dimecres, 2 de novembre del 2011

Cursa de Muntanya... 11Km

Doncs avui Dimecres, queden 4 dies per la 1a Cursa de Girona de Muntanya, m'he apropat a St.Daniel, tot decidit a fer la volta curta d'11 Km.


Ahir al vespre em truca en Quim i parlem de si ens hi apuntem, i si ens apuntem, a quina??? Ell va molt fort amb això de còrrer per muntanya, i jo tot just ara m'estreno en aquesta modalitat d'esport. En Quim sembla ser que anirà per la llarga, de 23Km, i jo prefereixo primer "tastar" la curta d'11Km. Així que quedem que la baixo al GPS i l'aniré a provar... i en parlem.
Doncs res, que com he dit, a St.Daniel que hi falta gent!!!. A les 9:45 del matí, amb la feina endressada per quan torni, començo... patim patam patum,... cames ajudeu-me i cap amunt!!!
El track que tinc comença al nou restaurant que han obert a St.Daniel "El Cul del Món", s'agafa la pista de pujar a peu a Els Àngels i a la cadena baixem a la Font del Ferro per agafar la pista que puja a St.Miquel, agafant la drecera d'apeu. Seguim per pista i a Can Lliure s'agafa el corriol del "camí dels presoners".
És en aquest corriol quan comença de veritat el fort desnivell, i on la màquina diu que baixem revolucions,  que toca fer-ho caminant, vaja!!!. Així que faig un bon tros caminant, no sigui que la màquina s'emprenyi amb mi... l'hi hauré de fer cas, no???
Un cop dalt el corriol, reposo 1min, faig un glop d'aigua i sant tornem-hi... pista amunt corrents un altre cop. Es torna a agafar un petit corriol que ens porta a la pista de Puig Estela i on hi haurà el desviament de la Curta (11Km) o la llarga (23Km)... molt ben senyalitzat.
Jo vaig per la curta, així que pista cap a St.Miquel, baixa i baixa fort uns metres, per agafar finalment el corriol de la pujada final al Castell de St.Miquel. En petits trossos d'aquest corriol, també els he fet caminant.
Un cop a l'esplanada de St.Miquel,... BAIXADA!!! no hi ha mes pujades en aquesta volta, així que s'agafa el camí de pedres d'apeu i cap avall, amb seny, que les pedres estan molt molles i rellisquen. Baixo i baixo, i baixo... camins, corriols d'apeu i pista... fins a la Font del Ferro. Aquí s'agafa el camí que hem fet d'anada, ara de tornada, així que toca pujar un petit repetjó a la Font del Ferro, per finalment baixar per pista, 2 o 300 metres d'asfalt i arribada!!!.

M'he trobat molt be, cascat en els desnivells de pujada, però mes be del que em pensava.

Finalment, 1:23Hr, 11'3Km amb +500mts de desnivell. Si no plou gaire aquests dies, es podrà fer be.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada