divendres, 3 de juny del 2011

Setmana "PreTramunbike"

Dilluns, desprès d'un cap de setmana força intens pel que fa a la BTT, pensava fer una sortida una mica suau, quan al matí m'ha trucat en Tomàs per sortir a les 6 de la tarda amb en Pep, i així quedem!!!.
Sembla ser que el dia no ens vol acompanyar i ens vol trencar la sortida, la pluja que cau a aquesta hora i els núvols fan que ens ho repensem... ajornem la sortida una estona i quedem a les 6:15, i si plou ens mullarem, però sortir, sortirem!!!
Així que comencem sense pluja pedalant cap a St.Daniel, per pujar a St.Miquel per la Font dels Lleons i la pista del mig, deixant el camí de les dones a la dreta i seguint tota vora de la riera Galligans. Puja fort això, tot i que avui sembla que anem a un ritme mes baix, doncs seguim al ritme d'en Pep. He començat la pista amb ells tot darrera, però quan hem agafat la pista que puja fins la Torre de llum, desprès d'unes ziga-zagues que hi han desprès d'una casa que restauren (Can Ferriol), he apretat una mica el ritme, i en Tomàs i en Pep han anat seguit al seu ritme. A l'arribar a la Torre de Llum, ens hem replegat i hem seguit pujant cap als bancs i direcció Puig Estela. En Pep ens ha perdut de vista i s'ha pensat que havíem agafat un corriol, cosa que ha fet que tinguéssim de girar cua per trobar-nos un altre cop. Hem seguit cap a St. Miquel fins arribar a la última pujada de la pista gran.
Es a l'inici d'aquesta última pujada on en Pep ens comenta de fer el corriol que sempre fem de baixada,... doncs fem-lo de pujada. Dit i fet... comencem a pujar pel corriol, jo poso peu en el primer tram, però tot el corriol de pujada que segueix el faig sencer, llevat d'un petit esgraó que s'ha de sortejar voltant un arbre, en el que sense posar peu, m'he agafat a l'arbre per poder girar la bici. Es un corriol de pujada duu, però que val la pena de fer-lo, de tant en tant, per posar-te a prova tu mateix i millorar la tècnica corriolera.
Per baixar ho hem fet per un corriol que va a la "pujada de la mort" i hem fet la drecera baixat per la línia de la llum. Està força trencada, però amb una mica de tècnica es baixa perfectament. Jo la he feta tota, en Tomàs i en Pep l'han hagut de fer quasi a peu, tot i que han fet intents en petits trossos.

A l'arribar a Montjuic, ells van de tornada a St.Daniel i jo segueixo per Montjuic i un corriol que baixa a la Sorrera del Pont Major. Està molt tapat, les herbes creixen sense mesura, i hi ha cada romeguera que t'hi pots deixar la pell!!!

La pluja ens ha acompanyat en algun moment de la ruta, però res que ens fes pensar d'abandonar abans d'hora.

Finalment, una ruta de 1:35hr, 23km, 520desnivell+... no està gens malament.

Dimecres, a mig mati, desprès de descansar el dia anterior, em vaig decidir agafar la bici i sortir a pedalar.
Sembla ser que no em va be el descansar... doncs m'ha costat molt arrancar. He enfilat cap a St.Daniel i pujada cap a St.Miquel per la pista curta. Tot i que he pujat be de ritme, em notava les cames com esgotades. Quan he arribat a la darrera pujada, he recordat que el corriol de pujada que va tot lateral a aquesta, l'altre dia per ben poc que no el vaig fer sencer... així que torno a provar-ho en aquesta ocasió... ara sí ja amb els pistons (com diu en Quique) calents!!!
Aquest cop si... he fet tot el corriol de pujada sencer sense posar peu, quina "gossada"!!! Aquests moments son dels que cal viure de tant en tant... les sensacions que tens en aquest moments costa molt de descriure.
Per baixar ho faig pel mateix corriol i cap a Puig Estela per agafar el corriol "dels presoners" per tornar a la pista de St.Miquel i baixar una mica mes per agafar el camí paral·lel a la variant fins la pujada "del Mur" per tornar a pujar a St.Miquel agafant el corriol de les pedres... que fa molt de temps que no el faig.
Ara si que ja toca anar cap a casa, i ho faig baixant per "la pujada de la mort", ja que tinc previst investigar uns camins que l'altre dia vaig veure. Res, el camí es molt maco, però queda mort, desprès de fer una forta pujada a un altre torre de llum. A girar cua i cap avall que fa baixada!!! així que segueixo la pista un altre cop i cap a Montjuic i a baixar per l'asfalt de darrera cap a la sorrera.

Finalment, he fet una ruta de 1:53hr, 25km, 760desnivell+... tot i costar-me al començament.

Dijous, al migdia, m'ha arribat la forquilla de la CANYON ja reparada!!!
La munto amb una estoneta i a provar-la per la tarda. No tinc gaires esperances de que l'hagin reparat be, doncs en els primers minuts de sortir, se m'ha enfonsat 5cm fent carretera planera fins a St.Daniel.
La secsejo i la faig patir una mica a veure si respon, agafo la pujada de St.Daniel a Torre Gironella per agafar el cami i la trialera de la Font de les Curculles. Aquí sembla ser que la forquilla aguanta... a veure si aguanta més... Pujo a St.Miquel fent una trialera petita de baixada que hi ha a la pujada del radar, per anar fins a la font del Ferro i pujar la pujada curta de St.Miquel.
Tot pujant la forquilla està aguantant bé... el que no aguanta gaire avui soc jo, no se si és el dia, la temperatura o el temps, però avui em costa pujar, i no tinc excusa de la bici, ja que vaig amb la CANYON. Un cop a dalt de St.Miquel, baixo totes les trialeres que trobo per posar a prova la forquilla, a veure si aguanta o la tinc que portar a reparar un altre cop!!!
Res, que sembla ser que avui ha aguantat i estic content. Ha estat una sortida curta, però no per això no ha deixat de ser intensa.

Finalment, ha estat una sortida de 1:20hr, 20.5km, 500desnivell+

Divendres he quedat amb l'Edu, a les 9 del matí, per anar a fer la Cursa de Policies de Salt, és gratuïta de 7.5km i regalen samarreta, refrigeri i botifarra,... Que més volem????
S'ha de dir que només sortir de casa ens ha començat a ploure, sembla ser que tenim una primavera d'allò mes molla, aquest any. Però tot i això hem anat cap a Salt, amb moto, i molls com ànecs. Ja s'han de tenir ganes, ja!!!
Un cop a Salt, sembla ser que la pluja farà una treva i ens deixarà córrer i esmorzar sense fer acte de presència. Finalment tret de sortida i apa som-hi a córrer una estona. Jo espero fer-ho amb menys de 40min. i començo a ritme amb l'Edu. Els començaments costen... i així fem un parell de kms, tot dos junts. A partir d'allí, l'Edu em diu que si vull tirar que tiri, que ell va fent al seu ritme, i així ha estat. Jo he canviat una mica de ritme, només una mica, que com be he dit, això de córrer és molt duu.
No ha estat una cursa en la que m'hagi avançat gaire gent... i mira que n'érem una colla grossa!!!, per això he anat força content, amés he acabat amb un temps de 34:22, i amb l'objectiu assolit. L'Edu ha arribat darrera meu amb un temps de 38min... gens malament, doncs no ho fem gaire això de còrrer, i es treballen uns muscles completament diferents als d'anar amb BTT.
El guanyador ho ha fet amb 25min,... res a dir.

Tot el trajecte ha estat per les deveses de Salt, i ha estat molt maco. A l'arribada, veure tant com es vulgui, amb regal de samarreta i una botifarra que estava "de muerte"!!! Que mes puc dir d'aquesta cursa... gràcies a l'Edu que em va proposar de fer-la i a veure si n'enganxem alguna més d'aquestes!!!
Per Diumenge tinc previst fer la Tramunbike. Ja m'hi he inscrit i espero que el temps aguanti aquest parell de dies i no em faci la guitza. I per dissabte, algo suau per escalfar els pistons!!!

1. Hola Xevi. Segueixes amb el teu ritme imparable de sortides, eh? Aquesta setmana he sortit un parell de dies amb la dona i avui m'he tallat pel temps i ara m'enpenediexo... doncs res, que et vagi molt bé la Tramunbike, a veure si teniu sort amb el temps i pensa que és molt llarga i amb molts kms de pujades exigents... ja m'explicaràs... salut i pedals, ah! no apretis gaire els pistons demà que el diumenge tindran feina de sobre...

2. Quique,

ja ho veus, segueixo fotent-li fort als pistons.
    Ja explicaré les vivències i sensacions de la TramunBike. A veure si el temps ens deixa gaudir i no ens complica el dia i la ruta.

Gracies pels teus comentaris i consells.

Xevi.

Pdta. No se que m'està passant, però últimament no puc publicar comentaris amb la compte de Google.

3. Xevi;
    la cursa de Salt a estat molt be, pero et dic que si no hagues anat amb tu, em sembla que res de res, pq aixo de correr es molt dur, estas molt be fisicament,la buti com tu dius GENIAL!!!, i la samarreta també, pero compartir aixo amb tu encara millor. Una abraçada