dijous, 31 de març del 2011

Sortida "to llaneando..."

Si, en principi es el que esperava de la sortida d'avui, res a veure amb la que m'he trobat!!!.
Resulta que la setmana passada, en Quique, em diu que prepara una sortida des de Girona al Turó del Home,... vaja repte. En principi, per verificar ruta a traçar, quedem per avui per fer el tram d'enllaç de Girona a Sta. Coloma. Jo penso, cap problema serà una ruta quasi planera... però qui coneix en Quique ja deu saber que les seves rutes son de les dures. Jo només he sortit un dia amb ell, a fer la ruta llarga de la cursa de Canet... i quin nivell té el payo!!!
Doncs em començat a les 10:15 des de Fontajau, al matí a primera hora la pluja semblava que no ens deixaria sortir, però finalment s'ha anat aclarint el dia. Direcció al carrilet cap a Salt-Bescanó i girem cap a Aiguaviva. En aquest primer tram ja he vist que ni pensar-ho d'anar de tranquis avui. Hem anat a un ritme molt alt. I com si no hi han muntanyes entre Girona i Sta.Coloma, comencem a enfilar cap a St.Roc. És en aquest trajecte, que... "cadena trencada"... si, si, jo un altre cop. Ja porto tres trencades de cadena amb pocs dies. Mira per on, les coses no passen per passar, i la d'avui m'ha ensenyat que per reparar la cadena, es molt millor canviar l'eslavó trencat, que no pas treien un eslavó. Ràpid i efectiu,... si senyor, Gracies Quique.
Seguim cap a Estanyol, St.Dalmai, Vilobí i Sta.Coloma Residencial - Sta.Coloma.
1a Etapa completa... 2hores 36km i 400 metres de desnivell. Apa, ruta de camins i pistes, quasi res, a una mitjana de 18km/h.
Ara toca tornar... En Quique, que es qui porta la ruta avui, diu de tornar per Brunyola, primer fent una mica de carretera per no allargar més temps a la ruta, i agafar un camí trialero, dels que ens agraden... i vaja si m'ha agradat. Tot i que per arribar a agafar el camí, ens ha tocat pujar de valent, 150mts desnivell amb 4km.
Un cop a Brunyola, hem anat per feina i... carretera i pistes combinades per anar fins a Estanyol i Bescanó, on ens hem aturat a veure la destrossa de la passera que recentment es va obrir per passar de Bescanó a St.Gregori. Ja no està, no hi és. Els tubs de passadís de l'aigua se'ls ha emportat l'aigua i s'haurà de refer de nou. Potser que es pensi en refer-la d'alguna manera mes forta i que pugui aguantar les riuades.
Vinga que ja quasi hi som... agafem el carrilet i fins a Fontajau, ara si, mes relaxats i a un ritme una mica mes tranquil.
Al final, ha estat una ruta més dura de la que preveia, però no per això ha deixat de ser una sortida més amb molt bona companyia.
72km., 4hores, 800mts desnivell... Veure la Ruta

Salut!!!

4 comentaris:

  1. ja...ja. podia jo trucan!!!!!
    he sortit en carretera pujada a els angels per madremanya.
    salut xevi

    ResponElimina
  2. Edu,
    he vist la teva trucada quan he tornat, com ja saps, amb bici porto telèfon però no l'agafo, ès per emergències.
    Desprès t'he trucat a casa, però al no contestar-me ja m'he pensat que havies sortit amb bici.
    Bona pujada la de Madremanya-Els Angels. Entrena que ja queda menys per la Remences.

    Salut!!!

    ResponElimina
  3. Hola Xevi. Però que dius!!! si m'has d'esperar sempre a les pujades i fer voltes per no aburrir-te... Lo de les teves cadenes deu ser pels "pistons hidràulics" que apreten massa fort els pedals... Donçs res, que millor que t'ho hagis passat bé tot i el ritme insesperat i que és un plaer compartir afició amb tu. Ens veiem.

    ResponElimina
  4. Quique,
    el que a les pujades vagi una mica mes endevant no vol dir que no hagi nivell. Com t'he dit, avui m'has fet petir, he suat la gota gorda. Recorda que en trams tu t'anaves i veia que em costava seguirte... jejeje
    Però ens ho hem passat molt bé.

    Salut!!!

    ResponElimina