dissabte, 19 de maig del 2012

Duatló de Flaçà... una més a tenir en compte.



No me'n perdo ni una aquest any... sembla que el mon s'acabi!!! o mes ben dit, sembla que tinc feina acumulada per fer... però la vull gaudir... patint, es clar.
De fet, sembla ser que molta gent pensa com jo, i no soc l'únic esbojarrat que s'apunta al carro de cursa o repte... setmana sí, setmana també.
Avui a les 8:30 ja érem a Flaçà, he passat a recollir en Quim a les 8:10, carreguem bicis i poca cosa més. Això de que es facin curses prop de casa va de conya!!! pim, pam... toma lacasitos!!! mitja hora i tot llest i preparat per fotra canya!!!
En Quim està cardat i ha passat mala nit, jo he dormit poc (la mainada,... si son petits es desperten, i si son adolescents, no volen anar a dormir... qui els/les va parir!!!, ;-) jejeje), així que tocarà patir més del que voldríem. No hi ha res com una bona suada per curar mals i esvair cabòries!!!
Deixem les bicis a la zona de transició, primer toca còrrer. Desprès de les explicacions pertinents, a les 9:30, puntualment, es dona el tret de sortida i qui mes qui menys ja comença a apretar. Com hi ha "grups" (un fa el còrrer i l'altre la bici) no saps ben be quina referència pots agafar... i el millor és que cadascun vagi al seu ritme. En Quim comença més fort que jo, però no el perdo de vista, a mi em costa molt començar, però a mida que vaig entrant en el tema, em vaig trobant millor, i a mitja cursa ja em poso al costat d'en Quim. Avui el noto més cardat del normal, amés psicològicament l'hi està donant voltes a la resta de cursa i s'està castigant, així que estic força estona amb ell. Van passant el Kms. i el desnivell. A 3Km de meta em diu que tiri, que ell ja anirà fent... i així ho he fet, he tirat una mica més que ell i he "caçat" uns quants runners... això em posa!!!
Finalment, 10Km, 55:31Hr i un desnivell+ de 220mts.
Mitja de 5:33min/km



Transició, en la que perdo molt de temps... em canvio de run x btt, maillot, pantalons i botes. Molts només es canvien de botes i fins i tot hi ha qui ni això... van amb pedals de ganxo i amb les sabatilles de còrrer. N'hauré d'aprendre per properes.


Comença el que més m'agrada, el BTT. En Quim, tot i entrar més tard que jo, ha sortit força abans ja pedalant, així que pistons a tope i a per ell!!!.
Començament amb poc, molt poc asfalt..., i passem per sota de la carretera de la Bisbal per un túnel molt maco. Agafem pista amb fals planer i a pocs kms (3 o 4) ja em trobo amb en Quim, desprès d'avançar uns bikers. Em poso a pedalar amb ell... però em fot fora!!! jejeje. Em diu que tiri, que tiri, que ja va fent i ja ens veurem a l'arribada. Dubto, però em veig be i res... apretada de pistons i a gaudir de la cursa!!!
És el que m'està "enganxant" de les curses, un sempre va un punt més del que pot, pateixes més del que estàs acostumat, però a l'arribar a meta és quan et dones per satisfet del teu rendiment i et sents collonut amb tu mateix... una sensació que cursa a cursa es viu amb intensitat i molt difícil d'explicar.
El circuit ha estat molt bé, ben senyalitzat, corriols nets i amb poca dificultat tècnica, llevat d'un parell de llocs on baixes a peu per estalviar de prendre mal i ja està. De fet, gran part ha estat per corriols de l'anterior cursa de Celrà "El Conill" i m'ha anat molt be de repetir-los.
Des de el Km 7 o 8 he compartit ruta amb el dorsal 45. Portava un ritme molt, molt semblant al meu i hem estat fins a meta junts. Ens hem fet un munt d'avançar bikers... fins i tot a l'arribada a meta. Quin gustàs!!!

Finalment, 24'65Km, 1:22Hr i un desnivell+ de 430mts.
Vel. mitja de 18Km/h



Content, molt content de com he acabat. En Quim a entrat poc desprès (10min). No hem pres mal, no hem trencat res, hem acabat molt sencers... Per repetir!!!

Classificacio individual, 17 de 49... General, 37 de 80



Salut!!!

1 comentari:

  1. Felicitats Xevi, no mes de veure els colors de l'escoleta lo be defensats que estan, ja me "corro" de placer, je, je, je. Estas fet un animal nano, segueix desfruitant del que te dona la vida, ens veiem aviat, cuidat.

    ResponElimina