ per cert.....bona sortida.

    ResponElimina