dimecres, 22 d’agost del 2012

Estiu que no acaba.

Estem en plena onada de calor, insuportable xafogor i suor continuada... Quin estiu més sec!!!
A la primera pedalada, ja estic moll de suor, en una sortida em bec 1'5litres mínim de líquid.
Tot i així... segueixo cremant, entrenant, patint i gaudint.

El passat Dimecres 15, amb en Xevi de Manlleu i en Josep Ma, enfilàvem cap a Pedralta. Pugem per pista i sense perdre el temps... en JosepMa davant meu, però sempre a cop d'ull. Com després tinc previst més i més desnivell, no puc cremar-ho tot en aquesta pujada. Així que tot darrera el segueixo i es queda en el darrer repetjó, jo me'l conec i esquivo els xargays per poder-lo fer tot sencer. A l'asfalt seguim a la dreta, per pista tot pujant al dipòsit i seguim el camí de la línia de llum, on agafem un corriol  a l'esquerra per anar a buscar el corriol que baixa de la creu d'en Barraquer i el baixem fins la pista de St.Feliu. Pugem per aquesta pista fins la Creu d'en Barraquer, fem un parell de corriols i seguim per un corriol força trencat direcció a el Montclar, seguint per camí. Baixem a St.Baldiri i cap a l'abocador per pista. Fem un parell de Km d'asfalt i anem a fer el corriol de baixada (el del palet) per tornar a pujar a l'asfalt de la carretera de l'abocador, la travessem i cap a Solius per pista.

Finalment, 3:06Hr, 43Km i 825mts+.

Dijous, amb en Xevi de Manlleu, a les 8 de la tarda-vespre, calçats amb els Mega-Llums a les bicis, anem a fer una sortida a l'hora de la fresca i que l'acabarem fent nocturna. És ben d'agrair en aquest calorós estiu fer una sortida a aquesta hora, tot i així segueix fent xafogor!!!
La ruta ha estat per Panedes i Romanyà, la mateixa que vaig fer el passat diumenge 5 amb l'escoleta.
Els corriols els varem fer de nit... acollonant això de passejar-te pel bosc en negre nit!!!
El company va patir una mica més que en la darrera sortida... i es que es vol preparar per fer la marxa d'es pollastre d'enguany, i fer-la amb condicions... així que cada sortida, un punt més!!! És el que toca!!!

Finalment, 2:38Hr, 38'50Km i 750mts+.

Divendres tocava reposar, però a darrera hora, 9 del vespre, amb la Rosa ens decidim de sortir a còrrer mitja horeta... per estirar cames. Al seu ritme, l'acompanyo per carrilet i fem 6km amb 36min.

Dissabte, amb en Xevi de Manlleu, anem a rodar per pista i cremar cames.
El dia està cardat, ja que hi ha el massís de les Gavarres tancat. Tot i així, com sortim molt d'hora, les 7 del matí, anem fent i ja ens ho trobarem!!!
Primer objectiu, Creu del Castellar. Hi anem per la pista de la dreta del Golf Masnou, puja/baixa, seguim pista de puja/baixa fins la carretera de Romanyà. La travessem i pista amunt que fa pujada!!!
Arribem al trencant i girem a la dreta, cap a la muntanya de Can Mont. Com puja!!! Hi ha un repetjó de coll*ns!!! Seguim tot carenant la muntanya i arribem a la Creu del Castellar.
Baixem fins Calonge per la pista de ziga-zaga que te crió!!! Aquest any la he trobat millor que el darrer any. No està tant trencada i es pot fer molt bé.
A Calonge, fem un Km d'asfalt i agafem el camí que puja al coll de la ganga. D'aquí, pista que puja per  St.Cebrià dels Alls, Puig d'Arques, Romanyà i corriols de baixada a Bell·lloc i Sta.Cristina d'Aro.

