dimarts, 1 de novembre del 2011

Puja/Baixa/Puja/Baixa... St.Miquel

Dimarts de Tots Sants, desprès d'una nit de Fires (Festa Gran de Girona), sortir a sopar de barraques i fer alguna volta per la Fira sense anar a dormir gaire tard, em llevo a les 9 i em proposo d'anar a pujar a St.Daniel... però fer-ho diferent del que sempre solc fer.
Mentre dormia, pensava en la ruta que podia fer, ja que amb les pluges no es gaire recomanable fer corriols i passar per gaire pedra molla, tinc al cap de fer pista, pista i mes pista... tot un còctel que no és el que mes gaudeixo amb BTT, però que coi!!! la ruta que tinc en ment pot ser dura i ja m'escalfa!!!
A més, tinc pensat no passar dos cops pel mateix lloc i fer tot un seguit de ziga-zagues per allargar la sortida i, per tant, acumular més desnivell

Així que a les 9:45 ja em dirigeixo a St.Daniel, per agafar la pista que puja fort passat Can Sirvent i amunt que fa pujada!!! fins la carretera dels Àngels. En aquesta pista ja veig que estaré acompanyat avui per mes d'un senglar...  hi ha Batuda i trobo a molts senglars, perdò... caçadors parats en plena pista esperant tirar un tret. Això vulguis que no "acollona" una miqueta, ja que si algun d'aquests s'escalfa una mica, i es posa una mica nerviós, et fot un tret i.. adéu-siau!!!
Be, llevat de l'inconvenient dels caçadors que puc anar trobant en la sortida, avui el dia es perfecte per sortir a pedalar per muntanya.
Quan soc a la carretera dels Àngels, a Can Pol, agafo la pista "camí de les dones"... i cap avall!!! mes i mes caçadors i ja em sento una mica mes acompanyat en la sortida, doncs ja veig els primers bikers que com jo han sortit a pedalar en el dia de Tots Sants. Un cop a baix del camí de les dones, creuar la riera Galligants, gir a la dreta, i pista cap a munt... puja, puja i puja... Can Ferriol, el Mirador i la Torre d'Alta Tensió a dalt de tot. En aquesta pista he tingut que fer 20mts a peu, doncs en la part mes dura, està molt trencada per la pluja i amés les pedres molt molles i soltes.
Un altre cop, com ja soc a dalt, pista que baixa a la Font dels Lleons,... i cap avall que fa baixada!!! Quan soc a tocar la Font em trobo amb en Mia que tot just ara comença la pujada... mira que feia temps que no ens vèiem!!! I es que el mon és molt petit!!! Ens aturem i la fem petar una estona.
A veure si coincidim en una sortida aviat, Mia!!!
A la Font dels Lleons, agafo a la dreta una pista que puja una mica, només una mica, passant per sota la variant, i baixant fins Can Tomàs. Aquí, giro a la dreta i ja pujo per la pista del radar (la que hi ha al costat per pujar el camí d'apeu a Els Àngels). Avui la pujo tot per pista, res de fer corriols!!! En aquesta pujada, veig baixar un grup dels "Menjacamins" i saludo en Ramon, tot anar pujant i pujant. Un cop a dalt, a l'oliveda d'en Salgueda "Els Bancs", segueixo pista cap a Puig Estela i avans d'arribar a la casa que estan reformant, giro a l'esquerra per.... Tornar a Baixar!!! com aquell que es boig, jejeje. Vinga pista cap avall... per Can Xifreu fins trobar la cadena.
Estic a tocar la Font del Ferro i ara ja, finalment, toca pujar a St.Miquel per la pista de Can Lliure. Un cop a dalt, al Castell de St.Miquel, m'aturo una estona per gaudir d'aquest moment. 5min per recuperar-me i veure la noria de les Fires de Girona des d'aquest punt on em trobo.
Ara ja queda la darrera baixada, no puc allargar mes la sortida, es fa tard i m'esperen a casa. Per baixar ho faig per la pista del Mur, Montjuïc i baixada d'asfalt a 70.9Km/Hr de vel.màx. jejeje, com m'agrada!!!

Finalment, poc mes de 2Hr, 35Km i 1000mts desnivell. Veure la Ruta Wikiloc - Ruta Garmin


Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xavi deixa d entrenar que et donara un yuyu !!!!

    ResponElimina
  2. Santi,

    Ostia, espero que no!!!
    Que el yuyu sembla que em vingui quan paro més d'1 dia, jejeje.

    Salut!!!

    ResponElimina