dissabte, 2 d’abril del 2011

Resum BTT del 1r Trimestre 2011

Aquest any sembla que he agafat una mica fort això del mon de la BTT.
Començo aquest 1r trimestre amb unes xifres d'escàndol per mi. Recordo que no fa mes de 5 anys que ni parlar-ne d'esport.
Aquest darrer 2010 va ser el primer que m'ho vaig agafar mes en serio. Recordo que tot just fa 4 anys vaig comprar la bici CANNONDALE, desprès de tindre una caiguda en la que vaig patir una fisura a la quarta vèrtebra, en aquell temps anava amb una bici decathlon de 300 euros. Llavors, sortia amb bici els estius, i només els caps de setmana. L'hivern havia sortit alguna vegada, però feia fred!!! Ara ja fa 2 anys, si que anava també entre setmana i alguns dies d'hivern.
Però el que comento avui és aquest trimestre... ara si que puc dir que soc un biker, fent sortides 4 dies a la setmana, tot i l'hivern, encara que faci fred. I amés estic content del meu nivell, tant de pujada, baixada i/o tècnica trialera.

Aquest any he estrenat GPS, un nou i lluent Garmin Edge800.
Amb ell i una mica de temps amb els mapes, Wikiloc, MapSource i Training Center he descobert tot un mon d'entreteniment i oci. Baixar tracks fets per algú que els comparteix a Wikiloc, sobreposar i traçar noves rutes i camins... després investigar sobre el terreny. Vaja que m'ho he passat bé, i espero seguir així.
També he estrenat nova bici... una CANYON Lux MR 9.0... una bici "pata negra". Mai hagués pensat que jo tindria una bici amb aquests components. De fet jo pensava que era tonteria gastar-te una "pasta" en una bici. Només hi porto 300 km, però les sensacions que em transmet son molt positives. Vaja que m'hi sento tant bé que ja la he posat més d'un cop al límit de les nostres possibilitats junts. Aquesta darrera setmana ha petat la forquilla davantera, hi toca portar-la a fàbrica per revisar i reparar-la. Temporalment, hi he posat una "SUNTOUR Epicon" ja que tinc molt tocada la forquilla de la bici vella i quan arribi la reparada de fàbrica aquesta SUNTOUR la posaré a la CANNONDALE.
De fet la CANNONDALE la trec a passejar mes sovint que la CANYON. M'hi sento molt bé en totes dues i a l'agafar la vella l'entreno és més complet... 15kg contra 10kg. i es noten aquests 5 kg de mes/menys.
Be que total, entre una bici i un altre, el gps, la bona temperatura que ha fet, la companyia que he tingut i el temps que n'he pogut disposar... amb aquest 1r trimestre m'ha sortit un total de...
1.678,37km amb un desnivell acumulat de 32.635mts.
Això... fent la mitja be a ser un parcial d'uns 550km i 10875desnivell mensuals.

Només em queda el regust de no haver participat a cap cursa que m'havia proposat, i que la pluja i/o el fang em varen fer la guitza. La bici és per disfrutar-la... patint, però disfrutar-la. El fang i la pluja fan que aquest patiment superi amb escreix el que puguis gaudir de una bona sortida, i a mi personalment, no m'agrada sortir amb aquestes condicions.
Tot i això he seguit els blocs i comentaris d'alguna cursa. I desprès, n'hem fet alguna prenent-nos el nostre temps. N'hi han hagut de molt maques, hi he descobert uns corriols i camins preciosos.

Be, aquest a estat el resum BTT que puc fer d'aquest 1r trimestre. I el resultat que n'he obtingut... molt, molt satisfactori.
Ara, el mes d'Abril comença la temporada de càmping i si tot va bé i el temps acompanya, els caps de setmana podré fer rutes per Platja d'Aro, St.Feliu i Palamós. Per això el disposar de dos bicis, per no anar traginant amunt/avall amb la bici. A veure com va aquest segon trimestre, ja aniré comentant-ho.

Salut!!!

1 comentari:

  1. bon promig, si senyor, el gps te culpa, pero mes culpa te la teva constancia, agun dia pujare a Plt aro i fent una rutilla per alla.
    salut Xevi
    y QUE NO DECAIGA!!!!

    ResponElimina