Finalment, 3Hr, 44'3Km i 1000mts+

Diumenge... sortida escoletera!!!
7 del matí, Pipo, Angel, Espi, Nava, Jordi, Manel, Xavi i Jo.
Comencem per Solius, pugem al Castell i anem cap a les baques... on en Nava ja crida Parrilla, Parrilla!!! Bé és com un crid de guerra... baixada i mariquilla l'últim.!!!
Un que baixa ràpid, l'altre que millor, un passa per aquí l'altre per allà... jo vaig tot darrera d'en Xavi i en aquestes que ensopega amb un roc, li gira la trajectòria, travessa tota la pista i puja un marge d'un metre... no se com... s'ha fotut una gardela impressionant!!! Estesat al marge, mica en mica s'aixeca... te un cop als morros i sembla que res més greu.
Seguim un cop mig recuperat, però amb seny, decideix plegar i anar-se'n a curar el cop.
La resta, pugem al Puig dels Lladres per la pista del Ridaura i la baixem per la pista ràpida fent (sense dir-ho) una altre parrilla... i mariquilla l'últim.
100mts de carrilet i corriol de pujada a la torre de la MAT i baixada a la Font Picant.
Pista per darrera el carrilet i corriol de pujada per Bell·lloc i Roca Malvet, on per horari i compromís amb la familia, jo m'acomiado i baixo per asfalt de Bell·lloc a la Font Picant, carrilet i cap al càmping.

Finalment, 2:12Hrm 32'25Km i 575mts+.

Dimarts, darrer dia abans no marxi de vacances 5 dies fora, en Xevi de Manlleu vol fer la darrera sortida amb btt abans del pollastre, així que a les 7:15 ens posem a pedalar, sense cap ruta en ment a fer.
A la recta del St.Josep miro a la dreta i dic, que coi!!! pugem per aqui!!!
En lloc d'agafar per la pista de la tuberia, ho fem per el costat esq. per camí rocós, més dur si cal, però que m'agrada més de fer. Arribem a la pista en la corva i seguim pujant-la fins la casa de la boca d'incendis. En lloc de seguir la pista, seguim recte pujant... m'ha vingut en ment de fer un camí... a veure si el trobo. Corriol molt tapat a la dreta i que tot i estar molt brut i embardissat (s'hauria de netejar) ens porta fins la urbanització del Mas Nou. Fem asfalt, pugem, pugem... arribem a la rotonda de les antenes i baixem per asfalt... seguim baixant per asfalt (no recordava tant d'asfalt) i ara ja trobo el trencant del camí marcat "Font del Ferro". Pista, desprès camí i es converteix en corriol. En llocs a peu (pocs) molt maco i tapat amb fresqueta!!!
Sortim a Castell d'Aro, i com si tornéssim a començar, carrilet fins Sta. Cristina i pujada dura... la més dura a Romanyà... per Roca Malvet!!! En aquesta si que en Xevi ha catxat... i és que com aquesta cap!!! Jo la he anat fent amb bon ritme i a estones esperant-lo, el que em permetia de recuperar-me. Al final de la pujada m'he creuat amb en Roger del club, ens hem saludat i hem quedat... a veure si podem coincidir la propera setmana en alguna sortida!!!
Travessem l'asfalt de la carretera del Golf i corriol avall i pista munt fins Romanyà. Reomplim bidons i com ja és hora... anem de baixada!!! això si, per corriols fins Sta.Cristina i carrilet al càmping.

Finalment, 2:50Hr, 35'7Km i 850mts+.

Ara si estaré de VACANCES, VACANCES... 5 dies a Holanda!!!
Fresqueta, res de feina, passeig-os en bici (com no) i gaudir de la família.

Fins aviat... i com sempre, Salut!!!

1. Que guapo Holanda, quina enveja, és un lloc que m'agradaria anar. A disfrutar!!!

2. alla tambe podras anar en bici i despres la tires al riu , que es molt tipic , ara no hi trobaras gaires matxos morts i companyia, en sembla. Bones vacances company i fins la tornada.