diumenge, 3 de juny del 2012

TramunBike 2012, Suor, Patiment i... Satisfacció

Així es com defineixo la meva 2a participació en la TramunBike.

Avui Diumenge, amb en Dani i en Quique hem quedat per anar a fer la Cursa per excelència de les contrades Gironines, que tot corrioler no pot deixar de fer... i que un cop l'has tastat necessites repetir de tant en tant.
Hem quedat que ens portarà la Rosa amb el cotxe i així estalviem de pujar a recollir-lo després o l'endemà. Així que a les 7 ja passo a recollir en Quique i a les 7:15, a Bescanó en Dani i en Pablo que farà la TramunRun i el deixem a l'Hostal del Fang.
A les 8 arribem a Les Preses, recollim dorsals i poc temps per preparar les bicis i nosaltres, que ja es dona el tret de sortida.


Tot i anar just de temps, n'hem tingut per saludar a algun company, Carlos Teodoro, Lato,... i fer-nos alguna afoto, aquí d'esquenes en Jordi Mont del "Matxacuca",...





El dia amenaça pluja... si triguem massa a fer la cursa tenim molt números per fer-nos una bona remullada, així que val més còrrer un punt més i a veure si ens ho estalviem.
De bon començament volia sortir apretant el ritme, doncs a l'arribar a dalt de Xenacs no volia trobar-me amb el tap que vaig trobar l'any anterior, que aquell corriol es pot fer perfectament damunt la bici.
Així que tot i sortir al darrera de tot, recta d'asfalt i "gas!!!". pujada a Xenacs i corriol de pujada, on tot i que molta gent l'està pujant a peu, demano pas i em deixen fer molta part del corriol damunt la bici. Després ve la baixada per les lloses de pedra, aquest any estan seques i les puc fer totes sense baixar de la bici, tot i que sento com en una d'elles se'm destalona el pneumàtic del davant... jo segueixo, a veure si el líquid tapa... i sembla que si, però a la poca estona, a l'anar una mica baix d'aire... un altre cop destalono el mateix pneumàtic... ja és mala llet!!! així que em paro a fotre una mica d'aire a la roda, i aguanta, però a l'estona, ja veig que la roda del davant està feta un "ou". No se si m'he carregat la llanta o només es el pneumàtic destalonat... però tot i quedar-me 55km pel davant i repensant-me si seguir o no... coi que la Tramun és un cop a l'any!!! així que segueixo, que vaig prou be fins ara.
He fet tot el que queda de cursa vigilant més del compte la roda del davant, però m'ha deixat continuar.
Tota la resta ha estat un gaudir de corriols, i més corriols i més i més!!! Que ben treballada està la Tramun!!!, que sec que està el terra avui i que be que s'hi corre en aquestes condicions. Avituallaments on cal i amb tot el que cal. La gent que col·labora, collonuda, i la que hi participa... millor encara.

He parat a quasi be tots els avituallaments per menjar, beure i recuperar... que la cosa va per llarg.

No se que més puc dir d'aquesta Tramun... i es que el meu cos i el cervell, encara està recuperant-se per assimilar tot el recorregut i tot aquest gaudir de corriols... 65km durs, molt durs, però que han estat molt gratificants en tot moment i més a l'arribada... sa i estalvi!!!


Ahhh... si!!!
Que la gent baixa que te cagues!!! Jo no es que baixi malament, crec, però tinc molt per millorar.
I que pujant m'he trobat molt bé. En moltes pujades que la gent anava a peu, jo les he fet amb la bici... no totes, però deu ni do les que he fet...

Finalment, 65,72Km, 5:57 i un desnivell+ de 2070mts.
He complert les meves expectatives... tot i ser més "llarga" que la de l'any anterior, he pogut fer-ho amb menys de 6 hores. Satisfet!!! 40min. menys que l'any anterior.
La posició, segons la classificació provisional...
una discreta 152 de 450 (335 finisher's).
(i es que hi ha gent molt, molt preparada!!!)

Poc després, arriba en Dani. (172, 6:23)

I una mica més en Quique (266,  7:06), que l'ha enganxat la pluja a Vilanna i ha fet una bon tros remullant-se.
Jo ja no hi era, i no t'hem pogut fer cap "afotu" de l'arribada... un altre dia serà.

Gràcies, Rosa, per haver-nos fet el favor de portar-nos a Olot, i per aquestes fotos que ens ha fet.



*****************

Des de el Km 10 aprox, baixant de Xenacs, i després de desllantar el pneumàtic de la roda davantera per dos cops, he fet la resta de la Cursa amb aquestes condicions...
(Podeu veure un petit vídeo)


No es cap excusa per haver-ho fet millor, però si que he estat una mica més patidor del normal i en alguna baixada m'ha fet més d'un estrany.
L'he desmuntat, he alineat la llanda, però està be... ara be, el pneumàtic a quedat deformat i no te reparació.
Ara em toca reclamar la garantia de la botiga/marca, No???.



Salut!!!

17 comentaris:

  1. Moltes felicitats Xevi!!! m'alegro que t'hagi anat tant bé (llastima el tema de la roda) i que el temps us hagi respectat!!!
    La veritat es que la Tramun es la Tramun,, corriols i corriols,,,, una pasada de cursa!!! jo no l'he pogut fer aquest any, pero de ganes no en faltaven,,,i al llegir el teu blog,,,ufff Vinga, una abraçada i fins la proxima crack!!

    ResponElimina
  2. hola xevi de donde as sacado las fotos de la llegada ?

    ResponElimina
  3. molt bé company! un gran dia, a mi m'han sortit 70 km....em fet una excurssió amb una quinzena de mesells! però que collons, molt bé aquest any, celebro el bon temps que has fet. Felicitats !

    ResponElimina
  4. Xevi,,,ets molt GRAN!!!! FELICITATS!!!! UNA ABRAÇADA

    ResponElimina
  5. Enhorabona nano! A mi em pasa com en Txema, aquest any tampoc l'he anat a fer però els corriols de la zona són guapos, guapos. Tinc curiositat per conèixer el tram final que han afegit. Un dia amb l'Escoleta podem anar-hi i ens ho ensenyes, la part que no era nova ja la coneixem bé, aiiii si parlés... jejeje..

    ResponElimina
  6. S'ha de ser "marrà" !!
    Bona feina; suposo que s'haurà de visitar la zona X !

    ResponElimina
  7. Gràcies a tots!!!

    Txema,
    ja en parlàvem de camí a Olot, amb els teus coleges, JA!!!

    Carlos,
    de mi mujer que me ha llevado a Olot y esperado a la llegada.
    Que no me falte!!!

    Lato,
    Això que la he vist molt ben senyalitzada, però de vegades, ja se sap... mires els de davant i t'en refies.

    Edu,
    a veure si quedem un dia d'aquesta setmana!!!
    Per cert, Dijous crec que fem un Sopar... Oi???

    Xavi,
    Quan tingueu un dia per escapar-vos, hi anem!!!


    Salut!!!

    ResponElimina
  8. Joan,

    Només m'ha faltat el "final feliz"... jejeje.

    Salut!!!

    ResponElimina
  9. Enhorabona XEVI, gran temps, es impressionant quin nivell estas agafant. L'any que be, m'agradaria fer-la, a ver si algun dia podem fer algun tram.

    ResponElimina
  10. Quin esplendor amb aquest blau tant i tant barrufet !! jejejeje !! Moltes felicitats per haver passat tant i tant be aquesta tramunt, també per en Dani i en super Quique, que tindrem que parlar-li de vostè, estic content de que acabeu una de las millors marxes de les contrades gironines, per a mi, un altre any serà.

    ResponElimina
  11. Home fer-la aquest any amb menys de 6 hores està molt bé, amb la de corriols que hi havia!
    Jo al final em vaig tirar enrera pel mal d'esquena i ara m'en arrepenteixo..l'any que vé que serà la 15ª edició.

    ResponElimina
  12. Jose Antonio,
    el proper any t'ho recordaré...
    Un dia anem a fer el tram de les Serres a Salt... o de St.Roc de la Barroca a Salt si tenim més temps.

    Nava,
    Oi que si??? m'agrada el blau!!!
    A veure si pel proper any ens hi veiem. Jo quasi que ja m'hi apunto!!!

    Jordi,
    Encara fotut de l'esquena??? Vinga que l'any que ve hi hem d'anar!!!


    Salut!!!

    ResponElimina
  13. Ei makina, jo de gran vull ser com tu, felicitats per la supertramun! Va ser molt divertida! L'any que ve, mes!!!!! Ah soc en Dani29er!!

    ResponElimina
  14. ets un crack!!!!!! tela la ruta un company l ha fet correns pero no l ha pogut acabar!!!! i kina amiga mes trempada tinc un petonass tots dos

    ResponElimina
    Respostes
    1. uy soc la carmen k per fi m ha deixat publicar jaja

      Elimina
  15. COM A PECIDENT , NO TINC PARAULES SNIF, SNIF..... GRAN PORTADOR DELS COLORS , NOSTRES COLORS , ELS COLORS DE TOTS , ELS COLORS DEL BTT , ELS COLORS DE ...... ¡¡FELICITATS NANO !!

    ResponElimina