diumenge, 15 de juliol del 2012

Setmana atapeïda.

Dilluns tenia en ment anar a repetir el fantàstic (com diu en Pipo) corriol que em varen ensenyar els del club escoleta el dia anterior. No vull anar a "apretar-me" ja que les sortides de dissabte i diumenge ja em van posar a caldo. Com el meu veí, en Jesús, corriolejar ja l'hi agrada, li proposo d'anar a fer part de la ruta del diumenge, al seu ritme, sense pressa i a gaudir-la.
A les 7 de la tarda ens hi posem, agafant per la depuradora de Castell d'Aro, càmping i golf de Sta.Cristina, pugem al castell de Solius, cementiri de Solius, pista fins la carretera de l'abocador, fem un parell de corriols i camins i ja anem a la pista que baixa al carril groc/verd per trobar cap al mig d'aquesta pista el corriol. El baixem tot sencer fins la passera i corriolegem la resta gaudint del bon corriol envoltat de natura verge. Com ens ha agradat!!! Collonut!!!
Res, que tot s'acaba i com sempre, després d'una baixada... ara toca pujar pista amunt, amunt i altre cop avall... fins el carril groc/verd, carrilet i cap a Platja d'Aro.

Finalment, 2:15Hr, 31Km i un desnivell+ de 424mts.

Dimarts tinc ganes d'una sortida curta, però intensa!!! A les 7 de la tarda, (bona hora per sortir) agafo i vaig a fer un puja/baixa al Montclar... ràpid, ràpid. Crec recordar com a referència de l'any passat, pujar amb menys d'una hora (55min), així que ja em puc calçar!!! no puc fer menys, seria frustant!!!
Vaig fort planejant fins en Lara. Segueixo amb aquest ritme tot el que puc fins el trancant de Pedralta-Monclar... ara comença realment a pujar!!! Intento conservar bon ritme, poder fins i tot vaig massa fort, em sento "escanyat", la manxa costa d'omplir i vaig fotent uns esbofecs que em posen a caldo. Tot i així, a la meva bola, al meu ritme i un punt més... que puja que puja. Ara un repetjó i tot seguit un altre, sense temps a recuperar que ja en tinc un altre tot davant... fins arrivar a la corva del corriol de la tita negra... aquí ja veig que vaig millor que l'any passat. Ara segueix pujant, però no tant béstia com fins aquí. Agafo el trencant per pujar per el Coll de Ceps i... amunt, amunt que fa pujada!!! Darrer repetjó i arribo al peu del cim del montclar... 49min!!! Que cofoi que estic!!!
2min per recuperar i beure i ja cap avall, que es fa tard i vull fer algun corriolet!!! així que no m'ho penso i em llenço pel de la tita negra i camí i pista fins a Platja d'Aro.

Finalment, 1:28Hr, 25'75Km i un desnivell+ de 450mts.

Dimecres pujo a Girona per sortir amb en Quim, l'edu i en José Antonio. Quedem a les 6 de la tarda i anem a fer un puja/baixa per St.Miquel, diu l'Edu... que fa 20dies que no agafa la bici i darrerament no és que surti gaire, i s'ha d'anar posant al dia.
Avui crec que em tocarà patir... vaig amb "el ferro" prestao d'en Quim i en Quim estrena una 29", això vol dir que em posarà a prova, jejeje. A veure com anem!!!
Pugem per St.Daniel i el camí de les dones, els bancs i anem a Puig Estela a fer un corriol que baixa fins la pista de Cal Dineret. tornem a pujar a Puig Estela i fem el corriol dels presoners... llarg (l'altre dia vaig veure un tros que hi ha per estalviar uns metres de pista). Baixem a Montjuic pel corriol i pista del mur i anem a fer un corriol que vaig trobar ara fa més d'un any i que baixa fins la hípica de Campdurà, un d'aquells "made in"... jo!!!
A anat be aquest "ferro". Els frens és el que he trobat més a faltar. El canvi, una mica... i la suspensió també. Tot i així m'he portat be i he pogut donar "canya". Aquest ferro i jo ens hem entés prou be.
Finalment, 2:18Hr, 24Km i un desnivell+ de 600mts.

Dijous soc a Girona, i aprofito a sortir, també. No me'n perdo ni una!!! Tot i anar amb el ferro, sortirem en Quim, en Xevi Fossas (quan de temps sense coincidir!!!) i Jo.
Disposo de dues hores per escapar-me, així que quedem a les 6 a Sarrià, en Xevi F. no surt massa, però se que està en forma i l'hi tinc preparada una ruta d'aquelles maques. Anirem a fer els tobogans de Can Mascort... però per arribar-hi, no farem voltes ni res!!!
D'entrada, ja pugem per la sorrera del Pont Major i Monjuïc... apa, a escalfar els pistons!!! Baixem el corriol de la Terrera, passem per la Font del Ferro, puja i baixa per la Font dels Lleons i pista (la més, més dura) a l'esplanada. Seguim fent un puja/baixa per pista i algun corriol fins a Can Mascort (ja portem 450mts de desnivell)... i ara si, a fer els tobogans!!!
Darrerament estàn be, per fer-los sencers i gaudint a cada tobogan. En Quim ha llepat en un d'ells, s'ha agafat a un arbre, i ja te la primera ferida de guerra amb la 29, res d'importància.
Tornem tot pujant per la pista de Bicentury, i en aquestes que ens trobem amb en Jordi Jaumandreu i la fem petar una estona... no massa, que ja anem amb el temps just. Nosaltres ja anem cap avall, St.Daniel i asfalt fins Sarrià.
Al vespre, sopar dels BttTeros... Quim, Simon, Edu, Jose Antonio, Xevi Fossas, Tomàs i Jo. Aquestes sortides, trobades, sopars, copes... sòn el que donen sentit a la vida. Per molts anys, companys.!!!

Finalment, 2Hr, 24'75Km i un desnivell+ de 600mts.

Dissabte, desprès d'un dia de descans, quedo amb en Simon, Martí i l'Alfons a les 8 del matí a Palamós, per anar a fer ruta plegats. Dia de sortida "pistera"... avui pugem fins mitja alçada de Puig Cargol, baixem a Calonge i pugem per la urb. Rio de Oro i seguim pista fins Puig d'Arques, tot fent un corriol entre aquesta pista i anar a trobar la pista que be del Coll de la Ganga, on l'Alfons a rebut una trucada i li ha tocat treballar uns min,... temps que aprofitem per fer la paradeta per menjar una mica i fer-la petar. Amb 10min. ha pogut reparar una avaria a la llum d'una residència d'avis,...  els uns contents i els altres podem continuar amb la sortida.
Seguim fins Puig d'Arques, Coll del Matxo Mort i Font Josepa. Baixem a la Urb.Vall Repós, on m'han ensenyat un corriol (com hem conèixen!!!) que m'ha fet gaudir d'aquest final de sortida, anant a sortir a la carretera de Romanyà i direcció a Calonge, on ells continuen la carretera i jo pujo pel camí vell de Platja d'Aro, Golf Masnou i cap al càmping.
Dissabte vinent, per poc que pugui,...  a tornar-hi!!!

Finalment, 3:30Hr, 46Km i un desnivell+ de 950mts.

I avui, Diumenge, previsió de sortida amb el club escoleta... frustada!!! per culpa meva, es clar.
Ahir no vaig trucar al "presi" i confiat de que la sortida seria com el passat diumenge, a les 8 de matí soc a la venzinera BP de Sta.Cristina i no hi veig ningú. Pinta malament la cosa... i penso que m'han fet el salt, que igual hi ha hagut canvis de darrera hora o que se jo.!!!
Res, que com la Rosa a sortit a la mateixa hora que jo, doncs l'acompanyo i així faig que "s'estiri" una mica, ja que tota soleta, avui sembla que va una mica "tocada" i no està gaire animada.
Tot xerrant, l'animo a pujar la pista d'en Lara (la de l'esquerra, més llarga i amb menys pendent). S'ha portat be, a costat, però l'he anat distreient i s'ha fet més llevadera la pujada. en aquestes que a més de mitja pujada, arriba un escoletero (en Roger "Hulk") i anem tot xerrant de les nostres coses, la Rosa va fent al seu ritme i sense adonar-nos la hem deixant enrere... apretem en el darrer tros de la pista i jo hem dono la volta i baixo a trobar-me amb la Rosa.
Sembla que això costa... no??? res que ja quasi hi som, ara be una mica de pujada i desprès planeja una mica... tot distreient-la i ja arribem a la cadena, pugem els darrers metres i a recuperar una mica.
Satisfeta, cofoia,... com em recorda els meus primers "pinitos" on semblava que mai avançava, però que amb el temps t'adones que si que ha valgut la pena l'esforç del dia a dia.
Que agraïda i que cabrona que és, alhora, la bici!!!

Ha estat una sortida de dues horetes, amb un desnivell de més de 350mts.

Desprès, al vespre, he parlat amb en Pipo i ja m'ha dit que s'ha avançat l'horari d'estiu a les 7:30.
Anotat, no us en desfareu tant fàcilment de mi!!! jejeje.

1. Tu no pares mai!!! Sempre pedalant... i aprenent corriolets. Et truco per concretar per dimarts però gairabé pots contar-hi.

Salut

2. quin honor pedalar amb un escoletero com el nostre Roger Hulk , una gran persona i escoletero. Per cert Quique , ens veiem dimarts. Siau companys i bones pedalades.

3. Honor el meu.
    Presi, com puja el nou fixatge! M'ha deixat la Cannondale sense pegatines. Xerrant, xerrant, em va possar a 182 bpm per a les dos ultimes corbes del Lara 1 sortir com un cohet i deixar-me esbufegant. Xevi, encantat de coneixe't i a veure si coincidim algun dissabte.