dissabte, 15 de desembre del 2012

"Carrileteru"

Avui no tenia ganes de matinar, després de sortir a sopar i anar a dormir més tard que de costum... amb aquells regiraments de panxa que s'acostumen a tenir per culpa de sopar massa (mai es culpa de l'acohol, NO, això mai!!!)

Surto amb la intenció de "rodar", (ahir trotar, avui rodar). Fa temps que no faig carrilet, així que em "pillo" la CANNONDALE (que duu plat de 44), 4kg més que la CANYON i cames ajudeu-me!!!
Com m'he castigat. Ja de bones i primeres, plat gros i com si el canvi de plat estigués fet malbé... ni pensament en canviar de plat.

10:56 del matí, bona temperatura. 15 min per travessar Girona i ja soc al "cuartelillo" de la Guàrdia Civil.
Començo a rodar per carrilet. Les cames, be, el "coco" també... l'únic es que no tinc gaire clar fins on arribar, però al menys una cosa si la tinc clara, vull rodar alt de ritme i no més de 3 hores.
Els minuts passen i la marxa sembla bona. Als 30min ja estic a la benzinera de Quart.
Amb menys de 50min ja arribo a l'estació de Cassà, em queda marge i forces per rodar mes encara, així que amb 1:08Hr ja soc a bar El Carrilet de Llagostera... i em dic, que coi!!! segueixo fins la Baixada d'Alou, i dit i fet que em trobo al Ridaura amb 1:22Hr... res de parar, res. Gas fins l'estació de la Font Picant on amb 1:26:40Hr em dono per satisfet... recupero uns minuts, i en aquest que em trobo en Carlos. La fem petar una estona, ara feia dies que no coincidiem.
Poc més de 5min que tinc d'anar de tornada, el temps no s'atura, i sinó em refredo!!!

Torno a agafar el ritme ben aviat. Les cames comencen a pesar una mica, però segueixo al meu ritme. Pujada d'Alou, els eucaliptus i avanço un biker que sembla que va força "lleuger". En aquestes que s'enganxa al culet com una paparra i segueix fins on pot... be així ho ha dit després de parlar una estona junts. També va a Girona, passem llagostera i poc mes que ja no el veig darrera meu.
Segueixo i avanço un altre biker que també va "fresc" i s'enganxa tot darrera meu. Parlem una estona i segueix tot darrera meu fins Cassà.
Jo segueixo carrilet sense atura-me i amb idea fixa d'arribar a casa abans de les 2 del migdia. Així que no em puc adormir si vull ser-hi. El que queda ja es rodar a bon ritme, Llambilles, Quart, Palol i Girona. Ja només queda travessar Girona i arribar a casa, puntualment a les 13:58, com no podia ser d'altre manera.

Les cames ja diuen prou, menys mal que he arribat!!!


Finalment, 71,28Km, 2:54Hr a una mitja de 24,6Km/Hr.
Desnivell... 360mts+.
I una bona rostida de cames.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada