dijous, 17 de març del 2011

Torno a sortir desprès de 3 dies de pluges

Ja fa tres dies que no para de ploure, i mira que n'ha caigut d'aigua i aigua. Avui al migdia m'he decidit a agafar la bici, encara que el cel no estava gaire net... però desprès de tres dies tancat a casa (jo treballo a casa) em venia molt a gust d'agafar i fer una pujada a St.Miquel, per no perdre la costum. Mes que res per sortir i veure com trobaria les pistes amples, doncs per mes que plogui, el camí de St.Miquel no sol estar gaire enfangat, per no dir gens.

Agafo ja i cap el Pont Major, Pedret, (El Ter va molt ple!!!) St.Daniel, Cementiri, Font del Ferro i a pujar pel camí més curt a St.Miquel.
M'ho he agafat molt a pit... i he anat a fer temps, a veure si podia rebaixar el crono, i efectivament, el meu temps de pujada a St.Miquel ha estat polvoritzat!!! Fins i tot jo he al·lucinat.
El meu millor registre, 41min (des de casa meva, Sarrià de Ter, a St.Miquel, a dalt de tot el Castell), l'he rebaixat a 38min30seg. (9,24km, 322m desnivell a una mitja de 14,4k/h.)


A mida que anava fent el trajecte hi mirava el crono m'he anat motivant, he sortit sol i quan un surt sol el que te mes a ma per motivar-se es el crono. Ara bé, rebaixar aquest temps ja son paraules majors, al menys per mi.
Desprès, de baixada, he tornat fent alguna ziga-zaga, per no baixar pel recte i així acumular algun metre més de desnivell, doncs el sol ja sembla sortir amb ganes i encara hem queden forces.
Sembla ser que necessitava aquesta sortida!!!

Avui també hem toca rentar la bici, i es que m'he fotut a una bassa que hi he quedat enganxat, he caigut a un marge i de baixada, com em conec... m'he engrescat mes del compte i he deixat la bici (vella) ben enfangada.

Al final m'han sortit 20,5km, 450m desnivell amb 1:20hr

A veure si el temps es calma una mica, la pluja va molt bé per tot, però desprès de tanta aigua ara es necessita una mica de solet.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada