diumenge, 16 de setembre del 2012

3a Cursa Sarrià... ràpida i alhora trenca-cames.

Ha arribat el dia de la cursa del meu poble, Sarrià de Ter. El terreny que tenim als voltants sol ser molt fangós, però tot i que el dimecres va ploure "mogollón", sembla ser que podrem gaudir d'una bona pedalada.

A les 8:00 em llevo per anar a recollir dorsal (22). Ja a primer cop d'ull veig que la cursa promet. Fot una flaire de nivell 'Pro que t'hi cagues!!!
Me'n torno a casa a esmorzar, preparar-me i cap a escalfar cames. Salutacions a coneguts, companys i amics, i anem cap a la graella que haurem de fer forat, com he dit hi ha molta gent i qui més qui menys es vol posicionar be alhora de la sortida.


A les 9:31 es dona el tret de sortida... neutralitzada fins la pujada del Golf.
Aquí cadascú al seu ritme, que la pujada et posa on et toca, un que t'vança per l'esquerra, l'altre per la dreta, ara tu n'avances algun... i així fins fer 80mts de desnivell+ amb pocs metres d'asfalt. Jo intento seguir ritme, el problema és que no tinc ritme!!!. Perdo només de Sortir a l'Àlex, l'Edu Ayats i en Carlos... a la pujada del Golf m'avança en Juan Carlos, en José Antonio... Casca, casca la olla... jo al meu ritme, que la cursa es llaaaaarga.
Per si a algú l'hi queden forces, girem a l'esquerra i acabem de pujar el turó de la urbanització del Golf per un camí-pista... i vinga baixa i torna a pujar uns metres més d'asfalt.
Sembla que aquests primers km d'asfalt i de pujada ha anat be per estirar el grup,... però no creieu, no. Arribem a la entrada del primer corriol, i tap de 2 min., gent a peu i corriol de baixada tècnic que molta gent l'ha fet a peu... molt forts de pujada, però canguelis a la primera baixada tècnica!!!



Be a mi me l'han deixat baixar, i l'he pogut gaudir. Desprès seguim el corriol, planejant, i pujant... amb un parell de rampots molt pronunciats... i apa a caminar una mica arrossegant la burra. Però s'ho val la pena, el corriol es guapo de fer, llàstima que no es pot avançar i has d'anar a ritme del payo del davant.



El corriol enllaça amb un de baixada fins l'asfalt i uns metres de pujada i camí de la Pallonera, Can Sopa i enfilem cap a La Mota seguint per pistes i camins. Portem 10'5km... aquí prenem un corriol a l'esquerra que el tinc totalment desconegut... i mira que fa 4 dies vaig pedalar per aquí!!!
Seguim el camí-corriol i agafem pista i uns metres d'asfalt... i corriol de pujada fins St.Medir. Ens tornem a endinsar al bosc per un altre corriol de baixada... i ja avisen que és una mica 'xungo' tot recte, tècnic de coyongs i que he fet força, força tall... fins que me la he fotut!!! però jo ho he provat!!!
Després toca arrossegar la burra uns metres i apa, St.Tornem-hi!!! corriolem, puja, baixa... baixa, puja fins Can joan Gros... desvio de la ruta Llarga i la Curta. Jo a la dreta, a la llarga!!!
Pugem rampot trenca cames a Can Fita Gros, baixem a la riera de la Murtra i vinga, amunt, amunt. un cop dalt de la muntanya, avall, avall!!! Un cop baix de la muntanya, a tocar Taialà... amunt, amunt!!! Quin coi de rampot... a aquestes alçades, arrossegant la burra, els bessons els notes carregats de collons!!!

Tornem a ser dalt de la mateixa muntanya... doncs avall, avall!!! un cop a baix, a l'altre banda de la muntanya,... amunt, amunt!!!... i tornem a arrossegar la burra, ni ganes ni forces ni tècnica ni que cony... ja no podem pujar més!!! Tot i així, ho anem provant a talls.
Un cop dalt, apa... massoques!!! Tornem avall!!! i corriolem una mica fins anar a fer la pujada de la pizza... jejeje, a aquestes alçades de cursa Qui ho vol provar???... ni de conya!!! a peu altre cop.


Queda poc, ja... 5 o 6km. Ara ens fan anar fins Taialà, i corriolejar pels boscos de Taialà. Si be també ha estat un continuu puja baixa per acabar de cascar les cames, aquests rampots s'han pogut fer una mica més sencers que els darrers que hem fet... així que molinet i amunt, amunt!!! avall, avall... darrer rampot a l'escola Montserrat i baixada d'asfalt a Meta.

El meu temps, 2:08Hr per fer els 32'65km amb un desnivell+ de 1000mts.
Classificació 58 de 166 en la volta llarga. a 30min del 1r.


Dins les meves expectatives de fer al voltant de dues hores. Cascat com sempre quan acabo una cursa, però satisfet alhora per haver-la finalitzat sencer.

Pel que fa a la organització, he trobat molt bona senyalització, bon recorregut, avituallaments més que suficients, botifarrada i beure a dojo, bona bossa de detalls... només em resta dir que ja estic esperant la del proper any!!!

Ahhhh... a veure si aquest any tenim una classificació amb el temps d'arribada. I fotos.
I... també tinc que dir que s'hauria d'informar més als espectadors de les zones per poder veure i fotografiar on passa la cursa, doncs la meva dona ha estat en un punt on se l'hi ha informat que passava la llarga i la curta... i res, de res, només passava la curta... ja els val!!!

Felicitar l'Àlex Jaime, primer classificat en la Volta Curta.
Nano, estàs que te surts!!!

FOTOS de l'Agus Jaime



Salut!!!

1 comentari:

  1. Bona cursa al nostre Poble!!! vas com un tiro!!!, bon temps, Felcitats

    ResponElimina