dimarts, 8 de març del 2011

Sortida BTT amb pluja pijanera.

Avui he decidit agafar la bici i sortir a pedalar cap a St.Miquel, tot i que queia una pluja pijanera. Es veu que no puc tenir el cul quiet més de dos dies. El diumenge no vaig poder anar a la Marató de les Gavarres, tot i que em feia força gracia de fer-la.
70km per les Gavarres... tot un repte!!! Si no, també hagués pogut fer la curta, de 35km.
Però al final res de BTT... vaig sortir a córrer 1 hora, per planer, de Sarrià a Fontajau, fer una volta a la devesa i tornar a Sarrià, surten 11km. Per mi es tot el que dono, i ja se sap... qui fa el que pot, no està obligat a més.
Es molt dur això de córrer!!!. Però tinc que proposar-me al menys 1 dia a la setmana de córrer una horeta, si senyor!!!

Be, doncs com deia, avui he agafat la bici, i cap a St.Miquel. Ja que només es tractava de pujar a St.Miquel, doncs el dia no acompanyava, m'he dit, coi puja per una de les pujadetes dures, que així compensi el temps/esforç. I dit i fet, enfilo per la font d'en Fita, font dels Lleons, tot recte, deixant a la dreta el camí de les dones, seguint tot recte, per una pujada que puja, puja, puja, cap a tres quarts de la pujada he agafat recte, en lloc d'anar al mirador que queda a la dreta, i segueix pujant, pujant fins "els Bancs". Una mica mes endavant, m'he trobat a un Biker que com jo no se’ns ha ocorregut res mes que anar a pedalar un dia de pluja.
Camí cap a Puig Estela, ha parat de ploure una mica i he recordat que en el gps portava un camí que vaig veure pel Wikiloc que algú va fer fa pocs dies. Som-hi, doncs, baixo del Puig Estela per un corriol molt maco i surto a una pista, que crec que puja de Celrà, i torno a pujar al Puig Estela. Res, 5minutets que val la pena de fer. D'allí ja camí cap a St.Miquel, per pujar fins el Castell, sempre miro de pujar fins dalt de tot, doncs ja que he fet l'esforç de pujar-hi no em quedaré a l'esplanada.
Ja soc a dalt, ara toca baixar. Ha parat de ploure i decideixo baixar pel camí de les pedres, estan molles, i s'ha d'anar amb una mica de precaució. Segueixo baixant per les dreceres d’a peu, avui s'hi pot, que no hi cap caminaire i s'ha d'aprofitar. A l'arribar quasi al pont de la variant agafo a la dreta, per pujar un turonet que ja he fet altres dies i tot no serà baixada, que tot baixant també va be posar-hi algun repetxò.
Aquest petit turó va a un corriol que va a la pujada de Montjuic a St.Miquel, pel que penso... l'altre dia vaig posar al gps un corriol de baixada de Montjuic a Campdorà. Anem a provar-lo!!!
Cal dir que avui no era el dia mes indicat per provar corriols ni camins, però jo que de tossut en soc un bon tros... apa som-hi que no ha estat res.
El camí es converteix en un corriol/trialera de baixada que a mi m'ha agradat molt. L'únic problema és que s'hauria de fer mes sovint per deixar-lo una mica mes net i marcat. I un altre problema pels que sòn de Girona Citi, és que el camí et deixa a la Hípica de Campdorà, per tant després s'hauria d'enllaçar amb algun altre camí/corriol per poder tornar a pujar a St.Miquel. Estaria be d'agafar el de la Mina Victoria, però això vol dir de fer 1km d'asfalt.
Però a mi ja m'ha anat be, Soc de Sarrià i per tant d'allí a casa, sense a penes tocar l'asfalt, pel camí que va vora el riu Ter.

Res que d'un dia que semblava que no tenia que fer res, al final amb 2horetes m'han sortit 25km amb un desnivell de 675metres. Està prou bé.

1. xEXI;
    GRACIES A LA TEVA tosudesa, aprenem corriols nous... de res per la foto.... Avui posare mes.
    fina aviat, i que no DECAIGA EL BLOG, ESTA MUY CHULO!!!!!