dilluns, 11 de febrer del 2013

Millor ho deixaré per més endavant

No les tinc totes...
Si corro em fa mal una o altre part de cos. Sempre m'han dit que tinc d'escoltar el cos, i la veritat que no n'he fet massa cas. Si de vegades son només "avisos", quan aquests son repetitius... crec que es l'hora d'escoltar-los més amb atenció i fer-ne més cas.
Així que... pel que fa a còrrer, millor ho deixaré per més endavant, no hi renuncio, però crec que no es el moment, així ho diu el meu cos.

Pel que fa a BTT, tinc esperances de recuperar una mica el terreny perdut... ja que no tinc les mateixes sensacions que fa un any.
No estic tant per la labor,... també darrerament ho faig massa sol i potser manca una mica de motivació compartida. Ep i que de xicotes en tinc, ho sé, però no pas a tocar a casa. Amés, de la pasta que estic fet... soc dels que surto a pedalar quan trec el nas per la finestra i tinc un parell d'hores, siguin a la hora que siguin... sempre puc "ajustar" el meu horari.

Aquesta setmana he sortit 3 dies amb BTT, he canviat els recorreguts i també de paisatges.


Dijous, desprès d'uns resultats de prova d'esforç acceptables,  faig una mica de cas al metge...  no matxacar-me massa fort,  no fer masses "puntassos" exagerats, intentar no passar de voltes la màquina, i fer més sessions de resistència per agafar "fondu".
Em diu que el millor es rodar per planer... vaja, el que menys m'agrada!!!
Opció A, carrilet.
Opció B, buscar rutes sense massa desnivell, però gaudir del que mes m'agrada, natura en mig del bosc.

Avui puc fer un "mix"... vaja, fer una barreja tot rodant pel carril verd de Girona a St.Gregori i seguir per el camí ral fins Llorà.
Es un dia amb molt de vent, bufa fort... molt fort, i no ajuda res a gaudir de la sortida. Tot i així, quan m'endinso pel bosc desapareix molt el vent i puc pedalar més tranquil.

Finalment, 2:20Hr, 42'3Km i un desnivell+ de 525mts.


Dissabte no surto fins gairebé migdia... allí a les 11, doncs de bon matí fot una rasca que tampoc es per sortir a patir. Així que agafo la canyon i sense rumb... a veure que dono per fer.
Vaig donant voltes a l'olla i repensant-me quina ruta puc fer. Fins que faig el millor que es pot fer en aquests casos... pedalar i que surti el que surti.
Pujo per St.Daniel, Can Mascort, baixo a Vall Preona i pujo per pista fins la carretera de Montnegre, passant per Can Viola. D'aquí a fer cim a Els Àngels i sense aturar-me avall fins la corba de la piscina i segueixo per pista avall-avall fins Celrà. Pujo ara per la pista del Castell de Mabarrera, Cal Dineret, i pista fins fer cim a St.Miquel. Mitja volta i avall per Montjuïc i cap a caseta.

La sortida ha donat de sí!!! i tant!!!
No tenia aquestes sensacions abans de sortir, i fins i tot m'he quedat sorprès de com m'he anat trobant.

Finalment, 2.25Hr, 36'7Km i un desnivell+ de 1090mts.


I Diumenge, em llevo amb la intenció de fer tirada llarga per carrilet, aquest cop amunt i no cap a mar.
Així que, sense pressa, un cop llevat, esmorzat... allí a les 10del matí em poso a pedalar tot direcció a Girona per agafar el carrilet a la Devesa, Bescanó, Bonmatí, Anglés, La Cellera, Amer i Les Planes.
Tot i ser "planer", ja que es tracta de fer carrilet, sempre pica amunt, i més amb aquesta mica de vent que he tingut de cares, sobre tot la recta de La Cellera a El Pasteral.
Després, del Pasteral a Amer, un desnivell que trenca el planejar constant que es porta des de Girona.
I d'Amer a Les Planes,...  7km d'un fals planejar. Un constant i continu desnivell d'entre 1 i 3%, que sembla no acabar-se entre recta i recta.
Fins aquí, be!!!
36'8Km, 1:42Hr, 300 i esca-ix metres de desnivell+.
Una mitjana de 21'6Km/h.
Cuit de cames, que és el que volia... però s'ha de tornar. Reposo 5min, menjo el plàtan per recuperar i sant tornem-hi!!!

Gas!!! entre Les Planes i Amer. Si abans era un fals planer de pujada, ara és de baixada... així que el compta km entre 32-38 i més i més gas!!!
Arribo a Amer, i tinc de reposar 1min... sinó petaré!!!
Segueixo, ara fent el puja baixa entre Amer i El Pasteral. Aquí tinc vent de cul, fins La Cellera... quin canvi!!!
De la Cellera a Anglés, Bonmatí, Bescanó, Girona i... estic per demanar la hora!!! ja em queda només arribar a Sarrià!!!
La tornada a estat amb 1:19Hr, a una mitjana de 27'7Km/h.

Per anar tot sol, sense poder fer cap relleu de cap mena... no està gens malament.
Finalment, 73'5Km, 3:07Hr.



Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada