dimarts, 14 d’agost del 2012

Com passen els dies!!!

Porto dues setmanes sense escriure res al bloc, i em sembla com si fos ahir... ens fem grans!!!

Fet i fotut, en dues setmanes, poca cosa he fet... pel que fa a tema de bici.

Divendres dia 3, a les 7 de la tarda-vespre, vaig fer una pujada al Montclar per la pista dels repetjons, passant pel Coll de Ceps, i de tornada vaig baixar per St.Baldiri, pista d'en Lara i enllaçant amb algun corriol de Solius.
1:50Hr., 32Km, 525mts+.

Diumenge dia 5, a les 7 del matí, sortida amb el club. Segueixo sense tindre-les totes... i no ho veig clar aguantar tota la sortida amb l'escoleta... però que coi, m'hi apunto i a veure com em trobo!!!
Força colla, com be sent habitualment... En Pipo, Nava, Jordi i Jo mateix de l'escoleta, en Xavi del C.C.Platja d'Aro, en Carlos del Matxacuca, l'Edu d'Ayats, i en Santi i Pep d'Esteve.

Comencem fent algun corriol per territori de Sta.Cristina. Fem una mica de carrilet fins fer la pujada al puig dels lladres pel costat de la que conec, enllaçant-la a més de mitja pujada. Fins aquí m'he trobat be... però només hem començat i se que ens espera una sortida com a mínim com la del passat diumenge, així que tot fent, anem per Panedes i cap a Romanyà, per tornar a baixar per corriols i camins que a aquestes alçades ja no se ni on soc... prop de Puig D'Arques. Seguim per corriols de baixada a la Font Picant, reomplir bidons (sembla que això s'allarga) La gent no te pressa??? Que no es cansen??? Jo ja en tinc prou!!!
Tot i així, em quedo mitja hora més, així que desprès d'arreglar un rebenton a la roda d'en Xavi, ens posem a pujar per pista de la Font Fresca... on en Pipo i Jo, a mitja pujada, ens anem de tornada (en Pipo te feina i Jo... ja estic llest!!!) La resta, segueixen amb la sortida.

Tot i així... 3:30Hr, 46'5Km i 1000mts+.

Aquesta setmana, el Dimarts a les 7 de la tarda, vull fer una sèrie fins la Font Picant i desprès ja veurem... sortida curta però molt intensa.
Així que GASSSSSSS!!! a la burra i carrilet a fer slalom entre bikers, corredors, caminaires, gossos... Quina Gentada!!! No se si em sortirà be, però tinc en ment baixar de 18min...
Arribo a l'estació de Sta.Cristina... 4'35Km, 9'50" a una mitja de 26'5Km/Hr... sembla que va bé.
Estació de la Font Picant... 6'81Km, 15'07" a una mitja de 27Km/Hr... Collonut!!!

Un cop assolit el repte amb escreix... vaig a fer corriols i pujades per rematar la sortida. A la Font picant, agafo per la línia de llum i amunt a la dreta per la línia de la MAT, a munt i avall al carrilet per fer un petit enllaç per pujar per la pista del Puig dels Lladres i baixar per una variant a investigar!!! Un cop soc altre cop al carrilet, torno a pujar al Puig dels Lladres per on he baixat i baixo per un altre costat... segueixo investigant!!!
Ja no tinc més temps, es farà fosc aviat, així que GASSSS!!! a la burra i per carrilet fins al càmping.

Finalment, 24Km, 1:13Hr i 375mts+

Dijous, aprofito que tinc la bici a Girona, i baixo a Platja d'Aro amb bici... be això de baixo, és un dir, per que ho faig per muntanya, i això vol dir desnivell positiu més que segur... tot i arriscar-me a trobar camins tancats per risc d'incendi... però ho provaré, sempre queda l'alternativa del carrilet!!!

St.Daniel, Bicentury, Palol d'Onyar, Quart, Llambilles, St.Cristòfol del Bosc, Cassà per les Gavarres, Coll del Matxo Mort, Romanyà... i corriols a Sta.Cristina d'Aro per fer el darrer tram a Platja d'Aro per carrilet.
No he trobat a NINGÚ pel bosc... ni caminaires, ni bikers... ni guardes o polis.

Finalment, 50Km, 2'49Hr i 960mts+.

El cap de setmana vaig tenir convidats i no vaig poder sortir dissabte al matí ni fer la sortida escoletera el Diumenge... però a la tarda em vaig calçar i amb la bici vaig fer una sortida "llampec".
Tenia ganes de rodar, així que res millor que carrilet i gassss!!! amb el crono com a repte.
Arribo a Llagostera... 15'57Km, 36'49" a 25'4Km/h de mitja.
Continuo fins Cassà... +7'64Km, 16'30" a 27'8Km/h de mitja.

No ha estat gens malament... del Valldaro a l'estació de Cassà, 23'21Km amb 53'19", quan el que pretenia era fer-ho amb 55min. Be, molt i molt bé!!!

Ara a baixar, a veure quin temps puc fer. Baixo depressa, però tot i així, el temps costa molt de retallar, així que de Cassà a Llagostera, fet i fotut he fet el mateix temps que d'anada, ara em toca de Llagostera al Valldaro... i intento apretar de valent el ritme.
Arribo al càmping i miro el crono... 48'52 a una mitja de 28'7Km/h.
Tot i ser un molt bon temps, coi que no em convenç... poc més de 4min de diferència entre pujar o baixar, poc desnivell (240mts), però que sembla que hi hauria d'haver més diferència.

Aquesta darrera setmana, desprès de més d'un mes sense còrrer, em vaig posar les sabatilles el Dimecres i el Dissabte i anar per carrilet del Valldaro a l'estació de la Font Picant i tornada sense fer parada. 13'5Km amb 1:08Hr
M'ha anat força be, m'ha sortit una mitja de 5min/km que pel temps que fa que corro i no corro... em dono per satisfet!!!


Seguim amb les vacances...
Salut!!!

1 comentari: