divendres, 2 de desembre del 2011

Setmana de calma


Dimarts he sortit al matí amb l'Edu. A les 10:00 ja sóc a casa seva amb la bici d'en Quim, (ja que tinc que ajustar un altre cop el canvi) no és de la meva talla i se'm fa una mica grossa, tocarà patir una mica més del compte.
Sense perdre el temps, ja anem direcció a St.Daniel, per fer una pujada a St.Miquel... però sobre la marxa m'adono que aniré fent una ruta "diferent" aprofitant que l'Edu em comenta que no ha pujat per una pista... així que Can Sirvent i pista a la dreta direcció Font de la Pólvora... sense arribar-hi fent tot una ziga-zaga. Aquí ja ens posem amb màniga curta, que toca pujar i la temperatura està bona, molt bona!!!
Travessem la variant per un pont i seguim la pista (m'ha sortit la cadena i m'ha tocat embrutar-me) per pujar fins al costat de l'esplanada gran. Seguim la pista i a l'esplanada petita agafem la pista a la dreta i baixem fins la barraca i abans de creuar un altre pont de la variant, girem a l'esquerra per pujar fins la pista que ve de Bicentury. Vaig fotent uns bufets que deu ni do!!! L'Edu està molt fort darrerament i amb la de carretera està agafant un molt bon fondo!!!
En aquesta pista, proposo anar a fer la baixada de la torre de llum i pujar per la pista de Bicentury... així que hi anem, i ja tornem a ser al mateix lloc, ara ja direcció a la pista que va a la carretera dels Àngels, Can Pol. Abans, a la casa de la piscina, ens aturem per fer una barreta i recuperar una miqueta... sembla ser que anem forts avui!!!
De Can Pol a els Bancs, Puig Estela i decidim agafar el camí dels Presoners per ja anar de baixada a St.Daniel i cap a Sarrià. Aquest corriol està xulo... molt xulo!!! Per gaudir de la baixada, i agafar confiança i tècnica corriolera. Tot i que no vaig amb la meva bici, baixo molt ràpid... jejeje i l'Edu m'ho recorda!!!... no si jo no baixo pas malament... però es que hi ha cada "payo" que no vegis com baixa la penya!!!.

Finalment, 1:50Hr, 24'5Km i 550mts desnivell+.
No hem arreglat el mon, tampoc era no la nostre intenció... ens hem posat una mica al dia i em gaudit d'una molt bona sortida, això sí que ho em aconseguit!!!
...

Dijous sortida de tarda-nocturna, avui amb en Tomàs. Hem fet gairebé com la setmana passada, no es època per anar canviant de rutes, així que pujada al castell de St.Miquel... pel camí-pista de les Dones i Puig Estela. Per tornar hem allargat una mica mes la sortida i hem tornat per Puig Estela i la pista de baixada dels bancs, passant pel radar, a St.Daniel.

Sortida de 28Km, amb 2Hr i un desnivell+ de 580mts.
...

Només arribar a casa, dutxada... i em truca en Quique per anar a pedalar demà, amb la intenció de pujar a Rocacorba per pista i baixar pel camí d'apeu... així quedem, que el Divendres a les 10 del matí quedem a Fontajau, on ens acompanyarà en la sortida en Jordi, company d'en Quique.
Ens posem a pedalar pel carril de St.Gregori i travessem la carretera a l'alçada de la benzinera per passar per darrera St.Gregori i anar a Canet d'Adri per, des de el Pavelló, fer un petit tram de la Cursa de Canet i ja enfilar la pista de Canet a Biert. A l'arribar al trencant de Biert-Rocacorba en Quique i jo esperem una estona i en Jordi que no arriba... que no, que no anava tant enrera... quan el veiem que ve corrent amb la bici a les mans... Roda punxada!!!
Era de preveure... el dia que sortim tres a pedalar... només portem una càmara de recanvi...
Val,... que en Quique porta tubeles, val!!! Que jo porto tubeles "manetes" fet casolà, val!!! Que en Jordi porta càmeres "antipinxassos", val!!! però es que l'únic que porta càmara de recanvi soc jo... i anem a fer una sortida de més de 50Km!!!
Be, hem estat entretinguts amb la punxadeta...
primerament en Quique l'ha inflat, per si de cas es tapa el rebentón, tot i que la vàlvula te mala pinta... ho provem i seguim ara ja pujant la pista de Rocacorba. No passen ni 5min, que en Jordi s'adona que això segueix perdent aire... desprès d'inflar-la en Jordi, i tornar a perdre aire, decididament, canviem la càmara, per això està la de recanvi!!!
Ara em toca inflar-la a mí, ens hem de repartir la feina, no???... i seguim pujant la pista, ara ja sense recanvi.
Res, que 10min més i sento cridar en Jordi... ahy, ahyay... que sembla ser que no acaba de funcionar del tot... La càmara devia tenir un petit poro i perd aire... Collons!!! Què fem!!!
En Quique, menys mal!!! porta parxes i la puc reparar... tot i així en Jordi no se la vol jugar més i decideix deixar-nos i anar per vall, no sigui cas que això tampoc aguanti.
Així que en Quique i jo seguim pujant la pista i quedem que en lloc de baixar per on teniem previst, donat que s'ens ha fet una mica tard i per si de cas en Jordi es queda tirat, baixarem per on hem vingut.

La resta de la sortida ja ha estat més "normal". De la pista a la primera antena que hi ha a la carretera asfaltada i ja només queda el tram d'asfalt fins dalt de tot de Rocacorba, on jo he volgut apretar-me una mica i he pujat al meu ritme, que en Quique ja va fent al seu ritme.
Un cop al cim, barreta per recuperar forces, m'abrigo una miqueta que baixant no agafi fred... i cap avall que fa baixada!!!
En la baixada per la pista, jo anava molt pendent de no ensopegar amb algun roc... que no ens queda cap recanvi!!!
El problema es pensar-hi... quan et passa pel cap, no pots deixar-te anar tant com vols. Es el que m'ha passat a mi i no així a en Quique que s'ha deixat anar, com si res!!!

Com hem quedat, hem fet tot el mateix camí de tornada que el que hem fet d'anada, i no ens hem trobat amb en Jordi, bona senyal!!!. Un cop a Fontajau, no hi havia el seu cotxe, això vol dir que la seva tornada ha pogut fer-la sense mes problemes... me n'alegro!!!

Finalment, 4Hr (2:45Hr pedaleig), 49Km, 1000mts desnivell+


Salut!!!

1 comentari:

  1. Hola Xevi. Vaig trucar a en Jordi. Havia arribat be i a la tarda hem va dir que ja s'havia fet amb tot el kit de "supervivència" inclosa la motxilla...
    Encara ens queda pendent el corriol.

    ResponElimina