dimecres, 15 de juny del 2011

Un dia bé... l'altre quasi també.

El dilluns era festa i això és precisament el que vaig fer... Festa!!! La Setmana passada ja va ser força intensa i un dia de descans va molt be per recuperar forces.

El Dimarts si toca sortir a pedalar... Al migdia em va trucar en Quique, ara feia dies que no sortíem junts i em comenta de sortir a les 5:30 de la tarda per anar a fer pista i algun corriol de St.Miquel, per mi... cap problema, bona hora per sortir, la zona es perfecte per fer una sortida curta/intensa i amés amb la seva companyia encara millor.
Prenem direcció cap a St.Daniel i avui pugem per la pista primera, a la dreta, desprès de "Can Sirvent", sempre amb el "Pirulí" acompanyant-nos a la nostra dreta. Travessem la variant i seguim pujant fins a un replà per fer una baixada fins una casa/barraca i abans de tornar a creuar la variant per anar a la Font de la Pòlvora, girem a l'esquerra per enfilar-nos per una pista que puja fins un trencant per trobar la pista que bé de Bicentury. En aquest trencant, agafem direcció esquerra per seguir pujant fins tornar a la pista que hem deixat i que puja fins a "Can Pol".
Aquí ja fem un corriol curtet però que s'ha de fer!!!, doncs en Quique és molt bo baixant i té molta tècnica. Pugem al dipòsit i som-hi a baixar el corriol!!!
Arribem a la pista i ara toca pujar el que hem baixat, hi ho fem per pista fins arribar "als Bancs" i seguim pujant fins Puig Estela per fer un altre corriol. Aquest en Quique em comenta que l'ha fet de pujada... doncs ara el farem de baixada!!! És curtet el corriol, i cada cop que el faig em sembla més curt... seguim per camí fins trobar-nos amb una pista que puja de Celrà, que la pujem uns 200mts per, ara sí, fer un camí+corriol llarg de baixada a la Riera Mavalls. Aquest si que ens omple!!! es xulo... xulo!!! i tots dos anem molt be de baixada. Al trobar-nos amb el camí de les Mines Nen Jesús, fem una mica de parada per comentar la baixada... i tot seguit continuem baixant direcció a Celrà, però a mitja baixada agafem una pujada d'aquelles que "pica" per tornar a la pista que abans hem fet i que puja de Celrà.
Ara si que ja portem una bona estona pedalant... i decidim anar baixant, tot i que ens queda encara un bon tros de pujada fins a Puig Estela,... un altre cop, SI!!! nosaltres anem fent volts i volts per sempre acabar al mateix lloc!!! jejeje
Per tornar... que millor que camí-corriol trialer TOT DE BAIXADA!!! així que baixem pel corriol "d'en Xevi Comas", com el va batejar l'Edu, i ho fem pedalant a tope!!! Baixem molt ràpid, no hem d'esperar-nos cap dels dos, ja que baixem molt depressa tots dos. De Puig Estela a la Variant, passant-hi per sota, ho hem fet amb un tres i no res!!! amb el que costa de pujar!!!
Fem una última pujadeta per fer el últim corriol tècnic de baixada que també és dels que crec que cal fer.
Ja només queda tornar per St.Daniel i cap a Casa. Avui ja hem fet el que teníem previst i estem satisfets de la sortida.
En Quique no agafa tot el que voldria la bici, i avui l'hi ha costat una mica seguir el ritme de pujada, i la bici té això... no podem estar gaires dies sense agafar-la sinó les cames perden la memòria, són massoques i volen ser matxacades!!!
Finalment ha estat una sortida... 2:30Hr, 35km, 825desnivell+... amb un molt bon company del que sempre aprenc alguna coseta.

Dimecres... Ahi, ahi, ahi!!! si, si... al final ja no sabia si plorar o plorar... jejeje.
Resulta que he sortit tot sol per la zona de St.Miquel, puja i baixa, torna a pujar i torna a baixar quan ja portava la ruta feta i anava de baixada, a "Can Pol" m'he trobat amb en Ramon Garriga, en Mia i un seu company. Ells tot just acabaven de pujar i anaven fins la casa de les Figues per anar de baixada. Es tractava de seguir la ruta amb ells, i ja que em conviden a fer-la junts, apa som-hi que amb colla es millor!!!
Be, doncs baixem el corriol de Can Pol per agafar la pista que segueix tota vora la carretera dels Àngels i en el tram de pista, anem una mica depresa... hi han molts de troncs sueltos i jo n'ensopego un de molt gros i se'm posa als raids de la roda del davant... se m'ha travat la roda i he sortit pel davant en plena recta!!! m'he fotut un lletot!!! la natja esquerra i el colze esquerra han llepat!!! ara no fa gaire mal i només sagna una mica... però quan em dutxi veuràs el que pica... collons!!!
Ara toca mirar que s'fet la bici... cony... veiem que he partit un raid i un altre el tinc ven doblegat... i es una llanta "mavic" de raids planers!!! Això si que ja em toca mes... la cartera... jejeje.
En fi, demà veure que s'hi pot fer i que costarà l'avaria, pel que respecte al físic... tocarà fer crosta uns dies i res a esperar que salti i es curi el mes aviat posible.
Aquest esport té aquests inconvenients... de tant en tant es tasta el terra, a vegades ens fem mes mal que altres, però te la seva gratificació.

Poc a comentar en aquesta ruta, només fer esment a que la companyia ha estat molt breu, però alhora molt bona.

Jo avui he acabat fent una ruta de 2:30Hr, 36km, 900desnivell+... ara toca llepar-me les ferides i faré un dia de bondat... quiet!!! a casa.

Edito el Dijous...
Dijous a les 12:00 ja tinc la bici arreglada!!! desprès de voltar una mica per Girona a veure on puc trobar els raids per la meva "mavic"... a can Basoli... 6'77euros m'han costat els dos raids, i com que jo m'arreglo tot el que puc, tot això que m'estavio.
La bici ja està en perfecte funcionament, ara falto jo.

1. Quina llet Xevi!!!! Com baixavem l'altre dia pel teu corriol i res, i al lloc més pla... Has tingut sort amb la llanda, a vegades es trenquen de l'aro on va cargolat el cap del raid i això si que és una pasta. En quant a les ferides... a llepar-les toca. Et trobarem a faltar aquesta nit.

2. Ei Xevi quina 'ostia' ja es mala sort, encara et fa mal o ja hi has tornat?
    De fet despres daixò vaig baixar jinyat.

Fins la propera

Ramon

3. Quique,
    doncs si, en ells llocs menys esperats, vaig i me la fotu!!!
    I es que des de que han oberts aquests camins i n'estan fent "auto-pistes", se'ns estan carregant tot el bosc.
    Sort n'he tingut que només s'ha trencat el raid.

Ramon,
    Tu anaves davant i quan em vas veure ja era pel terra... però si, quina 'ostia' em vaig fotre!!!
    Maleït el que es dedica a desembossar els boscos i deixen la brossa escampada pels camins!!!
    Avui pedalaré una estona per la tarda... carrilet, però demà Sant Tornem-hi.
    Qui vulgui, demà sortim a les 7:30 de la rotonda de St.Josep, davant casernes Guardia Civil per anar a fer la 7a Enginyers.

Salut!!! i gràcies.

4. Xevi,
    ja es mala sort caure en pla!!!! tal com baixes tu pels corriols!!!!!, pero bueno estas fort, i aixo queda com una anecdota, aixo si que fa malt i pica una mica.