divendres, 25 de maig del 2012

Dissabte no puc... així que 3 de tres

Dimarts a la tarda ja n'estava emprenyat... tot el dia tancat a casa treballant (si, si, treballant!!!) i el dia anterior (Dilluns), plujós, també. Així que a les 19:00Hr em poso a pedalar... tot sigui per fer un puja/baixa a St.Miquel. Els camins seran molt molls, doncs vaig per pista i m'estalvio enfangar-me.
Agafo per St.Daniel, Font d'en Fita, i la pista que puja fort a l'esplanada fins la carretera de Els Àngels, a Can Pol. Segueixo la pista pujant a els bancs, Puig Estela, Cala Ferriola i el cim de St.Miquel.
Sense aturar-me, dono mitja volta i cap avall, pel corriol (1 s'ha de fer), pujo a Cala Ferriola i agafo la pista a la dreta que baixa molt dreta fins la Font del Ferro, St.Daniel i a casa... ja va sent hora!!!

Finalment, 1:20Hr, 23Km i un desnivell+ de 500mts.
Per cert, he vist passar en Pep (Cuiner) que quan jo hi anava ell ja tornava...
No si desprès la penya diu que "Fa 3 setmanes que no toco la bici"... Ja veieu, Ja!!! jejeje

Dimecres, tot i ser el dia setmanal de la nocturna, (que no n'hem fet ni una)... quedem amb en Quim per fer una sortida de tarda i a les 18:00 ens hi posem, com no, direcció a St.Miquel.
Pugem per St.Daniel, Font d'en Fita, camí de les Dones, travessem la carretera de Els Àngels a Can Pol, baixant el petit corriol i agafem pista de la vessant dreta de la carretera, tot fent algun corriol de pujada i arribem a la pista de Montnegre, per tornar a travessar la carretera i pujar fins el cim de Els Àngels. Des d'allí ja veiem que ens hem "despistat" una mica No???
Parem una petita estona, però hi ha molt mosquit i ens posem a pedalar un altre cop, sinó se'ns menjaran!!!
Baixem per els camins d'apeu, doncs tampoc està tan moll i s'ho val la pena de no fer asfalt, així anem agafant/millorant tècnica. A la Casa de les Figues, pista a la dreta i pujada fins Puig Estela, Cala Ferriola i seguim la pista fins el cim de St.Miquel. Ara ja som on volíem anar!!! jejeje.
Paradeta (la segona) per fer una mica de temps, posar-nos una màniga per no agafar un refredat baixant i... avall pel corriol de les pedres i algun d'apeu, Font del Ferro, St.Daniel i cap a casa.

Finalment, 2:52Hr, 34'75Km i un desnivell+ de 775mts.

Dijous, sense haver descansat prou les cames, he quedat amb en Quique per fer una altre sortida. En principi anirem a veure si trobem algun tram/corriol de la Tramun...
Així que a les 9:45 ens trobem a Fontajau, avui m'espera ell!!! Quin luxe!!!.
Prenem carril bici fins a St.Gregori, travessem el poble, i anem fins Sta.Afra, fent un corriol que ens ha estalviat fer una mica d'asfalt i amés està xulo de fer.
A Sta.Afra, agafem la pista de pujada (que es va fer a l'Open de Llorà)... una pujada amb un desnivell més que considerable, fins les tres torres d'alta tensió. Hi ha algun tram que amés del desnivell hi ha molt de roc suelto i es ben fàcil perdre la tracció (avui l'he pogut pujar sencer).
Un cop dalt, ens trobem amb la pista de St.Grau, la prenem direcció a les Serres, baixant-la tota fins les bústies, on també trobem la carretera de Bonmatí.
Aquí parem una estona, revisem el plànol de la Tramun, però no està gens clar on tenim el track de baixada... el que si està força clar es que aquí hi haurà l'avituallamant.
Tornem enrera, i ens trobem en Salva i en Llopis (companys d'en Quique). Ens saludem i reprenem la sortida per la pista i ens endinsem en alguns corriols que possiblement siguin del track, però reculem en dos d'ells,... queden tancats.
En una tercera intentona, agafem la pista que baixa per "Can Martí"... jo recordo de baixar-la un dia, tot i que no tinc gaire clar el trajecte. Ens hi posem, tot i passar per una propietat privada, sembla ser que el pas no està tancat, i desprès del camí-pista ja entrem a fer corriol de baixada. No se si es baixarà per aquest, però si no és aquest, no estaria gens malament que ho fos. Desprès de corriolejar una estona, acabem a la pista de la Sorrera de Vilanna, on anem a buscar el corriol que voreja el ter.
En Quique l'ha trobat, un corriol guapo de fer, fresquet, net, sense risc... nomès que hi ha molt de pol·len (bolves de cotó d'aquelles que se't foten a al gola) i al passar amb les rodes aixequem tot el polsim!!!
A Bescanó, ens retrobem amb en Salva i ja que ell va a fer el turó de Bescanó-Montfullà, ens hi apuntem... tot sigui per allargar una mica mes la sortida i fer algun corriol més.
El corriol de pujada, desconegut per nosaltres... de molt bon fer i per repetir. El de baixada... un corriol d'en Quique, jejeje, això vol dir "MERDER!!!" jejeje, ... dels que son macos i tant ens agrada (no tant a en Salva), però amb aquestes pluges ja trobem els primers obstacles, herba, aigua, fang i finalment dos dunes de sorra/terra/grava.
Al polígon de Montfulla nosaltres ja anem a agafar el carrilet i cap a Girona.

Finalment, 3:30Hr, 46'4Km i un desnivell+ de 700mts.

Amb aquesta temperatura i el pet de sol que ha fotut avui, ja em veig retrasant les sortides a darrera hora del dia o a primerísima del matí. Ara els dies son llargs i ja no farà tanta mandra de bon matí ni al vespre.
Aviat no es podrà sortir ni a pedalar ni a còrrer amb plena solana... n'hi  ha per prendre mal. De fet, si plou malament, però si carda una cleca de sol... igual fins i tot es pitjor... no se, no se.