diumenge, 14 d’agost del 2011

IV Ruta de les 7 Ermites de Bescanó

Avui diumenge ha estat la cita amb aquesta marxa popular, que val a dir que el nivell que es flaire a aquestes "marxes populars" és cada cop més i més alt i de popular, ben poca cosa.
He arribat d'hora, a les 8:15 ja aparcaba el cotxe i deu ni do la gentada que hi ha. A l'anar-me a inscriure ja he saludat algun company, en jose Antonio, en Clemente i la seva filla Cristina, en Santi i en Pep,... Encara no conec a gaire gent en aquests esdeveniments, però de mica en mica ja aniré coneguent a mes companys.
Ben puntuals, a les 9, es dona la sortida i comencem a enfilar per asfalt i pujadeta per anar estirant el grup. Hem trobo be i estic en bon lloc... així que a conservar i apretar alhora, per no perdre gaires posicions. En el grup de davant, que vaig avançant al meu ritme, trobo en Clemente, i ell, pro com es, hem te a tiro i el serveixo de referència a seguir. Comencem a fer algun que altre corriol... maco, maco. Tot va molt bé i continuu al meu ritme molt a gust i en bona posició per les meves espectatives. Ara be... al Km. 8 aprox. en un corriol de baixada em trobo una escletxa al mig i no la veig fins que hi soc a tocar, sento un "llantasso" i la típica fressa "pppppssssssss"... jo vaig amb tubeles, però avui anava amb la roda davantera una mica fluixa d'aire i n'he pagat la consequència... se m'ha destalonat el pneumàtic i amés amés el líquid que hi duc està sec. Toca parar i posar-hi una mica d'aire, a veure si tinc sort!!!
Així arribo al primer habituallament, perdent aire i amb la presió baixa de la roda. Demano si tenen manxa de peu, però no en tenen. Crec que no seria massa demanar que en els habituallaments, hi hagues una mini caixa d'eines per emergències... i una manxa de peu, que no costa res carregar-la a la furgo!!! Intento posar-hi una mica més de presió amb la manxeta que tinc... però al no acabar de talonar el pneumàtic... segueix perdent aire. Però segueixo, a veure si aguanta!!!
Res que he tingut sort de no fotre'm un lletot, ja que cada cop tinc menys presió a la roda de davant i és intractable en baixades. Així que al Km. 17 aprox. he decidit tornar a parar (ja en van 3) i poso definitivament una càmara i acabar amb el suplici de la roda. No se on he parat, però els mosquits i els tàbacs hem volien menjar!!! 12min per posar la càmara... si això en condicions normals ho faig amb 4 o 5min!!! M'he fet un fart de veure passar companys i molta penya... m'he desmoralitzat, però que hi farem... ha costat tornar a posar-me en marxa i apa... a avançar un altre cop a la penya!!!
A partir d'aquí ja m'ho he agafat mes tranqui... es molt difil de recuperar els 25min de parada tècnica, així que segueixo i a gaudir de la resta de la cursa.
Hem fet molts corriols, uns tècnics i altres no tant, pistes de fort desnivell de pujada... i una que ha estat impossible de pujar... molt trencada, molt desnivell i vaja que no crec que hi hagi qui la pugi al cim de la bici!!!
Finalment, el temps que he estat pedalant ha sigut de 1:58Hr. Era el temps que tenia previst fer, ara be, amb les parades tècniques m'he anat a 2:23Hr.
Un desnivell acumulat de 963mts amb 30'22Km.

M'ha agradat i m'ha posat les piles pel "pollastre". Ens veurem el proper 28 a Sta.Cristina!!!

Veure la Ruta

Salut!!!

7 comentaris:

  1. Ei Xevi!! Llàstima de la punxada!, la veritat es que ha de fotre molt i molt!! De totes formes, felicitats! cada dia vas a mes! me n'alegro!. Tens tota la raó,,,, no sé que costaria tenir una manxa als avituallaments!! Fins la pròxima!
    Txema

    ResponElimina
  2. Xavi...el futbol es aixi...llastima pk era una matxa guapa

    ResponElimina
  3. Estic amb en Txema i en Santi, amb els problemes mecànics no s'hi pot fer res, emprenyen molt però malauradament passen. S'ha de ser positiu, ha estat un bon entrenament. A veure si es veiem amb l'Escoleta la propera setmana.

    ResponElimina
  4. Hola Xevi. Ja torno a ser per aquí. Llàstima dels problemes amb la roda sinó segur que acabes ben endavant... Ja he vist que t'estàs aficionant a sortir amb l'Escoleta, a veure si un dia em puc apuntar... Estem en contacte

    ResponElimina
  5. Txema, Santi, Xavi i Quique.

    Gràcies pel vostre cometari. Mai havia reventat en cursa,... de fet tampoc es que hagi fet gaires curses, ara bé l'errada va estar en NO posar la càmara de primeres.
    Per cert, els mosquits em vàrem massacrar!!! la meva dona em va comptar 40 picades a la cama dreta... la resta podeu imaginar-ho.

    Txema, si, si... una manxa de peu no costa res posar-la a la furgo... i quatre eines tampoc.
    A veure si coincidim en alguna sortida aviat!!!

    Santi, ja no et vaig tornar a veure en la marxa, i et portava la memòria amb el TopoHispania pel teu gps. El diumenge si coincidim te la porto i la proves.

    Xavi, aquest diumenge tinc pensat vindre amb l'escoleta... ens piquem!!! que digui... ens
    veiem!!! jejeje

    Quique, espero que tot hagi anat be en les vacances... quan vulguis quedem per fer una sortida.
    Si pots venir un dia amb l'escoleta, no ho dubtis, gaudiràs com mai amb la seva companyia... ja m'ho diràs!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
  6. ostres !!! doncs treballo i ni podre venir,pero li pots donar a en pipo i ell me la passa..ja li comentare..

    ResponElimina
  7. Xevi;
    llastima del tema de la roda, pero segur que has "disfrutat", dintre de tot el tema, aviat ens veiem.

    ResponElimina