diumenge, 24 de febrer del 2013

M'han deixat!!! que cab...

Aquest Dissabte, tot i que les previsions amenaçaven una cancel·lació assegurada de la sortida... res del previst!!! 0 neu, poca fred i matí esplèndid per practicar el BTT.

Així que el divendres envio un whats a en Simon... no tinc gens clar de sortir, però em diu que ells surten de la benzinera de Salt a les 8:30 i que si a i 35 no hi soc, marxen.
A les 7:30 em llevo, trec el nas per la finestra i veig que han tornat a "cagar-la" amb les previsions... tot apunta a un dia espectacular.  Així que em preparo jo i bici, i al es 8:12 surto a tota llet per estar a temps amb els companys.
Arribo a les 8:32... si, si a les 8:32 (20min de Sarrià a la sortida de Salt) i ni cristo esperant-me... que cabr*ns!!! Ja m'han deixat!!!
Res, que "pillo" el mòbil i en Simon em diu que s'han oblidat, que com eren només en Martí i ell, que ja ni pensaven en mi... com m'estimen!!! jejeje.
M'esperen al carrilet, abans de Bescanó, on m'hi afegeixo... i comentem el cas.

Avui farem un puja/baixa per St.Grau. Pugem per la Sorrera de Vilanna, mentre pugem i anem agafant alçada, contemplem l'enfarinada preciosa que ha deixat aquesta petita nevada.
Seguim pista de St.Grau  fins les busties, on fem la parada per fer el plàtan.
Baixem fins el Pla de St.Joan, seguim per el Llèmena fins Llorà i pugem a St.Grau per una pista que no hi havia pujat mai. Com pica la cabrona!!! amés, portem una sortida que podem dir que és un 25% més dura del que seria normal... doncs està el terra molt moll i com xucla!!! sembla que les rodes s'enfonsin, les pedres i arrels fan perdre la pedalada... vaja, que costa un ou!!!
Un cop dalt, baixem per pista i per la font d'en Coromines fins Bescanó i Salt, on jo segueixo fins Sarrià.

A Salt els comento que l'altre dia vaig veure venint pel carril de St.Gregori, abans de l'autopista, un rètol que marcava "Salt"... i sense pensar-ho gaire vaig anar a investigar si realment hi ha passera ciclable... I he de dir, que si que hi ha pas o travessa d'una a altre banda del Ter.
Ja tenim una altre pas per fer rutes entre St.Gregori i Salt.!!!

Finalment, 53Km, 4:05Hr i 920mts+.



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada